تصویر بنر مک‌دونالد استرالیا

مک‌دونالد در استرالیا

همان‌طور که می‌دانید، مک‌دونالد بزرگ‌ترین رستوران زنجیره‌ای فست فود در کل دنیا است که دارای بیش از ۶۸ میلیون مشتری در سراسر جهان می‌باشد. مک‌دونالد استرالیا نیز یکی از بزرگ‌ترین و باکیفیت‌ترین شعبات مک‌دونالد است که به ارائه‌ی محصولات این برند می‌پردازد. مک‌دونالد استرالیا ازجمله اماکنی است که هم موردتوجه بومیان این کشور و هم موردتوجه گردشگرانی که به استرالیا سفر نموده‌اند قرار می‌گیرد و طرفداران بسیار دارد. در ادامه به بررسی دلایل محبوبیت مک‌دونالد استرالیا خواهیم پرداخت و شمارا ویژگی‌های بارز این برند فست فود محبوب آشنا خواهیم نمود.

دلایل محبوبیت مک‌دونالد استرالیا

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت مک‌دونالد استرالیا، طعم و کیفیت سیب‌زمینی سرخ‌کرده و همبرگرهای برند مک‌دونالد می‌باشد که درواقع باعث شده است تا این فست فود لذیذ و خوش‌طعم، از شهرتی جهانی برخوردار گردد. دلیل دیگری که باعث می‌شود تا مک‌دونالد استرالیا موردتوجه بومیان و به‌ویژه گردشگران واردشده به این کشور قرار گیرد، قیمت بسیار مناسب ساندویچ‌ها و سیب‌زمینی‌های آن است. جوانان که معمولاً درآمدهای آن‌چنانی ندارند و یا گردشگران که همواره به دنبال یافتن راه‌حلی برای کاهش هزینه‌های جاری در سفر هستند، مک‌دونالد را به‌عنوان گزینه‌ای ایده آل انتخاب می‌نمایند. بدین ترتیب هم غذایی لذیذ و باکیفیت میل نموده و هم در هزینه‌های مربوط به زندگی و سفر خود صرفه‌جویی نموده‌اند. جالب است بدانید که یکی از مهم‌ترین شعبات مک‌دونالد استرالیا، در شهر ملبورن است و فروش آن بسیار قابل‌توجه می‌باشد.

افتتاح اولین شعبه‌ی مک کافی در استرالیا

جالب است بدانید که برند مک‌دونالد با الگو برداری از برندهای مشهوری همچون استارباکس، با راه اندازی شعبات دیگری تحت عنوان مک کافی (McCafe) نیز پرداخته است و اولین شعبه‌ی آن را در کشور استرالیا و شهر ملبورن افتتاح نموده است. این شعبه‌ی مک کافی از سال ۱۹۹۳ در کنار مک‌دونالد استرالیا کار می کند و امروزه طرفدارای بسیار زیادی در این کشور دارد. البته لازم به ذکر است که شعبات مک کافی تنها محدود به شهر ملبورن نماند و امروزه دارای ۶۰۰ شعبه در سراسر جهان می باشد.

غذا خوردن در مک‌دونالد استرالیا، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای افراد

شاید برایتان جالب باشد که بدانید افراد زیادی پس از مهاجرت به استرالیا، در اولین فرصت به نمایندگی مک‌دونالد استرالیا و یا مک کافی مراجعه می‌کنند و خوردن فست فودهای بسیار لذیذ آن را، به‌تنهایی و یا همراه با اعضای خانواده‌شان تجربه می‌نمایند. بسیاری از مهاجران کشورهایی که دارای شعبه‌ی مک‌دونالد در داخل کشورشان نبوده‌اند ادعا می‌کنند که پس از مهاجرت به استرالیا، بعد از سال‌ها به آرزوی دیرینه‌ی خود رسیده‌اند و با خوردن ساندویچ و سیب‌زمینی در مک‌دونالد استرالیا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای خود و اعضای خانواده‌شان رقم‌زده‌اند.

تأثیر مک‌دونالد بر چاقی مردم استرالیا

اگرچه غذای فوری تهیه‌شده در مک‌دونالد بسیار لذیذ و خوش‌طعم هستند و طرفداران بسیار دارند اما نمی‌توان تأثیر آن‌ها بر چاقی مفرط در افراد را نادیده گرفت. امروزه کشور استرالیا نیز ازجمله کشورهایی است که با چاقی و اضافه‌وزن در جمعیت بزرگ‌سال و همچنین کودکان مواجه است و مک‌دونالد استرالیا به‌عنوان یکی از عوامل چاقی شناخته می‌شود؛ بنابراین همواره باید توجه داشته باشیم که رعایت اعتدال در هر امری لازم و ضروری است و توجه به‌سلامتی امری حیاتی تلقی می‌شود و افراد بهتر است در مصرف غذای فوری بسیار لذیذ این برند جهانی، زیاده‌روی ننمایند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن