ایالت نیو ساوت ولز

ایالت نیو ساوت ولز (به‌اختصار NSW) یکی از ایالات کشور استرالیاست که در سواحل شرقی استرالیا و در سواحل اقیانوس آرام قرار دارد و مرکز آن شهر سیدنی است. مهاجران ایالت نیو ساوت ولز از کشورها و ایالت‌ها  با ملیت‌های مختلف هستند، در این ایالت اقوام و قومیت های مختلفی در کنار یکدیگر زندگی می کنند. در مقایسه با ملیت‌های مختلف، ایالت نیو ساوت ولز کم‌ترین مقدار مهاجر را از انگلیس و بیشترین تعداد مهاجر را از چین دریافت می‌کند. هند دومین منبع بزرگ مهاجران جدید در استرالیا را تشکیل می‌دهد. کشورهای دیگر که بیشترین مقدار مهاجرت به استرالیا را دارند شامل عراق، کره، ویتنام، نپال، فیجی و لبنان می‌شوند.

تاریخ مهاجرت در ایالت نیوساوت ولز
تاریخ مهاجرت در ایالت نیوساوت ولز

تاریخ مهاجرت استرالیا با شروع مهاجرت اولیه انسان‌ها به قاره‌ی استرالیا به ۸۰،۰۰۰ سال پیش برمی‌گردد درواقع مربوط به زمانی بود که  اجداد مستعمره استرالیا از جزایر دریای جنوب شرقی آسیا و گینه‌نو وارد این قاره شدند. از مهم‌ترین شهرهای این ایالت می‌توان به شهرهای آلبری، آرمیدال، باتورست، بروکن هیل، کمپ بل تاون، لسنوک و کافس هاربر اشاره کرد.

چرا آمار مهاجرت به ایالت نیو ساوت ولز زیاد

است؟

ایالت نیوساوت ولز منطقه‌ای است که از منظره‌های زیبای خیره‌کننده مانند سواحل و مناطق دورافتاده و فرصت‌های اشتغال در شهرهای بزرگ مانند بریزبن، سیدنی، پرت، آدلاید و ملبورن برخوردار است. علاوه بر این ایالت نیوساوت ولز دارای فرهنگ های متنوع است، زیرا جمعیت آن، به خاطر بسیاری از مهاجران که هرسال به کشور استرالیا می‌روند. ترکیبی از اقوام مختلف پیداکرده است. شاید شما در حال بررسی مهاجرت به یک کشور باشید. در زیر، ما دلایل اصلی این‌که چرا مردم به ایالت  نیوساوت ولز مهاجرت می‌کنند را برای شما توضیح می‌دهیم تا ذهن شما به مقدار زیادی با ایالت نیوساوت ولز استرالیا آشنا شود.

مهاجرت در ایالت نیوساوت ولز
مهاجرت در ایالت نیوساوت ولز

اقتصاد پایدار و فرصت‌های شغلی

این ایالت در استرالیا دارای اقتصاد پایدار و نرخ پایین بیکاری است. در بخش‌هایی از کشور، هنوز به کارگرانی ماهر برای پر کردن شغل‌های موجود، نیاز است. اگر شما در جستجوی مکانی هستید که به خاطر مهارت‌هایتان شما را ستایش کنند و برای شما اهمیت قائل باشند، ایالت نیوساوت ولز بهترین مکان برای شماست.

کم بودن آلودگی هوا

با آلودگی کم هوا ، ایالت نیوساوت ولز برخلاف کشورهای دیگر که به‌شدت آلوده هستند یک محیط سالم را برای شما و خانواده‌تان فراهم می‌کند. اگر آلودگی هوا نگرانی اصلی شما در کشور محل زندگیتان باشد، شاید زمان آن باشد که مهاجرت بهنیوساوت ولز را انتخاب کنید.

کیفیت آموزش و سیستم بهداشتی کارآمد

ایالت نیوساوت ولز تحصیلات عالی را در تمام سطوح مدرسه تا دانشگاه با کیفیت بالا فراهم می کند، همچنین سیستم کلی سلامت بسیار کارآمد است و خدمات مؤثری برای شهروندان آن کشور فراهم می‌کند.

چشم اندازهای زیبا و فعالیت‌ها در فضای باز

شما در ایالت نیوساوت ولز فرصتی برای کشف چشم‌اندازهای منحصربه‌فرد و همچنین انجام سایر فعالیت ها در فضای باز خواهید داشت. فعالیت‌های آبی در سراسر مناطق ساحلی نیوساوت ولز  محبوب هستند. شما می‌توانید یک سفر کوتاه لذت‌بخش به مناطق منحصربه‌فرد نیوساوت ولز  را تجربه کنید.

چشم اندازهای زیبا و فعالیت‌ها در فضای باز
چشم اندازهای زیبا و فعالیت‌ها در فضای باز

آب‌وهوا نیوساوت ولز

استرالیا آب‌وهوای معتدل و آرامی دارد و در طول سال دارای هوای آفتابی است که این امکان را فراهم می‌کند که برای تفریح‌های روزمره به فضای آزاد بروید مهاجرت به استرالیا سلامتی شما را تضمین می‌کند.

آب و هوای ایالت نیوساوت ولز
آب و هوای ایالت نیوساوت ولز

جمعیت چند فرهنگی

با وجود فرهنگ‌های مختلف در ایالت نیوساوت ولز  ، تبعیض در این ایالت وجود ندارد و همه تحمل وجود فرهنگ‌ها و اقوام مختلف را دارند و به‌راحتی می‌توانید از بودن در این ایالت لذت ببرید. تقریباً نیمی از این جمعیت امروزه در سایر کشورهای جهان به دنیا آمده و بزرگ شده اند و بعد از آن، به این ایالت از استرالیا مهاجرت کرده اند.

متقاضیانی که قصد مهاجرت به این ایالت را داشته باشند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… متناسب با شرایط خود نسبت به اقامت در این ایالت یا کشور اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن