تصویر-هدر-تالار-شهر-آلبوری

تالار شهر آلبوری استرالیا

تالار شهر آلبوری (Albury Town Hall) بنایی با قدمت بیش از صدسال جزو جاذبه‌های گردشگری شهر آلبوری است. این ساختمان مهم و تأثیرگذار یکی از میراث تاریخی شهر آلبوری محسوب می‌شود.

هرساله جشنی به مناسبت سالگرد تالار شهر آلبوری برگزار می‌شود که مردم این شهر دورهم جمع می‌شوند و به شادی و معاشرت می‌پردازند. این جشن تأثیر زیادی در هم‌بستگی و تحکیم پیوند شهروندی میان مردم شهر آلبوری دارد و کمک کند مشکلات شهر به‌طور صمیمانه با مسئولین در میان گذاشته شود و حل‌وفصل گردد.

کارکنان تالار زیبای شهر آلبوری لباس‌های متحد می‌پوشند و بازیگران معروف به اجرای نمایش می‌پردازند. اگر به‌تازگی مهاجرت به استرالیا را انجام داده و علاقه دارید بیش‌ازپیش بافرهنگ مردم ساکن کشور استرالیا به‌ویژه شهر آلبوری آشنا شوید حتماً در مراسم افتتاحیه سالگرد تالار شهر آلبوری شرکت کنید. تالار شهر آلبوری همه‌ساله به مناسب سالگرد افتتاحش میزبان مهمانان ویژه همچون خوانندگان، بازیگران و سیاستمداران خواهد بود.

نظرات شهردار تالار شهر آلبوری و ویژگی‌های تالار شهر آلبوری

شهردار فعلی تالار تاریخی شهر آلبوری که استوارت بیکر نام دارد می‌گوید: “سالن شهر، یک ساختمان واقعاً بزرگ است که سال ۱۹۰۸ ساخته‌شده و امروزه هنوز هم قابل‌توجه است.”
همچنین وی معتقد است ” تالار شهر آلبوری برای تمام جلسات شورا مورداستفاده قرار می‌گرفته و اخبار اصلی از بالکن ساختمان اعلام می‌شده است. در طول جنگ، تالار شهر آلبوری جایی بود که مردم برای خدمات بازرسی از آن استفاده می‌کردند.”

پیتر اوبرین یکی از اعضای تالار شهر معتقد است که این ساختمان در سال ۱۹۰۸، نقطه عطفی در آلبوری و موقعیتش در استرالیا بوده است. او به یاد می‌آورد زمانی که او یک پسر جوان بود تالار شهر آلبوری یک مکان مهم در دهه ۱۹۴۰ برای مردم و شهروندان با سنین مختلف محسوب می‌شد.
همچنین وی معتقد است بسیاری از افراد پس از مهاجرت به استرالیا از طریق همین تالار شهر با سایر شهروندان آشنا می‌شدند.

پیتر اوبرین اضافه می‌کند:” فکر می‌کنم هنوز هم این تالار برای مردم شهر آلبوری زیبا، مهم و مقدس است. من خیابان دین را یکی از زیباترین خیابان‌های جهان میدانم. وجود این تالار زیبا و قدیمی و ساختمان دادگاه در کنار آن باعث شده است آلبوری یک شهر فوق‌العاده باشد.”
“در روزهای اولیه، خیابان‌ها پر از مردم بود و شهردار از بالکن برای ارسال پیام‌های مهم عمومی به مردم استفاده می‌کرد.”
لئون بیکر در حال حاضر قدیمی‌ترین عضو شورای شهر آلبوری است. لئون از اینکه هشت سال اول کار خود را در ساختمان تاریخی تالار شهر آلبوری سپری کرده است بسیار مفتخر است.
لئون می‌گوید: ” حدود ۳۰ نفر در این ساختمان زیبا هنگامی‌که من شروع به کارکردم حضور داشتند.”

سایر ویژگی‌های ساختمان تاریخی تالار شهر آلبوری

جالب است بدانید مهندسان در اینجا همراه با مردم، حسابداران مالی، شهردار شهر، معاون، کارمندان و تمام کارکنان جزء به حل مشکلات شهری آلبوری می‌پرداختند.
راجع به تالار شهر آلبوری یکی از قدیمی‌ترین کارمندان می‌گوید: “همه کارهای حسابداری در آن روزها با دستگاه‌های قدیمی انجام می‌شد که در مقایسه با تجهیزات کامپیوتری که الآن ما از آن استفاده می‌کنیم بسیار وقت‌گیر و خسته‌کننده بود.” مردم آلبوری امیدوارند که روزی نوه‌ها و نتیجه‌های آن‌ها جشن دویست‌سالگی ساختمان تاریخی تالار زیبای شهر آلبوری را بگیرند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن