آدلاید اوال استرالیا

آدلاید اوال استرالیا زمین مسابقات ورزشی شهر آدلاید

آدلاید اوال Adelaide Oval زمین‌های ورزشی در شهر آدلاید در استرالیای جنوبی هستند که واقع در پارک بین مرکز شهرستان و آدلاید شمالی قرار دارند. این زمین‌ها عمدتاً محل برگزاری مسابقات کریکت و فوتبال استرالیایی است.

آدلاید اوال شهر آدلاید استرالیا
آدلاید اوال شهر آدلاید استرالیا

در این ورزشگاه مسابقات لیگ راگبی، فوتبال و تنیس نسبت به سایر ورزش‌ها به‌صورت منظم‌تر مورداستفاده قرار می‌گیرند. همچنین در این زمین‌ها علاوه بر انجام مسابقات ورزشی، برای برگزاری کنسرت‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد.

زیبایی خاص آدلاید اوال

Adelaide Oval را اگر نتوان زیباترین زمین برگزاری مسابقات کریکت در دنیا دانست، قطعاً زیباترین زمین کریکت استرالیا محسوب می‌شود. پس از اتمام زمینه‌های جدید توسعه مجدد در سال ۲۰۱۴، روزنامه‌نگار ورزشی جرارد واتلی محل برگزاری مسابقات را به‌عنوان «کامل‌ترین قطعه از معماری مدرن را شرح داد، زیرا این استادیوم کاملاً مدرن، متفاوت با تمام شخصیتی است که درگذشته داشته است».

آدلاید یک مجتمع هتل

Adelaide Oval اولین استادیوم در کشور استرالیا خواهد بود که دارای یک مجتمع هتل تحت برنامه‌هایی است که امروز توسط سازمان مدیریت ورزشگاه (AOSMA) نشان داده‌شده است. بر اساس این طرح، ۱۲۸ اتاق هتل بوتیک Adelaide Oval به نمای غربی استادیوم موجود اضافه خواهد شد و تا اوت ۲۰۲۰ در زمان ICC World T20 بازخواهد شد. فرم ساخته‌شده در منطقه آوائیدال بیضی قرار دارد و بر پارک‌ها یا میدان‌های موجود تأثیر نخواهد گذاشت.

هتل ورزشگاه اوال شهر آدلاید استرالیا
هتل ورزشگاه اوال شهر آدلاید استرالیا

نقل‌قول مربوط به AOSMA Kevin Scarce AC:

«ما مسئولیت داریم که برای حمایت و ارتقاء آدلاید اوال به بالاترین استانداردهای بین‌المللی جهت منفعت تمام استرالیایی‌های استرالیا، کمک مالی کنیم. برای انجام این کار، ما باید برای ایجاد فرصت‌های جدید، مرتبط به کسب‌وکار ادامه دهیم».

«یک هتل بوتیک نوآوری است که نه‌تنها به جبران هزینه‌های جاری مرتبط با بهره‌برداری و نگهداری استادیوم می‌پردازد بلکه همچنین اطمینان حاصل می‌کند که ما در پیشروی نوآوری در بازار رقابتی بین‌المللی بسیار رقابتی باشیم».

ورزشگاه اوال شهر آدلاید استرالیا
ورزشگاه اوال شهر آدلاید استرالیا

«سابقه‌های متعدد در stadia در سراسر جهان وجود دارد؛ درواقع، AFL در اوایل سال جاری پیشنهادها مشابهی برای استادیوم Marvel اعلام کرد. به‌عنوان شرکای سرمایه‌گذاری مشترک، هیئت‌مدیره SANFL و SACA اقدامات دقیقی را انجام داده‌اند که به دو سازمان مؤثر بر مسئولیت Adelaide Oval مربوط می‌شود».

طراحی هتل آدلاید

طراحی هتل به‌طور گسترده توسط اداره طراحی و معماری جنوب استرالیا (ODASA) موردبررسی قرارگرفته است تا اطمینان حاصل شود که محیط طراحی برجسته Adelaide Oval در حال حاضر به چشم می‌خورد. در ابتدای سال آینده، طرح پیشنهادی برای ساخت‌وساز در اختیار هیئت بررسی گروه (SCAP) خواهد بود.

حقایق کلیدی توسعه

هتل Adelaide Oval توسط اداره مدیریت ورزشگاه آدلاید بیضی ساخته خواهد شد. این هتل توسط یک ارائه‌دهنده خارجی اداره نخواهد شد و هیچ علامت خارجی در مقیاس بزرگ وجود نخواهد داشت. وام از SAFA تا ۴۲ میلیون دلار با یک نرخ بازار استاندارد در یک قرارداد اصلی و بهره ۳۰ ساله ارائه خواهد شد. به‌عنوان صاحب‌امتیاز، دولت ایالتی تأیید آثار لازم را در نظر گرفته است که تحت نظر کابینه است.

آدلاید اوال در یک نگاه

تأسیس ۱۸۷۳
ظرفیت ۵۰٬۰۰۰
مساحت: ۱۹۰٫۲ متر طول و ۱۲۶٫۲ متر عرض
نور لامپ‌ها بله
انتهای نام شهر End Cathedral End

سایر ورزش‌های فعال در آدلاید اوال قوانین فوتبال استرالیا (از سال ۱۸۷۷)، لیگ راگبی (۱۹۹۷-۱۹۹۸) و همچنین تیراندازی باکمان، بیس بال، دوچرخه‌سواری، فوتبال آمریکایی، بازی کوهستانی، هاکی، لاکراس، تنیس روی چمن، راگبی، quoits و فوتبال.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن