تصویر-هدر-استرالیا بهترین کشور مهاجرت

استرالیا بهترین کشور برای مهاجرت

پنج دلیل از مهم‌ترین دلایل و مزایای کشور استرالیا برای مهاجرت را در اینجا مطرح کرده‌ایم تا بتوانید پاسخ این سؤال را دریابید:

استاندارد زندگی در استرالیا

با مهاجرت به استرالیا شما شانس بودن در بخشی از کره زمین با چند فرهنگ مختلف که دارای مناظر زیبا و نفیس است را باهم خواهد یافت، فرصت‌های شغلی فراوان، آموزش عالی، مراقبت‌های بهداشتی، امنیت و موارد دیگر، این همان چیزی است که در طول مهاجرت به استرالیا در انتظار شما و خانواده شماست.

از بین ۱۸۸ کشور دنیا، کشور استرالیا در رتبه دوم شاخصه‌ای توسعه انسانی است. بر اساس شاخص‌های اعلامی سازمان ملل در سال ۲۰۱۶،Human Development Index  یا به‌اختصار شاخص (HDI)  این کشور در رتبه دوم جهان قرار دارد، که این شاخص نشان‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی، آموزش عالی وزندگی در استرالیا است.

اقتصاد قوی کشور استرالیا

طبق نظرسنجی سازمان همکاری و توسعه اقتصادی سازمان ملل OECDدر سال ۲۰۱۷، اقتصاد استرالیا طی ۲۵ سال متوالی از رشد تولید ناخالص بالایی برخوردار است، که نشان‌دهنده سیاست‌های اقتصاد کلان قوی، اصلاحات ساختاری و تولید ناخالص داخلی سرانه این کشور است.

استرالیا عضو سازمان‌های بزرگ بین‌المللی و منطقه‌ای ازجمله سازمان ملل متحد، گروه ۲۰، سازمان تجارت جهانی، سازمان همکاری‌های اقتصادی و توسعه، کشورهای مشترک‌المنافع و همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوس آرام است.

زیبایی طبیعی در استرالیا

استرالیا دارای یکی از پایین‌ترین سطح آلودگی هوا در جهان با سواحل شنی طلایی، بیابان‌ها، کوه‌ها و جنگل‌های بارانی استوایی است بطوریکه بیش از ۵۰۰ پارک ملی و ۱۴ سایت میراث جهانی وجود دارد.

مهاجرت خوب و آسان

مهاجرین به استرالیا در صورت رعایت کردن شاخص‌ها و معیارهای قانونی طبق برنامه مهاجرت دولت استرالیا که بر این مبنا تبعیضی برای نژاد و مذهب قائل نیست، از هر کشوری و با هر گرایشی قومی و مذهبی می‌توانند به این کشور مهاجرت کنند و یکی از ایالات کشور استرالیا را برای سکونت برگزینند. دولت و مردم این کشور، ملتی مهاجر دوست هستند و برای همگان مهاجرت آسان به استرالیا را تسهیل می‌کنند. مهاجرت به استرالیا یکی از ساده‌ترین راه‌های مهاجرت و اخذ اقامت دائم در بین کشورهای مهاجرت‌پذیر است. متقاضیان مهاجرت به این کشور می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در این کشور اقدام کنند.
با این تفکر هرروز تنوع فرهنگی افزایش می‌باید و در روز ۲۱ مارس جشن تنوع قومیتی با حضور همه قومیت‌ها گرفته می‌شود. روز ۲۱ مارس در استرالیا موردتوجه همه‌جانبه و احترام همه است.

فرصت‌های شغلی بسیار و شرایط کار در استرالیا

استرالیا در بین سایر کشورها دارای پایین‌ترین نرخ بیکاری است و همین موضوع کارگران، صاحبان حرف و تخصص‌های مختلف را تشویق می‌کند تا بر اساس برنامه‌های جذب مهاجرین متخصص به استرالیا مهاجرت کنند. در استرالیا نیروی کار ماهر به‌عنوان یک عامل کلیدی امکان به دست آوردن فرصت‌های شغلی مناسب را دارد.

حداقل دستمزد در استرالیا ۱۷٫۲۹ دلار AUD در ساعت است که بالاتر از حداقل دستمزد در انگلستان (۶٫۷۰ پوند) و ایالات‌متحده آمریکا (۷٫۲۵ دلار) است. استرالیا همچنین تعادل کار وزندگی سالم را تضمین می‌کند و اطمینان می‌دهد که کارکنان تمام‌وقت کار نمی‌کنند و مطابق قانون کار ، کارگران در هفته بیش از ۳۸ ساعت کار انجام نمی‌شود.

توصیه ما به متقاضیان مهاجرت به استرالیا این است که وب‌سایت‌های دولتی استرالیا را بررسی کرده و بر روی فهرست csol ، اخبار مربوط به مهاجرت به نقاط مختلف استرالیا و بسیاری موارد دیگر به‌روز در اختیار داشته باشند.

مشاوره مهاجرت به استرالیا

uniquemigration طیف گسترده‌ای از خدمات قانونی را در سطح بین‌المللی شامل مهاجرت، آموزش و مشاوره قانونی ارائه می‌دهد. ما یک سازمان تخصصی درزمینهٔ خدمات امور مهاجرتی به کشورهای مختلف هستیم، بهره‌گیری از گروه تخصصی و وکلای دارای صلاحیت و مجوز سازمان‌های مهاجرتی و همچنین بهره‌گیری از کارشناسان و متخصصی مجرب در حوزه‌های مختلف موردنیاز به‌منظور تهیه و تکمیل پرونده مهارتی در استاندارهای جهانی از افتخارات دهه گذشته این مجموعه است.

خدمات آموزشی uniquemigration برای دانش‌آموزانی که مایل به پذیرش در ایالات‌متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلستان، ایرلند، آلمان، سوئد، سنگاپور و مالزی هستند، ارائه می‌شود. ما راهنمایی‌های گام‌به‌گام را برای دانش آموزان و خانواده‌هایشان ارائه می‌دهیم، ازجمله اطلاعاتی در مورد نیازهای مدرسه، کل پروسه پذیرش و کمک به پیش‌نیازهای سفر، سفر و پس از آمدن.

با ارائه مشاوره و خدمات جامع و مدرن مهاجرت به افراد، خانواده‌ها و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک در سراسر جهان، مجموعه ما به‌گونه‌ای طراحی‌شده است تا مشتریان با اطلاعات کامل بتوانند تصمیمات آگاهانه‌ای بگیرند. ما باهدف تسهیل فرآیند پیچیده تهیه پرونده مالی، اخذ تأییدیه‌ها، پر کردن درخواست‌ها، اخذ ویزا و کسب مجوز کار و اقامت به‌صورت سریع و آسان امکان‌پذیر باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت، اقامت دائم و تحصیل در استرالیا، با تیم ما از مشاوران مهاجرت واجد شرایط و مشاوران ماهر تماس بگیرید.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن