باغ صلح شهر باتورست استرالیا

باغ صلح (Peace Garden)، منطقه وسیع و سرسبز در شهر باتورست و یکی از جاذبه‌های گردشگری ایالت نیو ساوت ولز در کشور استرالیا است.

موقعیت جغرافیایی این باغ زیبا در منطقه مرکزی شهر و در نزدیکی ساختمان‌های اداری و تفریحی قرار گرفته است. مهاجرت به استرالیا و سکونت در شهر باتورست، دسترسی به باغ صلح را آسان می‌کند.

فضای این باغ برای تفریح، گردش و پیاده روی بسیار لذت بخش است.

زیباترین مناظر مجاور باغ صلح توسط جریان آب رودخانه مک کوآری به جود آمده‌اند. رودخانه مک کوآری در سمت شمال شرقی و شرق این باغ امتداد یافته است.

با حرکت در مسیر خیابان‌های استنلی، هِرفورد و ویلیام می‌توانید به محوطه باغ دسترسی داشته باشید. در محوطه باغ صلح یک مجسمه قرار داده شده است که نمادی از صلح میان جوامع مختلف است. به نظر می‌رسد این مجسمه نمادی از یک دولتمرد هندوستانی باشد.

وجود یک رستوران مک دونالد در نزدیکی این باغ، موجب جذب گردشگران به این منطقه شده است. این رستوران غذاهای خوشمزه و لذیذی را به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهد.

پس از مهاجرت به استرالیا اگر در یکی از مناطق مسکونی حومه باغ صلح سکونت یافتید، پیشنهاد می‌کنیم غذاهای مک دونالد این ناحیه را امتحان کنید.

مرکز تفریحات آبی باتورست، جاذبه گردشگری باغ صلح

در مجاورت این باغ در استرالیا، مکانی وجود دارد که با نام مرکز تفریحات آبی باتورست (Bathurst Aquatic Center) معروف است.

این مرکز، یک مجموعه مخصوص تفریحی – ورزشی است که خدماتی نظیر ورزش‌های آبی، استخر سرباز و سرپوشیده، سنا، اتاق بخار، ساحل شنی مصنوعی، سالن بدنسازی و فیتنس، کافه، رستوران و بازی‌های آبی برای کودکان در آن ارائه می‌شوند.

اگر به ایالت نیو ساوت ولز استرالیا سفر کردید، بازدید از مرکز تفریحات آبی باتورست را فراموش نکنید. مسیر دسترسی به این مرکز تفریحی از خیابان‌های استنلی، ویلیام، الیزابت و خیابان جورج امکان پذیر است.

زندگی و کار در منطقه باتورست در مجاورت باغ صلح

در نیمه شرقی باغ صلح، زمین‌های سرسبز و پهناور قرار دارند و در نیمه غربی، تعداد زیادی مکان‌های اداری، تجاری، تفریحی و ساختمان‌های مسکونی ساخته شده است.

بخش غربی این باغ توسط خیابان‌های اصلی و فرعی به سمت مرکز شهر و از آنجا به باتورست غربی منتهی می‌شود.

قسمت‌هایی که پوشیده شده از چمن و پوشش‌های گیاهی است، شامل تعدادی زمین کشاورزی می‌شود که وسعت زیادی ندارند.

قیمت خانه‌های مسکونی در غرب باغ صلح، متفاوت است. افرادی که برای کار و یا تحصیل به ایالت نیو ساوت ولز مهاجرت می‌کنند، می‌توانند شهر باتورست را برای اقامت خود انتخاب کنند؛ هزینه خرید یا اجاره خانه در این منطقه کمی بالا است، لذا به این افراد توصیه می‌کنیم قبل از ورود به استرالیا تمام جوانب کار را بسنجند.

اگر در مناطقی دورتر از محوطه باغ صلح اقامت دارید می‌توانید با اتوبوس یا قطار به این ناحیه دسترسی پیدا کنید.

مدت زمان سفر با قطار از ایستگاه پِنریت، ۱۹۱ دقیقه، ایستگاه ورینگتون، ۴۷۱ دقیقه، ایستگاه کواکر هیل، ۸۳۷ دقیقه، ایستگاه ماریز، ۴۶۹ دقیقه، ایستگاه وست پوینت، ۳۴۲ دقیقه و ایستگاه رُز هیل تاون، ۲۷۴ دقیقه به سمت باغ صلح حرکت کنید.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن