تصویر-هدر-پارک-پروکتور-باتورست

پارک پروکتور شهر باتورست در استرالیا

پارک پروکتور proctor park یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر باتورست است. این پارک در استرالیا جزو بهترین پارک‌های این کشور به شمار می‌رود که محلی برای تفریح است همچنین رفتن به این پارک بعد از مهاجرت به کشور استرالیا بسیار دلپذیر است.

افرادی که نیاز به زمانی برای دور شدن از مشغله‌های ذهنی و کاری دارند می‌توانند این پارک را برای تفریح انتخاب نمایند.

نزدیکی این پارک به مناطق مختلف سبب شده تا دسترسی به آن برای بسیاری از افراد ممکن باشد و مجاورت آن با چند ساحل دریا در استرالیا، بر جذابیت آن افزوده است.

اغلب مردم به دلیل افزایش مشغله‌های ذهنی برای یک روز آرام به پارک پروکتور سفر می‌کنند تا علاوه بر داشتن اوقات مهیج، ورزش‌هایی همچون فوتبال و کریکت نیز انجام دهند.

موقعیت پارک پروکتوردر استرالیا

پارک پروکتور از مراکزی است که در نزدیکی ساحل رودیوار قرار دارد. این مکان به جزیره خرگوش و ساحل کروزو نیز نزدیک است.

ارتفاع ۱۸ متری پارک از سطح دریا، آن را به یک مکان خوش آب و هوا تبدیل نموده است و می‌تواند مرکزی برای تفریحات سالم خانواده‌ها باشد.

ساحل Springdale در سه کیلومتری غرب این پارک قرار گرفته است و جزیره پیلیک نیز در ۳ کیلومتری جنوب غربی آن قرار دارد.

با اینکه پارک پروکتور فاصله کمی با ساحل دریا دارد، می‌تواند محلی برای گردشگران و افرادی باشد که پس از مهاجرت به استرالیا نیاز به استراحت در اوقات فراغت خود دارند.

در ۴ کیلومتری جنوب این پارک خلیج pelican واقع شده است و پارک‌هایی همچون برادرز پارک، شهر آرام، شیوک، هکلی پارک نیز بین ۴ تا ۵ کیلومتر با آن فاصله دارند.

این نشان می‌دهد پروکتور پارک، جزو پارک‌هایی است که در غرب استرالیا گردشگران زیادی را به خوب جذب نموده است.

ویژگی‌های پروکتور پارک

یکی از ویژگی‌های مهم پارک پروکتور وجود امکاناتی است که در این پارک قرار دارد. از جمله آن، میدان فوتبال کاملی که زمینه را برای ورزش بزرگسالان و حتی کودکان فراهم نموده است.

امکاناتی نیز در اطراف این دو میدان وجود دارد که می‌توان به صندلی تماشاگر و امکانات بهداشتی در آن اشاره کرد. میزان روشنایی این منطقه بسیار خوب است و بنابراین نگرانی بابت تاریکی و نیاز به نور در پارک پروکتور وجود نخواهد داشت.

زمینی نیز برای بازی کریکت تعبیه شده است و با این شرایط، یکی از بهترین مکان‌ها برای تفریح و سرگرمی خانواده‌ها می‌باشد. بسیاری از مردم با هدف بازی فوتبال و کریکت به پارک پروکتورمی‌روند و بهترین لحظات را برای خود رقم خواهند زد.

اگر درباره پارک پروکتور از گردشگران آن سؤال کنیم، همه و همه به این نکته اشاره می‌کنند که این پارک مخصوص بازی فوتبال محلی می‌باشد. بسیاری از مردم از راه‌های دور برای همین کار به پارک می‌روند و روزهای تعطیل خود را با ورزش سپری می‌نمایند.

از طرفی، از آنجا که معمولاً خانواده‌ها از پارک پروکتور بازدید می‌کنند، این پارک محلی نیز برای کودکان و زمین بازی آن‌ها فراهم کرده است تا با خیالی راحت بتوان روز تعطیل را در این مکان گذراند.

همچنین این پارک در ایالت نیوساوت‌ولز قرار دارد و افرادی که به این ایالت مهاجرت کرده‌اند می‌توانند برای تفریح از این مکان بهترین استفاده را کنند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن