تصویر-هدر-پارک-گورمن-هیل-استرالیا

پارک گورمن هیل در جنوب شرقی استرالیا

پارک گورمن هیل (Gorman’s Hill Park)، نام منطقه‌ای در جنوب شرقی استرالیا است و یکی از مناطق گردشگری کشور استرالیاست. این جاذبه گردشگری در ایالت نیو ساوت ولز قرار دارد و فاصله آن با شهر سیدنی، حدود ۴۱۰ کیلومتر می‌باشد.

در برخی از زمین‌های منطقه گورمن هیل، ارتفاع زمین حدود ۲۵۴ متر بالاتر از سطح دریا است. اکثر زمین‌های اطراف این منطقه را اراضی کشاورزی تشکیل داده است.

میانگین بارشش سالانه در این ناحیه از استرالیا، ۵۳۹ میلی متر بوده که بیشترین حجم بارش باران به ماه فوریه تعلق دارد. در ماه اکتبر، کمترین بارندگی در گورمن هیل رخ می‌دهد.

گورمن هیل
گورمن هیل

وسعت منطقه گورمن هیل در جهت شمالی جنوبی امتداد یافته و در مجاورت نواحی معروف نیو ساوت ولز، یعنی شهر باتورست و منطقه پانوراما قرار گرفته است. یکی از مکان‌های دیدنی گورمن هیل، پارک گورمن هیل نام دارد که منطقه‌ای خوش آب و هوا و سرسبز است.

بسیاری از افرادی که تقاضای مهاجرت به استرالیا را دارند، پارک گورمن هیل را برای سکونت خود انتخاب می‌کنند.

بهترین و زیباترین مناظر دیدنی در نزدیکی پارک گورمن هیل به وجود آمده است؛ جریان آب رودخانه مک کوآری که از قسمت‌های غربی و شمال غربی ناحیه گورمن هیل عبور می‌کند، بر زیبایی منطقه افزوده است. دشت‌های وسیع و زمین‌های کشاورزی، بوته‌های سرسبز کوچک و بزرگ و در برخی مناطق، درختان بلند، تا مسافت‌های طولانی مناظری را در اطراف پارک گورمن هیل به وجود آورده‌اند که پیاده روی و گردش در آن‌ها به یکی از تفریحات مردم محلی تبدیل شده است.

زندگی و کار در منطقه پارک گورمن هیل

اگر زمین‌هایی که اطراف پارک گورمن هیل را احاطه کرده‌اند به شکل یک مستطیل در نظر بگیریم، قسمت‌های جنوب غربی این ناحیه به طور کامل به دشت و زمین کشاورزی اختصاص یافته است. در قسمت شمال شرقی، پس از طی مسافت مشخصی مجدداً زمین‌های کشاورزی مشاهده می‌شوند. به نظر می‌رسد پارک گورمن هیل و نواحی مسکونی اطراف آن، بیشتر به یک شهرک مجزا شباهت داشته باشد. دسترسی به خانه‌های این منطقه از طریق خیابان‌های فرعی امکان پذیر است و به دلیل وسعت کم منطقه، بزرگراه در اطراف آنن ساخته نشده است.

گورمن هیل
گورمن هیل

خرید و فروش خانه در اطراف پارک گورمن هیل یکی از مشاغل درآمدزای این منطقه محسوب می‌شود. به دلیل تقاضای زیاد افراد برای مهاجرت به استرالیا، کسانی که دارای دفتر معاملات املاک در گورمن هیل هستند، هر ساله برنامه‌های ویژه‌ای را برای معرفی خانه‌های این ناحیه و تعیین قیمت فروش مناسب، ارائه می‌دهند.

قیمت خرید یا اجاره خانه در اطراف پارک گورمن هیل نسبت به سال‌های گذشته تا میزان ۳% افزایش یافته است. برای اجاره یک خانه باید در هفته، حدود ۳۷۵ دلار پرداخت شود. خرید خانه در این منطقه گمی گران‌تر است؛ قیمت یک خانه بزرگ با منظره‌های سرسبز، حدود ۶۸۰۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت. این قیمت نسبت به مساحت خانه و موقعیت دوری یا نزدیکی به پارک گورمن هیل تعیین می‌شود.
برای رفاه مردم و خدمت رسانی به آن‌ها در گورمن هیل، یک بیمارستان خصوصی با نام بیمارستان وینسنت در نزدیکی این منطقه ساخته شده است. از طریق جاده گورمن هیل می‌توان به راحتی به مناطق تفریحی و مسکونی این منطقه از نیو ساوت ولز دسترسی پیدا کرد.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن