موزه مهاجرت ملبورن تاریخچه مهاجرت به استرالیا

موزه مهاجرت ملبورن سال ۱۹۹۸ در ساختمان قدیمی گمرک شهر به‌منظور معرفی تاریخچه مهاجرت به کشور استرالیا و به‌عنوان بخشی از موزه ویکتوریا تأسیس شد. سالن اصلی این موزه لانگ روم نام دارد که آن را به‌عنوان یک معماری باشکوه از رنسانس می‌شناسند.

موزه مهاجرت ملبورن استرالیا
موزه مهاجرت ملبورن استرالیا

موزه مهاجرت در خیابان فلیندرز ۴۰۰ این شهر واقع‌شده است. گردشگرانی که قصد بازدید از این مکان تاریخی رادارند می‌توانند هرروز از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر از این مکان دیدن کنند. همچنین بازدید برای عموم مردم آزاد است.

دستاوردهای موزه

این موزه نمایی از فرهنگ‌های مختلف جهان که به استرالیا مهاجرت کرده‌اند را نشان می‌دهد. همچنین این موزه شامل هزاران داستان مهاجرت به استرالیا، تضاد قبیله‌ای، دل شکستن، بلاهای طبیعی، امنیت، آزادی و… را نیز نشان می‌دهد.

عوامل مهم زیست‌محیطی مهاجرت در موزه مهاجرت ملبورن

این موزه یکی از جالب‌ترین و مجهزترین موزه‌ها در دنیاست که در کشور استرالیا و در شهر ملبورن ایالت ویکتوریا واقع‌شده است. به همین دلیل بیشتر گردشگران هنگام مهاجرت به کشور بکر و زیبای استرالیا از این موزه دیدن می‌کنند و با شرایط زندگی مردمانی که درگذشته به استرالیا مهاجرت کرده‌اند بیشتر آشنا می‌شوند.

عوامل زیست‌محیطی مهاجرت استرالیا
عوامل زیست‌محیطی مهاجرت استرالیا

کشور مهاجرپذیر استرالیا در سال‌های اخیر نسبت به کشورهای دیگر جهان بیشترین پناهنده را در خود دیده است. همچنین در بین دیگر شهرهای استرالیا شهر ملبورن ایالت ویکتوریا به دلیل امکانات کافی برای زندگی و منبع درآمد زیاد بیشترین مهاجر را در خود جا داده است.
لذا این امر عوامل متعددی دارد که برخی از آن‌ها را می‌توان به آب‌وهوای مناسب، شرایط زندگی عالی و غیره نام برد. ما هم با توجه به این دلایل و توضیحات به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد مهاجرت دارید کشور استرالیا را برای مهاجرت و زندگی کردن انتخاب کنید.

سازمان موزه ویکتوریا در ملبورن

موزه مهاجرت شهر ملبورن در سال ۲۰۱۵ طبق آمار داده‌شده توسط سازمان نگهداری اماکن تاریخی ملبورن ازنظر بازدید و دیدن عموم مردم و گردشگران در رتبه سوم مکان‌های دیدنی ملبورن قرار گرفت. هر یک از آثار موجود در موزه روایتگر یک داستان خاص هست. اگر به دنبال سرگذشت و عاقبت افراد مهاجر، احساسات و فرهنگ آن‌ها هستید حتماً از موزه مهاجر ملبورن دیدن کنید.

این موزه ویترین و گنجینه‌ای از عاقبت وزندگی افراد مهاجری است که درگذشته به استرالیا مهاجرت کرده‌اند. این مکان دیدنی و تاریخی در کنار موزه ویکتوریا قرارگرفته است و بخش اعظمی از محوطه موزه ویکتوریا را تشکیل داده است. به همین دلیل افرادی که برای بازدید از موزه ویکتوریا به این محل می‌روند می‌توانند از موزه مهاجرت نیز دیدن کنند.

سازمان موزه ویکتوریا استرالیا
سازمان موزه ویکتوریا استرالیا

این موزه در کنار موزه ملبورن و موزه آثار علمی ملبورن قرارگرفته است؛ که زیر نظر سازمان موزه ویکتوریا اداره می‌شود. این موزه که درواقع سازمان نگهداری از این سه موزه را بر عهده دارد در سال ۱۸۵۴ زیر نظر فردریک مک کوی تأسیس‌شده است. علاوه بر این ساختمان سلطنتی نمایشگاه‌هایی که از بناهای دیدنی شهر به‌حساب می‌آیند زیر نظر این سازمان قرارگرفته‌اند.

امکانات موزه مهاجرت ملبورن

سازمان موزه مهاجرت ملبورن استرالیا برای رفاه و آسایش حالا مردم امکانات خوبی نظیر رستوران، هتل، پارک، سرویس بهداشتی و سرویس حمل‌ونقل عمومی را برای تردد مردم فعال کرده است. به همین دلیل افرادی که برای بازدید از موزه به این مکان قدم می‌گذارند می‌توانند ساعت‌ها با خیال آسوده از این موزه دیدن کنند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن