موزه منطقه‌ای برنی شهر بندری برنی استرالیا

موزه منطقه‌ای برنی (burnie regional museum) سومین مجموعه بزرگ در ایالت تاسمانی استرالیا است، ازجمله محتویات این موزه ۴۰۰ هزار عکس از زندگی در شمال غرب ایالت تاسمانی است که می‌تواند سبک زندگی، فرهنگ بومی و معماری مردمان منطقه را به هر گردشگری معرفی کند.

موزه منطقه برنی استرالیا
موزه منطقه‌ای برنی استرالیا

تاریخچه موزه منطقه برنی استرالیا

موزه برنی، در ابتدا یک نمایشگاه کاوش شروع پیدایش شهر برنی بوده است که به‌عنوان یک شرکت متعلق به بخش خصوصی بود و در قرن بیستم فعالیتش رو شروع کرد. در این نمایشگاه بسیاری از اشیاء جذاب و قابل‌توجهی که قدمت آن‌ها به سال‌های ماقبل ۱۹۰۰ میلادی برمی‌گردند وجود دارد.

ایالت تاسمانی استرالیا در حدود ۱۰۰ هزار سال پیش به قاره چسبیده و یکپارچه بود به همین دلیل ورود انسان به این ایالت به همان دوره ورود انسان به کشور استرالیا برمی‌گردد و این گالری مکان مناسبی برای نمایش قدمت تاسمانی و کهن مردم استرالیا و انسان‌های نخستین است.

جشنواره‌ها موزه منطقه‌ای برنی

به‌طورکلی دو نمایشگاه، به نام Adovate وجود دارد که در سال ۱۹۵۲ میلادی آغاز بکار کرده است و در موزه و گالری هنری منطقه برنی افتتاح‌شده است تا جشن روزافزون تاریخچه اجتماعی برای ساحل شمال غربی شهر برنی برگزار شود. همچنین عکاسانی به‌مانند دون کارتر در این مراسم حضور دارند؛ و هنوز هم در زندگی فرهنگی امروز ساحل شرکت می‌کنند؛ که تجربه جذاب و متفاوتی برای گردشگران دارد.

جشنواره موزه منطقه‌ برنی استرالیا
جشنواره موزه منطقه برنی استرالیا

محتویات موزه برنی

در این موزه اطلاعاتی شامل اکتشافات اولیه بشری وزندگی ساکنان اولیه شهر برنی و حوادثی که منجر به اولین رونق اقتصادی شهر برنی در قرن بیستم شد وجود دارد که می‌تواند برای هر گردشگری مخصوصاً گردشگران اقتصادی دنیا بسیار جذاب باشد.

این مجموعه شامل نمایشگاه سه تا از بزرگ‌ترین شرکت‌های تأثیرگذار شهر برنی به نام شرکت‌های وان دیمن VAN DIEMEN زمین،EMU خلیج دریایی و راه‌آهن است.

گالری سوم موزه برنی

گالری سوم موزه منطقه برنی نمایشگاه‌های دائمی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد، بنابراین هر بار که بازدید می‌کنید، جذابیت‌های جدیدی به دست می‌آورید.

موزه منطقه برنی شامل مجموعه‌ای زیبا از عتیقه و هدایای مختلف حیات‌وحش، هدایای آموزشی باکیفیت برای کودکان، کتاب‌های تاریخی ایالت تاسمانی، رمان‌های تاریخی است و شما می‌توانید چاپ مجدد عکس‌های تاریخی مجموعه را خریداری کنید. درنتیجه این موارد ازلحاظ گستردگی، جوابگو سلایق متفاوت هر گردشگری است و یک روز خوب را برای گردشگران عزیز رقم می‌زند.

عملکرد BRM شهر برنی استرالیا

عملکرد burnie regional museum و نقش آن علاوه بر موضوعات گردشگری، جمع‌آوری، نگهداری، تحقیق، تفسیر و نشان دادن شواهد مادی منطقه است.

موزه منطقه‌ای برنی و گالری هنر منطقه‌ای برنی

موزه منطقه برنی و گالری هنر منطقه‌ای برنی در حال حاضر به‌عنوان دو سازمان مدیریت‌شده توسط شورای شهر برنی هستند باوجوداینکه هر دو در یک مکان فرهنگی شناخته‌شده واقع‌شده‌اند، ازلحاظ اداری جداگانه و با به اشتراک‌گذاری منابع کم و یا هیچ منبعی، جداگانه هستند.

گالری موزه منطقه‌ای برنی استرالیا
گالری موزه برنی استرالیا

ویژگی و امکانات موزه برنی

موزه منطقه‌ای برنی دارای امکانات ذخیره‌سازی و تجهیزات سردخانه‌ای با فنّاوری بالا است که قادر به نگه‌داشتن اشیاء و اطلاعات به مدت صدسال است. امکانات یخ‌زن همچنین مانع از آن می‌شود که تصاویر چندگانه دچار بیماری شوند و فرآیند تجزیه در ساختارشان انجام شود.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن