تصویر-هدر-غار-ابرکرومبی-باتورست

غارهای ابرکرومبی

غارهای ابرکرومبی (The Abercrombie Caves) یکی از مناظر شگفت انگیز و از جاذبه‌های گردشگری و توریستی کشور استرالیا است؛ این غار در استرالیا بسیار زیبا و در نواحی غربی ایالت نیو ساوت ولز واقع شده است. قوس‌های آهکی که در اثر نفوذ آب در دیواره غارهای ابرکرومبی به وجود آمده‌اند موجب ایجاد سوراخ‌های متعدد در دیواره شده و همین بی نظمی‌ها، منظره جذابی را برای علاقه مندان به وجود آورده است.
اگر ایالت نیو ساوت ولز را در مقصد مهاجرت به استرالیا برای خود انتخاب کرده‌اید، بازدید از غارهای ابرکرومبی را می‌توانید به عنوان یکی از سرگرمی‌های خود انتخاب کنید. نیو ساوت ولز، علاوه بر این غار دیدنی، جاذبه‌های دیگری نیز در دل خود جای داده است؛ پارک‌های جنگلی، موزه، مناظر کوهستانی و دشت‌های وسیع، از طبیعت بکر استرالیا محسوب می‌شوند.

غارهای ابرکرومبی
غارهای ابرکرومبی

غارهای ابرکرومبی نه تنها از لحاظ گردشگری، بلکه از نظر میراث بومی دارای ارزش زیادی است. منطقه داخلی و اطراف این غارها، جزو مناطق محافظت شده هستند و به عنوان یک میراث طبیعی برای نیو ساوت ولز به شمار می‌رود. مطالعات مورفولوژیکی، رسوب شناسی و گونه‌های زیستی محیط اطراف این غارها از نظر علمی دارای ارزش هستند. مکان اصلی غارهای ابرکرومبی به علاوه روستاهای اطراف آن، برای تفریح، بازدید و گردش توریست‌ها و گردشگران گزینه مناسبی می‌باشند.

تاریخچه کشف غارهای ابرکرومبی (The Abercrombie Caves)

اولین بازدیدکنندگان از غارهای ابرکرومبی در سال ۱۸۳۴ به این مکان رفتند اما تاریخ دقیق مربوط به کشف اصلی مکان این غارها به عنوان یک میراث بومی، در سال ۱۸۴۴ توسط فردی به نام داویدسون (W.R. Davidson) انجام شد. برخی از آثاری که در این غارها مشاهده شده است نشان می‌دهند در دهه ۱۸۳۰ از این غار به عنوان یک مخفیگاه استفاده می‌شده است.
در سال ۱۸۵۴، اولین اکتشافات طلا از دیواره غارهای ابرکرومبی رخ دادند. معدنچیان و افراد زیادی به امید به دست آوردن طلا به سمت این غارها حرکت کردند که البته جستجوی آن‌ها در پی طلا، موجب شد به سنگ‌های مرمر و آهکی دیواره غار آسیب زیادی وارد کند.

غارهای ابرکرومبی
غارهای ابرکرومبی

غارهای ابرکرومبی، مکانی مناسب و جذاب برای توریست‌ها و گردشگران

اکثر افرادی که ایالت نیو ساوت ولز را برای مهاجرت به استرالیا انتخاب می‌کنند، پس از اقامت در مکان مورد نظر خود، سعی در شناختن مکان‌های دیدنی این ایالت می‌نمایند. مراکز تفریحی که در نیو ساوت ولز در منطقه باتورست Bathurst در حال فعالیت هستند، کمپ‌های توریستی در مکان‌های اطراف غارهای ابرکرومبی راه اندازی کردند و از این طریق، مناطق دیدنی این غارها را به گردشگران نشان می‌دهند. افراد راهنمای تور غار با شهامت و علاقه بسیار زیاد، علاقه مندان را به دیدن مناظر حیرت انگیز دنیای زیر زمین دعوت می‌کنند و برای آن‌ها لحاظات هیجان انگیزی را رقم می‌زنند.

غارهای ابرکرومبی
غارهای ابرکرومبی

غارهای ابرکرومبی تقریباً خارج از جاده ترانکی کریک (Trunkey Creek) قرار دارد و از طریق جاده‌های محلی می‌توانید به این مکان دسترسی داشته باشید. این غارها جزو ذخایر بزرگ و ارزشمند آهکی کشور استرالیا به شمار می‌رود.
برای دیدن از مناظر این غارها پس از ورود به غار باید یک سری قوانین را رعایت کنید؛ خوردن و آشامیدن، سیگار کشیدن و یا شوخی با دوستان در محوطه غار ممنوع است. بازدید از مناظر این غار هم به صورت گروهی، انفرادی یا از طریق مدارس و مراکز مختلف ممکن می‌باشد.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن