تصویر-هدر-فرودگاه-آلبوری

فرودگاه آلبوری ایالت نیو سالت ولز استرالیا

اگر در مورد کشور استرالیا تحقیق کرده باشید می‌دانید که این کشور یکی از کشورهایی است که در دنیا به‌عنوان مکانی مناسب برای زندگی و کار شناخته می‌شود. شهر آلبوری نیز جز شهرهای مهم این کشور است که برای ورود به آن شما مجبورید از فرودگاه آنجا استفاده کنید.

پروازهای متنوعی که در این فرودگاه انجام می‌شود شما را به این شهر برای شروع کار و یا تحصیل می‌رساند. شرایط مناسب آلبوری برای این موارد باعث شده تا در کشورهایی که امکانات زندگی چندان مناسب نیست، افراد زیادی به قصد مهاجرت به استرالیا به این کشور سفر کنند.

فرودگاه آلبوری استرالیا
فرودگاه آلبوری استرالیا

درباره فرودگاه شهر آلبوری

داشتن اطلاعات در مورد شهر آلبوری و فرودگاه این شهر می‌تواند به افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند و می‌خواهند در شهر آلبوری سکونت داشته باشند، کمک کند که بدانید چگونه می‌توان خود را به این شهر رساند و یا از آلبوری به جاهای دیگر سفر کرد.

فرودگاه آلبوری یکی از مکان‌هایی است که برای افراد ساکن در این شهر بسیار مهم است و ممکن است با آن به‌ وفور سروکار داشته باشند.

اطلاعاتی در مورد فرودگاه آلبوری و پرواز

فرودگاه آلبوری در ایالت نیو سالت ولز استرالیا، یک فرودگاه در استرالیا است که کاربردی همگانی دارد. این فرودگاه در سال ۱۹۶۴ توسط دیوید فیربیرن که در آن زمان وزیر توسعه ملی بود افتتاح گردید. در ابتدا فقط به سیدنی و ملبورن پرواز داشت.

کد یاتا (کد شناسایی که برای فرودگاه‌های سراسر دنیا توسط انجمن ساتا در کانادا تعیین شده است.) فرودگاه آلبوری ABX است. ارتفاع فرودگاه آلبوری از سطح دریا ۱۶۴ متر است. طول باند در این فرودگاه ۱۹۰۰ متر است و یک باند آسفالت دارد.

پروازهای فرودگاه آلبوری

با توجه به اینکه شهر آلبوری شهری بزرگ است که دارای تعامل زیادی با کشورها و شهرهای دیگر است، روزانه می‌توان تعداد زیادی پرواز را در این فرودگاه انجام می‌گیرد.

از این فرودگاه به اکثر شهرهای استرالیا می‌توانید پرواز داشته باشید. این فرودگاه شلوغ‌ترین فرودگاه در نیوسات ولز است. هر هفته حدود ۲۰۰ پرواز در هفته از این فرودگاه صورت می‌گیرد. البته اکثر پروازهای فرودگاه آلبوری به شهرهای ملبورن، سیدنی و کانبرا است.

تعدادی پرواز به خارج از مرزهای استرالیا نیز از این فرودگاه اجرا می‌شود.

خدمات جانبی در فرودگاه آلبوری

علاوه بر خدمات پرواز و مسافرت، خدمات جانبی دیگری در فرودگاه آلبوری به مسافران ارائه داده می‌شود. بسیاری از افرادی که می‌خواهند به مسافرت بروند دوست دارند، با ماشین خود تا فرودگاه بروند و در موقع برگشت هم معطل تاکسی نباشند.

برای این منظور پارکینگ اختصاصی در فرودگاه تدارک دیده‌شده است و می‌توان از آن بهره برد.

گاهی اوقات پیش می‌آید که در زمان پروازها تأخیری پیش می‌آید؛ یا ممکن است برای افرادی که سفرهای بک تو بک دارند زمانی برای استراحت لازم باشد، ازاین‌رو کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی را می‌توانید در این فرودگاه ببینید و در همچو زمان‌هایی به‌خوبی از آن بهره ببرید.

وای فای رایگان در فرودگاه آلبوری باعث شده تا مسافران بتوانند به‌راحتی کارهای اینترنتی خود را به انجام برسانند و از این خدمات استفاده کنند.

سفر به شهری زیبا با امکانات و خدمات خوب را می‌توانید از همان فرودگاه شروع کنید و ببینید که چگونه خدمات‌دهی در همان لحظه ورود شروع می‌شود.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن