تصویر-هدر-ساختمان-دادگاه-باتورست

ساختمان دادگاه باتورست

باتورست یک شهر منطقه‌ای در مرکز نیوسات ولز کشور استرالیا است. این شهر حدود ۲۰۰ کیلومتر (۱۲۰ مایل) از غرب سیدنی فاصله دارد و محل شورای منطقه‌ای باتورست است.

ساختمان دادگاه باتورست از جاذبه‌های گردشگری نیوسات ولز به شمار می‌آید.

ساختمان فعلی دادگاه باتورست جایگزین سه ساختمان قبلی دادگاه شده است، آخرین ساختمان قبل از سال ۱۸۸۰ تخریب‌شده بود تا دادگاه جدید با ساختمان جدید ساخته شود.

دادگاه توسط جیمز Barnet ساخته شد، بلوک مرکزی دادگاه به‌عنوان بخش غالب دادگاه به‌عنوان بخشی از طرح کلی ساخته‌شده است که قسمت پست و تلگراف سابق را شامل می‌شود. در سال ۱۸۹۳ معمار والتر لیبرتی ورنون در یک مناقصه که برای ساخت برج ساعت که در سال ۱۹۰۰ برگزارشده بود، دعوت شد.

دادگاه باتورست از ساختمان‌های تاریخی و ارزشمندی است که پس از مهاجرت به استرالیا از مکان‌هایی است که ارزش بازدید و دیدن دارد و هم‌چنین National Trust به‌عنوان یکی از بهترین نمونه‌های معماری ویکتوریا در نظر گرفته‌شده است.

ساختمان دادگاه باتورست
ساختمان دادگاه باتورست

خصوصیات ساختمان دادگاه باتورست

دادگاه باتورست از آجر محلی به همراه ماسه‌سنگ ساخته‌شده است. سقف‌ها با ورق‌های مس پوشیده شده‌اند. این ساختمان بزرگ و چشمگیر شامل یک ساختمان مرکزی است که از دو طرف دارای دو ساختمان است و این دو ساختمان مانند بال ساختمان اصلی به نظر می‌رسند.

قسمت بالای ساختمان مرکزی دارای یک برج گنبدی شکل هشت‌ضلعی است و دارای دو قسمت ورودی است.

ساختمان دادگاه باتورست
ساختمان دادگاه باتورست

تمام اتاق‌ها دارای قسمت‌هایی برای ورود به حیاط هستند و در دو طرف آن‌ها پنجره‌هایی قوسی شکل قرار دارد و قسمت‌های بال دفاتر پستی و تلگراف بوده‌اند.

اما در حال حاضر در قسمت شرقی آن، یک موزه در مورد تاریخ باتورست وجود دارد و در قسمت غربی تبدیل به مرکز موسیقی وسترن شده و در واقع ساختمان باتورست به خوبی نشان دهنده‌ی معماری این منطقه است.

موقعیت دادگاه باتورست

دادگاه باتورست یکی از بهترین ساختمان‌های دادگاه ویکتوریا در نیو ساوت ولز است و به عنوان بخشی از حومه ساختمان‌های عمومی ویکتوریا ساخته‌شده است.

این ساختمان برجسته در مرکز شهر باتورست واقع‌شده است. این ساختمان ارتباط طولانی با ارائه عدالت در منطقه دارد. دادگاه باتورست در تاریخ ۲ آوریل ۱۹۹۹ در فهرست میراث ملی و جاذبه گردشگری ایالت نیو سات ولز قرار داده شد.

ساختمان دادگاه باتورست
ساختمان دادگاه باتورست

موزه‌ی دادگاه باتورست

موزه جامع تاریخی منطقه باتورست شامل آرشیو تاریخی و کتاب‌فروشی است و در قسمت بال شرقی ساختمان قرار دارد. در این موزه آثار تاریخی و میراث شهر باتورست و روند مهاجرت به استرالیا به نمایش گذاشته‌شده است و یک موزه‌ی خاص تاریخی در مرکز غرب نیوسات ولز است و در سال ۱۹۸۰ افتتاح‌شده است.

این موزه شامل مجموعه‌ای از اشیائی است که نشان‌دهنده‌ی رشد و توسعه‌ی منطقه است مانند شکل‌گیری شهر، ارتباط با مهاجران و نقشه‌برداران، اولین کشف طلا در NSW، تاریخ رنگ‌آمیزی پرچم منطقه است.

آرشیو عکاس‌های موزه منابع ارزشمندی هستند و برای اهداف تحقیقاتی استفاده می‌شوند. بعضی از تصاویر نیز برای فروش وجود دارند. کتاب‌فروشی موزه جایی است که باید از آن دیدن کنید و بسیاری از کتاب‌های تاریخی را برای فروش در خود جای‌داده است. این قسمت شرقی دادگاه باتورست در سال ۱۸۷۷ ساخته‌شده است.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن