دریاچه پالوما استرالیا

دریاچه پالوما شهر تانزویل استرالیا در جنگل‌های دریاچه وودلند

دریاچه پالوما (lake paloma) در اطراف شهر تانزویل در ایالت کوئینزلند قرار دارد. این دریاچه در میان جنگل‌های بارانی مرجانی در امتداد مرجان‌های جهان قرار دارد. راه دسترسی به دریاچه از طریق یک جاده سنگی ۱۲ کیلومتری از شهر است.

دریاچه پالوما شهر تانزویل استرالیا
دریاچه پالوما شهر تانزویل استرالیا

دریاچه یک ذخیره آب آشامیدنی است و فرصت‌های منحصربه‌فردی برای بازدیدکنندگان و مسافران روز برای گذراندن اوقات فراغت در یک محیط‌زیست متنوع در جنگل‌های بارانی فراهم می‌کند.

نمای کلی از محیط دریاچه پالوما

دریاچه پالوما سومین (و احتمالاً دومین) دریاچه بزرگ در جنگل‌های اطراف دریاچه Woodlands و مخزن شعبه خرس است. این دریاچه در حدود سال ۲۰۰۷ ساخته شد و در روستای جدید Creekside واقع‌شده است.

محیط دریاچه پالوما استرالیا
محیط دریاچه پالوما استرالیا

این دریاچه در پارک فلمیمینگ روف در جنگل کریکسید درایو واقع‌شده است و از پارک‌های آرام با محیطی آرامش‌بخش، با امکان راه‌اندازی قایق است، همچنین یک استخر در بالای رودخانه برای بچه‌ها ساخته‌شده است. متأسفانه، این مکان به نظر نمی‌رسد یک نقطه خوب برای ماهیگیری باشد، زیرا نمی‌توان هیچ ساختار مناسبی جهت این منظور پیدا کرد.

کمپ دریاچه پالوما

پالوما یک مقصد کمپینگ محبوب است. مکان‌های اردوگاه و محل‌های برپایی کمپینگ بسیار محدود هستند و حتماً پیش از برپایی اردو باید مجوزهای لازم کسب شوند و بدون کسب مجوز هرگز نباید اقدام به برپایی کمپ کرد. بدون مجوز، یک اردو و کمپ شاد و تضمین‌شده وجود نخواهد داشت و همچنین امنیت افراد نیز در این مکان تضمین نخواهد شد. امنیت دریاچه هرروز منطقه را گشت می‌زند. افرادی که بدون اجازه اقامت می‌کنند جریمه خواهند شد. ساعات کمپ‌ها باید در هنگام خروج، پیش از ظهر روز دوشنبه باشد.

کمپ دریاچه پالوما استرالیا
کمپ دریاچه پالوما استرالیا

شرایط و قوانین کمپینگ

  • یک شخص نباید در دریاچه بدون اجازه اقامت کند.
  •  مجوز فقط برای محل اردو و زمان اعلام‌شده معتبر است.
  •  بازدیدکنندگان باید از دستورالعمل‌های قانونی که توسط یک افسر قانونی آب شهر تاونزویل داده‌شده است، اطاعت کنند.
  •  بدون حیوان خانگی در دریاچه پالوما رزرو می‌شود، به‌غیراز هد سگ‌ها.
  • تمام گیاهان، حیوانات و منابع طبیعی و فرهنگی حفاظت‌شده و نباید آن‌ها را مختل یا آسیب ببیند.
  •  هیچ زباله‌ای را دفن نکنید و یا آن را در شومینه رها کنید
  •  با استفاده از شامپوها، صابون‌ها، مواد شوینده یا مواد دیگر آب آبی یا دریاچه را آلوده نکنید.
  •  سلاح گرم و اره‌برقی مجاز نیست لوازم جانبی مانند محورها فقط می‌توانند برای تقسیم کردن هیزم یا راننده چادر استفاده شوند.
  • آتش‌سوزی پخت‌وپز فقط در شومینه‌های ساخته‌شده مجاز است و قبل از خروج باید با آب خاموش شود.
  •  هیزم نباید از جنگل‌های اطراف جمع‌آوری شود.
  •  وسایل نقلیه و دوچرخه فقط باید بر روی جاده‌های ساخته‌شده، پارکینگ‌ها یا مسیرها و اتوبوس‌هایی که به‌طور رسمی برای استفاده از وسایل نقلیه تعیین‌شده‌اند هدایت شود. قوانین جاده عادی اعمال می‌شود و سایر قوانینی که در آنجا پیش روی افراد قرار داده‌شده است.

پالوما مکانی جذاب برای ورزش و تفریح

دریاچه پالوما و محیط اطراف آن مکان ایده آلی برای ورزش صبحگاهی است. کشتی‌های پارویی بدون موتور مانند قایق‌های تفریحی و قایق‌های کوچک برای پیدا کردن درختچه‌هایی که در حوالی دریاچه زندگی می‌کنند، ایدئال هستند. گونه‌های مهم ماهی در دریاچه پالوما وجود ندارد. آب‌های کمیاب اسیدی و کم‌غذای دریاچه برای اکثر گونه‌های ماهی مناسب نیستند. جمعیت کوچکی از پرچم Spangled همه آن چیزی است که باقی‌مانده است.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در کشور استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن