موزه کشف سنگ سیدنی

موزه کشف سنگ سیدنی استرالیا

این موزه جذاب یک موزه دوستانه و خانوادگی با ورودی رایگان است که داستان سنگ‌ها را از میلیاردها سال قبل تا کنون به تصویر می‌کشد. قطعاً شما موزه کشف سنگ سیدنی را دوست خواهید داشت چون این موزه حاوی دانشی از هزاران سال قبل تاریخ و زمین‌شناسی است.
موزه کشف سنگ سیدنی در شهر سیدنی می‌باشد که این شهر مرکز یکی از ایالات کشور استرالیا به نام نیوساوت‌ولز است.

ویژگی‌های موزه کشف سنگ سیدنی و بازدید از آن

موزه کشف سنگ سیدنی یک موزه دوستانه با طراحی داخلی جذاب و دیدنی است که داستان جالبی از نحوه شکل‌گیری سنگ‌ها و روند پیدایش آن‌ها را با لحنی قابل‌فهم و عامیانه برای همگان شرح می‌دهد. این موزه می‌تواند فرصت خوبی برای آشنایی کودکان و نوجوانان با مسائل علمی زمین‌شناسی باشد و آن‌ها را نسبت به این موضوع علاقه‌مند کند.

تاریخچه موزه کشف سنگ سیدنی و نحوهٔ ساخت و بازسازی آن

موزه کشف سنگ سیدنی در ساختمان بزرگی از ماسه و سنگ به ارزش ۱۸۵۰ دلار دو بار بازسازی شد و موزه مجموعه‌ای منحصربه‌فرد از تصاویر و مصنوعات باستان‌شناسی که در سنگ‌ها یافت می‌شود را درون خود جای‌داده است. برخی از این سنگ‌ها کوچک و میکروسکوپی هستند و برخی دیگر در قطعات بزرگ در بخشی از موزه نگهداری می‌شوند. حتی می‌توانید تعدادی از سنگ‌های عجیب را خریداری کنید و به عنوان سوغاتی برای دوستان و فامیلتان بیاورید. با وجود موزه‌ها و مراکز فرهنگی بسیار زیاد در این کشور، مهاجرت به استرالیا می‌تواند شرایط خوبی برای زندگی آتی شما فراهم کند.

نمایشگاه‌های موزه کشف سنگ سیدنی و ویژگی‌های آن

نمایشگاه‌های موزه کشف سنگ سیدنی بسیار سرگرم‌کننده و تعاملی هستند و با استفاده از صفحه‌نمایش لمسی، عناصر صوتی و تصویری تاریخ منطقه‌ای سنگ‌ها را از دیرباز معرفی می‌کنند. در موزه کشف سنگ سیدنی چهار نمایشگاه دائمی با مشورت شورای اراضی بومیان متروپولیتن برپا شده است که تاریخ و داستان‌های منطقه و تأثیر استقرار اروپا را به اشتراک می‌گذارد. نمایشگاه‌ها دوره‌های زیر را پوشش می‌دهند:

  • وارنر (پیش از ۱۷۸۸)
  • مستعمره (۱۸۲۰-۱۷۸۸)
  • بندر (۱۸۲۰-۱۹۰۰)
  • تغییرات (۱۹۰۰ تا کنون)

شما می‌توانید در مورد نگهبانان سنتی این منطقه، نحوه ایجاد استعمار انگلیسی اطلاعات کسب کنید. همچنین از زمان و نحوه آن که ملوانان و معامله گران‌سنگ‌های خانه خود را به این موزه اهدا کردند مطلع شوید. با سفر به کشور استرالیا می‌توانید از فضاهای زیبا و موزه‌های جذاب این کشور بازدید نمایید.

داستان‌های موزه کشف سنگ سیدنی و ملوانان

همچنین در موزه کشف سنگ سیدنی داستان‌هایی در مورد سارقان و دزدان که قصد داشتند سنگ‌های گران‌بها را از این موزه بدزدند بشنوید. قطعاً این داستان‌ها بسیار برایتان جذاب خواهد بود. جالب است بدانید انجمنی پیرامون اکتشافات سنگی در سال ۱۹۷۰ تشکیل شد که این موزه منحصربه‌فرد را برای نسل‌های آینده و کشف و لذت بردن از آن ایجاد کرد و بهبود بخشید. پس مطمئناً بازدید از این موزه شگفت‌انگیز خواهد بود.

ساعات بازدید موزه کشف سنگ سیدنی

ساعت بازدید از موزه همه روزه از ده صبح تا پنج بعدازظهر می‌باشد. موزه روزهای جمعه و کریسمس بسته است. ورودی رایگان است، اما رزرو برای گروه‌های آموزشی مانند مدارس و نهادها الزامی است.

پیشنهاد ما به شما برای بازدید از موزه کشف سنگ سیدنی

پیشنهاد ما به شما این است که در روزهای تعطیلات ماه ژوئیه و جشن تاریخی سیدنی و غیره از موزه کشف سنگ سیدنی دیدن کنید و کودکان خود را برای کشف و یادگیری به این محل بیاورید.

کودکان می‌توانند از یک کارگاه صنایع‌دستی که شامل فعالیت‌های گروهی، خوردن، گوش دادن و به اشتراک‌گذاری داستان‌ها می‌باشد، لذت ببرند. یا از طریق نمایشگاه نکن یوپنگ Nukan Yupang در مسیرهای مختلف باستان‌شناسی حرکت کنند و از آثار مختلف سنگی بازدید کنند. برای بازدیدی بهتر و کامل‌تر از موزه کشف سنگ سیدنی، از یک راهنمای بومی استفاده کنید و در مورد سنگ‌ها و فرهنگ بومی محلی، هویت و تاریخ اطلاعات زیادی به دست آورید.

افرادی که قصد مهاجرت به این شهر یا کشور را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری،کاری و… متناسب با شرایط خود نسبت به اقامت در این کشور اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

5 / 5. 1

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن