تصویر-هدر-موزه-هنری-موری-آلبوری

موزه هنری موری آلبوری

موزه هنری موری آلبوری (Murray Art Museum Albury) به تصور بسیاری از افراد که آن را ندیده‌اند، فقط یک گالری معمولی مانند بسیاری دیگر از نمایشگاه‌ها است؛ اما این موزه چیزی بیش از یک نمایشگاه برای هنر و هنرمندان، محسوب می‌شود و صاحب‌نظران معتقدند یک تجربه هنری معاصر همه‌جانبه است که بیننده نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری را با ارتباطات عمیق خود با منطقه اطراف و هویت فرهنگی آن تطبیق می‌دهد.

موزه هنری موری آلبورا
موزه هنری موری آلبوری

به همین دلیل موزه هنری معروف موری آلبوری در ارتباط با جامعه قرارگرفته است و جایگاه مناسبی برای پیشرفت هنر و هنرمندان به‌خصوص جوانان فراهم می‌کند.

این موزه یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر آلبوری می باشد. هدف از طراحی، ساخت و ارائه موزه هنری موری آلبوری در کشور استرالیا هر گوشه‌ای از موزه هنری موری آلبوری، جسارت، پویایی وزندگی را می‌توانید ببینید. موزه هنری موری آلبوری به‌منظور تأکید بر نمایشگاه‌های نوآورانه و خلاقانه، خیره‌کننده، کارگاه‌های تعاملی و تجارب فرهنگی ملل طراحی و ساخته‌شده است.

بخشی از این موزه به کودکان اختصاص دارد و بخشی دیگر متعلق به نوجوانان است تا بتوانند استعدادهای خود را درزمینه های هنری پیدا کنند. این موزه در استرالیا بسیار دیدنیست.

تفاوت‌های موزه هنری موری آلبوری با سایر موزه‌های استرالیا

موزه هنری موری آلبوری بسیار متفاوت با آن چیزی است که قبلاً درزمینه موزه‌ها در استرالیا تجربه کرده‌اید. این بنای فرهنگی یکی از بزرگ‌ترین و بهترین مکان‌های نمایشگاه کشور استرالیا است که زمینه را به‌منظور مهاجرت به استرالیا برای بسیاری از هنرمندان فراهم کرده است.

این موزه هنری جذاب یا نام مخفف آن «ماما» به‌عنوان یک‌خانه جدید برای هنر مدرن در استرالیا و یک مقصد اصلی فرهنگی محسوب می‌شود. این موزه مجسمه‌های هنر را احیا می‌کند و باهنر و ایده‌هایش مردم را از سراسر جهان جذب می‌کند.

هدف و برنامه‌ریزی موزه هنری موری آلبوری از ارائه خدمات به مردم و گردشگران

موزه هنری موری آلبوری از یک برنامه‌ریزی هدفمند و بسیار هوشمندانه در مورد نگاه هنری به حوادث جهان تشکیل‌شده است و معماری معاصر آن یک تجربه گردشگری در سطح جهان را برای مهاجرت به استرالیا فراهم می‌کند. موزه هنری موری آلبوری درباره کشف هنر و رویدادهای مرتبط به آن است.

این موزه الهام‌بخش، آموزشی و تشویقی برای مخاطبان جدید مشتاق به تعامل باهنر و فرهنگ است. با ورود به موزه و دیدن بخش‌های مختلف آن بافرهنگ و هنر استرالیا و سایر کشورها آشنا می‌شوید.

درک این تفاوت‌ها به‌ویژه برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب است.

موزه هنری موری آلبورا
موزه هنری موری آلبوری

همچنین موزه هنری موری آلبوری علاوه بر ۱۰ فضای گالری دیدنی و جذاب، «هنر به‌صورت تصادفی» را نیز در داخل و خارج بنای خود ارائه می‌دهد.

این بخش از موزه هنری موری آلبوری تلاش می‌کند تا به جوانان هنرمند اهمیت دهد و فضا را به‌گونه‌ای فراهم کند که آن‌ها مسیر هنری خود را پیدا کنند و در آن زمینه‌ها به معروفیت برسند.

با نگاهی به دیوارهای گالری، موزه هنری موری آلبوری می‌بینیم که این موزه با QEII Square و CBD Albury همکاری می‌کند و از طریق هنرهای نمایشی و پویا، در حال همکاری در حوزه هنر دیجیتال نیز هست.
در این موزه همیشه برنامه‌های جدید برای سرگرمی مردم به راه است.

مردم حتی قبل از اینکه از طریق درب موزه جذاب هنری موری آلبوری وارد ساختمان شوند، هیجان‌زده هستند و این یعنی این موزه کارش را به‌درستی انجام می‌دهد.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن