ساحل پادشاهان محبوب‌ترین ساحل شهر کالوندرا استرالیا

ساحل پادشاهان (Kings Beach) یک منطقه ساحلی در حومه ساحل سان سین در مرکز شهر کالوندرا واقع در ایالت کوئینزلند کشور استرالیا است. ساحل پادشاه در شرق کالوندرا قرار دارد.

ساحل پادشاهان استرالیا
ساحل پادشاهان استرالیا

تاریخچه ساحل پادشاه

اولین ساکنان این ناحیه خانواده پادشاه بودند به همین دلیل به Kings Beach نام‌گذاری شد. خانواده پادشاه در ابتدا پس از استقرار در موزه‌ی موفات در خانه جیمز موفات زندگی می‌کردند آن‌ها در سال ۱۸۹۳ به منطقه Kings Beach نقل‌مکان کردند.

ساحل پادشاهان یک منطقه محبوب تفریحی

این ساحل محبوب‌ترین و راحت‌ترین ساحل در کالوندرا است که همهٔ ماجراهای ورزشی معمولی مانند گشت‌وگذار و شنا را ارائه می‌دهد. همچنین دارای یک فضای باز توسعه‌یافته شامل امکانات BBQ، جداول پیک‌نیک، زمین‌های بازی و پارک سرگرم‌کننده آب برای بچه‌ها است. در یک نقطه شلوغ و پرمشغله، همیشه چیزی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد، بنابراین پیش از سفر گزینه‌های اقامتی Kings Beach را برای بازدید بررسی کنید.

کشتی سانتاور در ساحل پادشاهان

کشتی بیمارستان استرالیا (AHS) سانتاور یک کشتی بیمارستانی بود که در ۱۴ ماه مه ۱۹۴۳ توسط یک زیردریایی ژاپنی در ساحل کوئینزلند استرالیا موردحمله قرار گرفت و از ۲۸۲ نفر ازجمله ۶۳ نفر از ۶۵ کارکنان ارتش، کارکنان پزشکی و غیرنظامی در کشتی جان باختند. این کشتی در ساحل همین منطقه قرار داشت و این اتفاق دردناک در حافظه تاریخی شهر ماندگار شد.

ساحل کالوندرا استرالیا
ساحل کالوندرا استرالیا

فهرست میراث فرهنگی

تعدادی از سراچه‌های ذکرشده در میراث فرهنگی Kings Beach شامل موارد زیر است:
۶ خیابان آرتور و ۳ تراس کانبرا: کانالوره لارنس
تراس اورموند: غرفه حمام ساحل پادشاهان

جشن بزرگ سالانه در ساحل پادشاه کالوندرا

سواحل پادشاهان جشن‌های بزرگ سالانه دارد، بنابراین هر زمان که از این شهر بازدید کنید، از آفتاب طلایی، فضای بسیار سرگرم‌کننده و جشن‌های آن لذت کافی خواهید برد.

در میان استخرهای آب‌سنگین، چشمه آب کودک با شتاب ناگهانی، استخر شنای آب‌شور اقیانوس آرام و ساحل شسته‌ورفته با مناطق حفاظت‌شده شنا، یک تعطیلات بسیار هیجان‌انگیز در پادشاهان ساحل را برای شما رقم خواهد زد. برای رسیدن به این مناطق و تفریحات ذکرشده همه‌چیزهایی که نیاز دارید تنها چند دقیقه پیاده‌روی از محل اقامت شما است.

محیط ساحل پادشاهان

ساحل این منطقه همواره تمیز است و به‌خوبی از آن نگهداری می‌شود. همچنین از بازدیدکنندگان و کسانی که برای شنا و تفریح به Kings Beach می‌آیند در مقابل امواج بزرگی که به ساحل می‌رسند به‌خوبی حفاظت می‌شود، یک پیاده‌روی فوق‌العاده در غروب یا طلوع آفتاب در اطراف boulavarde نیز برای تقویت روحیه بیش‌ از حد مفید است.

محیط ساحل پادشاهان
محیط ساحل پادشاهان

ساحل آفتاب یک محیط خانوادگی

این ساحل برای زوج‌ها و خانواده‌ها مناسب است. در فاصله بین کافه‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی پیاده‌روی وجود دارد. یک پارک آبی نیز در کنار ساحل برای بچه‌های کوچک‌تر ساخته‌شده است که بچه‌ها می‌توانند در داخل آب و یا اطراف آن بازی می‌کنند.

در زمان تعطیلات مدارس و روزهای تعطیل ممکن است که پیدا کردن پارکینگ با مشکل مواجه شویم اما با این‌ وجود حتی در زوهای تعطیل و شلوغ ساحل آفتاب به‌خوبی برای بازدید آماده‌شده و دارای فضای کافی است.

موسیقی در ساحل پادشاهان

یکی از فستیوال‌های جالب ۴ روزه در ساحل آفتاب، برگزاری جشن‌های موسیقی است. در فواصل مختلف و با حضور بزرگان موسیقی، کنسرت‌هایی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به موسیقی را مجذوب خود می‌کند. همچنین برگزاری فستیوال‌های موسیقی علاقه‌مندان بسیاری را به ساحل پادشاهان می‌کشاند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن