مجموعه ملی اوپال شهر ملبورن

مجموعه ملی اوپال شهر ملبورن ایالت ویکتوریا استرالیا

مجموعه ملی اوپال ملبورن (The national opal colloction) برترین تأمین‌کننده سنگ و جواهرات اوپال کشور استرالیاست. این مجموعه دریکی از معروف‌ترین مکان‌های خرده‌فروشی و در قلب ملبورن در خیابان ۱۱۹ Swansion مقابل ایستگاه شهر ملبورن و پایین‌تر از ایستگاه خیابان Flinders استرالیا قرار دارد.

The national opal colloction تولیدکننده و عرضه‌کننده طیف وسیعی از جواهرات باارزش ازجمله سنگ سیاه که باارزش‌ترین جواهر اوپال جهان محسوب می‌شود و سنگ سفید، تخته‌سنگ و جواهرات عقیق وحشی استرالیا است.

مجموعه ملی اوپال ملبورن
مجموعه ملی اوپال ملبورن

این مجموعه ارائه‌دهنده‌ی سنگ‌های اوپال اصل و طبیعی که از معادن اوپال استخراج می‌شود است. این مجموعه از دو شرکت Cody opal و Gemtec در سال ۱۹۷۱ تأسیس‌شده است و به‌عنوان صادرکننده، خرده‌فروش OUTAL و عمده‌فروش بین‌المللی اوپال و جواهرات قیمتی استرالیا تبدیل ‌شده است.

این مجموعه نه‌تنها اصلی‌ترین منبع برای استخراج و فروش اوپال شناخته‌شده است بلکه برای در حوزه اطلاعات اوپال از استخراج تا تبدیل آن به جواهر نیز فعالیت می‌کند که این موضوع در قالب مستندها، فیلم‌ها و مقالات مطبوعاتی عرضه می‌شود.

سنگ اوپال

اوپال سنگ‌های شفاف، آتشین و بسیار قیمتی و به همان اندازه شکننده هستند. برخی از بومیان این منطقه معتقدند که توسط رنگین‌کمان نیرویی در سراسر جهان منتشر می‌شود که تأثیر زیادی در ترویج صلح و آرامش زمین دارد.

سنگ اوپال ملبورن استرالیا
سنگ اوپال ملبورن استرالیا

همچنین معتقدند که تمامی رنگ‌های رنگین‌کمان، در این سنگ‌ها نهفته است که در هنگام درخشش نور به این سنگ‌ها، رنگ‌ها و جاذبه بی‌نظیری ایجاد می‌کنند. به همین علت است که سنگ اوپال به‌عنوان سنگ ملی استرالیا ثبت‌شده است.

خواص سنگ اوپال

۱- رفع سستی و بی‌حالی
۲- مؤثر در اختلالات هورمونی
۳- تأثیر مثبت آن بر غده تیروئید
۴- باعث تقویت قلب و جریان خون
۵- برای افزایش گلبول قرمز خون مفید است همچنین برای سرطان خون از آن استفاده می‌شود
۶- اوپال سفید خاصیت ضدافسردگی دارد

این مجموعه از دو بخش نمایشگاه و موزه تشکیل‌شده

نمایشگاه مجموعه اوپال ملبورن

این بخش شامل گالری از انواع عینک‌های عجیب، تابلوها و موسیقی‌های زیبا است.
همین‌طور این نمایشگاه شامل مجموعه بزرگی از جواهرات است که برای فروش در این مکان قرارگرفته‌اند.

موزه مجموعه اوپال ملبورن

زمانی که به این مکان وارد می‌شوید دیوارهایی اطراف شما وجود دارد که بر روی این دیوارها فسیل‌های باارزشی که از سراسر استرالیا جمع‌آوری‌شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند در این مکان پیوند باورنکردنی بین اوپال‏ها و دایناسورها را کشف کنند.

شما در مجموعه ملی اوپال می‌توانید اطلاعاتی درباره‌ی چگونگی تغییر آبزیان در طول میلیون‌ها سال و این‌که چگونه تغییر شکل پیداکرده‌اند به دست آورید. این موزه مملو از فسیل‌های کمیاب گیاهی و جانوری است به‌عنوان نمونه می‌توان به اسکلت کامل Oralised که یک خزنده دریایی است اشاره کرد این حیوان به‌عنوان یک پلو سار شناخته‌شده که ۱۰۰ میلیون سال پیش می‌زیستند.

موزه اوپال ملبورن استرالیا
موزه اوپال ملبورن استرالیا

مجموعه ملی Opal و Osailse فسیل‌ها را در موسسه گوهرشناسی آمریکا (GIA) که مهم‌ترین موسسه GEM در جهان است جمع‌آوری می‌کنند که این دو مجموعه با کمک هم توانسته‌اند در سطح جهانی عنوان اول در سنگ‌شناسی را کسب کنند.
همچنین این مجموعه توانسته جایزه بهترین جاذبه توریستی را به خود اختصاص دهد.

خدمات ارائه‌شده به مشتریان

  • این نمایشگاه هفت روز هفته باز و آماده خدمت‌رسانی به بازدیدکننده‌ها است.
  • مجموعه ملی اوپال ملبورن فقط مکانی برای بازدید نیست بلکه بازدیدکنندگان می‌توانند در این مکان سرمایه‌گذاری سودمندی در راستای تولید و استخراج جواهرات را انجام دهند.
  • کارکنان شرکت اوپال می‌توانند با چند زبان با مشتریان صحبت کنند.
  • شما می‌توانید با خیال راحت از مجموعه ملی اوپال ملبورن هدیه و سوغات تهیه کنید زیرا شما خرید خود را با تضمین بین‌المللی و تضمین کیفیت دریافت کنید.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن