تصویر-هدر-نوریول-پارک-استرالیا

نوریول پارک استرالیا ( Noreuil Park )

آلبوری یکی از شهرهای زیبای کشور استرالیا است که گردشگران زیادی از استرالیا و خارج از این کشور به مقصد آن سفر می‌کنند. نوریول پارک (Noreuil Park)، یکی از مکان‌هایی است که بین توریست‌ها، افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند و مردم این شهر، دارای محبوبیت زیادی است.

این پارک در نزدیکی رودخانه موری و یکی از جاذبه‌های گردشگری آلبوری است، این پارک در استرالیا از طرفداران زیادی برخوردار است. نوریول پارک امکانات رفاهی فراوانی برای راحتی گردشگران فراهم کرده است.

نوریول پارک
نوریول پارک

محبوبیت نوریول پارک بین مردم

نوریول پارک به‌عنوان عرشه رودخانه نیز شناخته می‌شود. شما در این پارک می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید که هر کدام باعث می‌شوند اوقات فراغت خوشی را سپری کنید.

درختانی سر به فلک کشیده که هر کدام سنی طولانی ممکن است داشته باشند. هوای مطبوعی که در زیر این درختان می‌توانید تجربه کنید، اکسیژنی بکر و عالی را به شما تقدیم می‌کند. می‌توانید یک فرش بیندازید و پیک‌نیکی را در این پارک راه بیندازید که تابه‌حال تجربه نکرده‌اید.

تفریحاتی مانند شنا، قایق‌رانی، سوارکاری و یا دوچرخه‌سواری می‌تواند شما را برای ساعت‌ها در این پارک و رودخانه‌ی آرام موری سرگرم کند.

فضایی گسترده از چمنی طبیعی و یکدست پذیرای شما در نوریول پارک است. در زیر درختان بزرگ با سایه‌های گسترده، میزها و نیمکت‌هایی برای نشستن شما وجود دارد و می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

می‌توانید در این پارک زمان زیادی را به خوشی در کنار خانواده و دوستان خود بگذرانید. افرادی که به این پارک می‌روند در هر سنی که باشند می‌توانند از امکانات مناسبی برخوردار شوند.

از کودک ۱ ساله تا پیرمردان و پیرزنان ۱۰۰ ساله هم می‌توانند روز خوبی را در این مکان داشته باشند.

بازی کریکت با دوستانتان و نوشیدن یک فنجان قهوه داغ در این هوای بی‌نظیر هم می‌تواند برایتان لذت‌بخش‌تر از تجربیات قبلی شما باشد. چیزی که باعث شده نوریول پارک بین مردم محبوب باشد، طبیعی بودن اکثر جاذبه‌ها و تفریحاتی است که در آن می‌توان انجام داد.

نوریول پارک
نوریول پارک

بهترین زمان رفتن به نوریول پارک

نوریول پارک از صبح تا اوایل شب باز است. بهترین ساعاتی هم که هوایی خوب را می‌توانید در این مکان تجربه کنید، همین اوقات است.

به‌خصوص در فصل‌های گرم که دمای هوا بهترین حالت خود را دارد، می‌توان در هر گوشه‌ای از نوریول پارک خانواده‌ها را دید که به گشت‌وگذار مشغول‌اند.

تلاءلو خورشید بر روی آب رودخانه صحنه‌ای واقعاً تماشایی را برایتان به نمایش می‌گذارد. فضایی رمانتیک را برای زوج‌های جوان در غروب آفتاب به‌صورت طبیعی به وجود می‌آورد.

دمای آب رودخانه نیز در حوالی ظهر مناسب است و مکانی مناسب برای شنا و آب‌تنی است. این پارک قدمتی طولانی دارد و روزبه‌روز بر امکانات تفریحی در آن افزوده می‌شود. شاید کمتر کسی به شهر آلبوری سفر کند و حداقل یک روز خود را در این پارک نگذراند.

شهروندان آلبوری نیز در روزهای تعطیل بساط خود را در این پارک می‌گسترانند و لحظاتی خوش را برای خودشان رقم می‌زنند. اگر شما هم برای مهاجرت به استرالیا اقدام کرده‌اید می‌توانید این شهر و جاذبه‌هایی مانند نوریول پارک را در برنامه‌ی خود قرار دهید و از آنجا لذت ببرید.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن