موزه‌ی انجمن تاریخی باتورست

موزه‌ی انجمن تاریخی باتورست

موزه‌ی انجمن تاریخی باتورست، ازجمله ساختمان‌های قدیمی این شهر است که در بخش شرقی ساختمان دادگاه شهر باتورست قرارگرفته است.

این بنای باستانی که میراثی از گذشته‌های دور در این شهر است، از بخش‌های مختلفی همچون موزه‌ی انجمن تاریخی یاتورست، کتاب‌فروشی و بایگانی آثار ادبی و تاریخی تشکیل‌شده است.

این ساختمان توسط شخصی به نام جیمز بارنت که یکی از معماران کلونیال بوده است، طراحی و ساخته‌شده و امروزه اشخاص زیادی پس از مهاجرت به استرالیا، از این بنا و موزه‌ی انجمن تاریخی باتورست که در درون آن واقع‌ شده است، دیدن می‌نمایند.

البته لازم به ذکر است که این ساختمان، تنها نمونه‌ی کوچکی از آثار تاریخی و باستانی این شهر است که در ادامه به معرفی کامل آن خواهیم پرداخت و شمارا با ویژگی‌های منحصربه‌فرد این موزه آشنا خواهیم نمود.

موزه انجمن تاریخی باتورست
موزه انجمن تاریخی باتورست

درباره موزه‌ی انجمن تاریخی باتورست

این بنا که به‌عنوان محلی برای نگه‌داری از کتب، اسناد و مدارک باارزش تاریخی و دیگر آثار ادبی و داستانی شناخته می‌شود، در سال ۱۹۴۷ احداث‌شده است و موزه‌ی انجمن تاریخی باتورست، به شکلی که امروز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد، در سال ۱۹۸۰ افتتاح گشته است.

این موزه و مناطق اطراف آن، آثار ارزشمندی از دل تاریخ این شهر را، در خود جای‌ ّداده‌اند و سالانه میزبان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف دنیا می‌باشند. در موزه‌ی انجمن تاریخی باتورست، شاهد اسناد و مدارکی مبتنی بر روند رشد منطقه، نظیر سیر رشد و توسعه‌ی شهر خواهید بود و اطلاعات جالبی از اولین کشف طلا در معادن این بخش از استرالیا به دست خواهید آورد.

موزه انجمن تاریخی باتورست
موزه انجمن تاریخی باتورست

جاذبه‌های گردشگری موزه‌ی انجمن تاریخی باتورست

یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری انجمن تاریخی باتورست که نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند، تماشای لباس‌های قدیمی و پوشش‌های اولیه‌ی مردم در این شهر است. با مراجعه به این موزه می‌توانید، از اولین لباس عروس این شهر دیدن نمایید. وجود مجموعه‌ای خاطره‌انگیز از نخستین نخست‌وزیر باتورست و وزیر سابق استرالیا، وجود کلکسیونی باارزش از ادگار پنبگی که توسط طرفدارانش گردآوری‌شده است نیز توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و همواره مورد بازدید از سوی گردشگران مختلف قرار می‌گیرد.

موزه انجمن تاریخی باتورست
موزه انجمن تاریخی باتورست

آرشیو تحقیقاتی موزه‌ی انجمن تاریخی باتورست

از دیگر بخش‌های موزه‌ی انجمن تاریخی باتورست، آرشیو تحقیقاتی و مجموعه عکس‌ها قابل خریداری آن است. بسیاری افراد پس از مهاجرت به کشور استرالیا و به‌منظور تحصیل، تحقیق و انجام پروژه‌ها مختلف راهی این موزه شده و از آرشیو گران‌قدر آن استفاده می‌نمایند. همچنین بسیار افراد معمولی که به تاریخ علاقه‌مندند نیز می‌توانند از این بخش موزه‌ی انجمن تاریخی باتورست دیدن نموده و برخی عکس‌های موجود در آن را خریداری نمایند. جالب است بدانید که کتاب‌فروشی این موزه نیز همواره مشغول به کار است و آثار ارزشمندی را به افراد عرضه می‌نماید. اگر شما نیز به شهر باتورست سفرکرده‌اید و قصد بازدید از اماکن دیدنی این شهر رادارید، حتماً به موزه‌ی انجمن تاریخی باتورست رفته و از این مجموعه‌ی منحصربه‌فرد دیدن نمایید.

موزه انجمن تاریخی باتورست
موزه انجمن تاریخی باتورست

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن