تصویر-هدر-چراگاه-پلیس-باتورست

چراگاه پلیس در باتورست

چراگاه پلیس یک اصطلاح استرالیایی است که به یک منطقه از زمین‌های حومه‌ی شهر اشاره دارد که از نظر تاریخی برای اسب‌های پلیس تعیین شده است.

قبل از اینکه ماشین و موتورها در دنیای شهری و برای حمل و نقل استفاده و مرسوم شوند برای جا به جایی در شهر، پلیس‌های شهری سوار اسب می‌شدند. این اسب‌ها در طویله‌ی پلیس نگهداری و سپس تربیت می‌شدند این چراگاه‌ها در نزدیکی ایستگاه‌های پلیس قرار داشتند.

این واحدهای پلیس همراه هنوز هم وجود دارند و اغلب برای کنترل جمعیت در تظاهرات عمومی استفاده می‌شوند. بسیاری از این واحدها با نام مستعار “Police Paddock” شناخته می‌شوند.

چراگاه پلیس
چراگاه پلیس

معمولاً اصطلاح “Police Paddock” در کوئینزلند، نیو ساوت ولز و ویکتوریا استفاده می‌شود.

وضعیت چراگاه‌های پلیس در استرالیا

چراگاه پلیس محل برگزاری بازی‌های ورزشی بود و بسیاری از ورزش‌های حومه‌ای در چراگاه پلیس بازی می‌شد. از آنجایی که استفاده گسترده از اسب‌ها ممنوع شده است، چراگاه پلیس نیز از بین رفته‌اند و بسیاری از آن‌ها به ورزشگاه‌ها تبدیل شده‌اند. زمین کریکت ملبورن قبلاً یک چراگاه پلیس بوده است. یکی از دلایل مهاجرت به استرالیا همین مکان‌هایی است که می‌توان در طبیعت بکر به گشت و گذار پرداخت.

چراگاه پلیس در شهرهای مختلف

  1. چراگاه پلیس در نزدیکی رودخانه موری در مرز ویکتوریا واقع شده است و حدود ده دقیقه از شهر راجرلن فاصله دارد. چراگاه پلیس تمام مزایای یک اردوگاه در چرا گاه موری وجود دارد از جمله شنا، ماهیگیری و قایقرانی فعالیت‌هایی هستند که می‌توانید در اینجا انجام دهید. اردوگاه بیش از پنجاه اردوگاه شخصی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همه اردوگاه‌ها بسیار شبیه هم هستند و هیچ کدام از آن‌ها جذاب‌تر از دیگری نیست.
  2. چراگاه پلیس Horsham Poldc یک منطقه ۴۸٫۵ هکتار را در قسمت شمالی شهر پوشش می‌دهد و فرصت‌های تفریحی برای کسانی که علاقه به پیاده روی، دوچرخه سواری، ماهیگیری دارند یا به نگاه کردن به پرنده‌ها علاقه دارند و دوست دارند سگ‌های خود را به یک تفریح ببرند مکان مناسبی است. این ناحیه بخشی از یک حوزه مهم حیات وحش است که اتصال به رودخانه ویممر را فراهم می‌کند. یک باتلاق در این منطقه وجود دارد که مانند یک جعبه سیاه است که بقایای گیاهان بومی منطقه است. تالاب‌های گستردهی ساخته شده توسط انسان در آن وجود دارد که جایگاه بسیاری از گونه‌های پرندگان و ماهی‌ها هستند. در نزدیکی این چراگاه مکان مناسبی برای پارک کردن ماشین و پیک نیک وجود دارد. توالت زیست محیطی جدید برای همهی افراد از جمله بازدیدکنندگان با تحرک محدود آماده شده است.
چراگاه پلیس
چراگاه پلیس

جاده‌ها به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهند که مناطق مختلف را مشاهده کنند اما بعضی از مناطق در هوای مرطوب قابل دسترسی نیستند. صندلی چرخدار نیز در این قسمت برای افراد در دسترس است. مخصوصاً افراد پس از مهاجرت به کشور استرالیا جالب است که از این چراگاهای پلیس حتماً بازدید کنند.

  1. چراگاه پلیس Dandenong: این چراگاه ترکیب متفاوتی از زمین‌های بوته‌ای، میراث فرهنگی و مناطق ورزشی دارد Dandenong Police Paddocks نقطه‌ای مناسب برای کسانی است که به ورزش و پیاده روی علاقه مند هستند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن