پارک اسنودن

پارک اسنودن در استرالیا

پارک اسنودن Snudden Park یکی از جاذبه‌های گردشگری در شهر باتورست (Bathurst) است. باتورست، نام منطقه مسکونی است که در قسمت شمال غربی ایالت نیو ساوت ولز قرار دارد و فاصله اندکی با شهر سیدنی دارد.

متقاضیان مهاجرت به استرالیا معمولاً افرادی هستند که با نواحی محلی و مسکونی شهرهای مختلف کشور استرالیا آشنایی ندارد، به همین علت ممکن است برای انتخاب محل اقامت خود دچار سردرگمی شوند.

مراکز ارائه خدمات مهاجرتی و توریستی با ارائه راهنمایی‌های لازم درباره نواحی دیدنی استرالیا مانند پارک اسنودن، می‌توانند به متقاضیان سکونت در شهرهای این کشور کمک کنند.

پارک اسنودن
پارک اسنودن

موقعت پارک اسنودن

پارک اسنودن یک پارک محلی است که در مجاورت رودخانه مک کوآری (MacQuarie River) قرار گرفته است. مجتمع‌های مسکونی، آپارتمان، خانه‌های قدیمی، زمین‌های چمنکاری شده و خیابان‌های زیادی در اطراف این پارک محلی قرار گرفته‌اند. خرید و فروش آپارتمان‌های مسکونی که در نزدیکی محوطه پارک اسنودن قرار دارند، یکی از مشاغل این شهر محسوب می‌شود.

اکثر افرادی که برای مهاجرت به استرالیا اقدام می‌کنند، برای سکونت در اطراف این پارک زیبا می‌توانند از خدمات املاک که در نزدیک‌ترین مکان به پارک قرار دارند، استفاده کنند.

دسترسی به پارک اسنودن شهر باتورست از مسیرهای خیابان بالی، خیابان هاوانا، بریانت و هاویک، امکان پذیر است. این پارک جزو پارک‌های محلی محسوب می‌شود و افراد محلی برای قدم زدن، تفریح و گردش آخر هفته یا پیاده روی روزانه از آن استفاده می‌کنند. مناظر اطراف رودخانه مک کوآری در مجاورت این پارک، سرسبز، زیبا و دیدنی هستند.

اگر شهر باتورست استرالیا را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از مناظر پارک اسنودن لذت ببرید.

درباره پارک اسنودن بیشتر بدانیم

علاوه بر پارک اسنودن که در قسمت غربی بخشی از رودخانه مک کوآری قرار گرفته است، زمین‌های وسیع و سرسبز پوشیده از بوته‌ها کوتاه، درختچه و چمن در سراسر قسمت شرقی و شمال شرقی این رودخانه و درست در مقابل مکان این پارک گسترده شده‌اند.

قسمت دیگری از این زمین‌ها به کشت محصولات کشاورزی اختصاص داده شده است. به نظر می‌رسد این رودخانه می‌تواند بخش بزرگی از آب مورد نیاز این زمین‌ها را تأمین نماید.

تعدادی نهر و باریکه‌های آبی از رودخانه مک کوآری واقع در مجاورت پارک اسنودن به وجود آمده‌اند که در سراسر قسمت‌های جنوبی و شرقی این رودخانه جریان دارند. نهر معروف کوئین شارلوت (Queen Charlottes Creek)، یکی از این نهرها است که در بخش جنوبی قرار گرفته است.

زیبایی مناظر اطراف این پارک در استرالیا، موجب تقویت روحیه کسانی می‌شود که در منازل مسکونی این منطقه زندگی می‌کنند.

اگر شما همم جزو افرادی هستید که تمایل دارند در یک محیط آرام، سرسبز با منظره‌های طبیعی زندگی کنند، مجتمع‌های میکونی این پارک برای شما گزینه مناسبی خواهد بود.

تراکم ساختمان‌های مسکونی در قسمت غرب و جنوب غربی پارک اسنودن بیشتر است. این ساختمان‌ها به صورت بلوک بندی ساخته شده‌اند و تقریباً یک ناحیه محلی با وسعت کم را تشکیل داده‌اند.

به دلیل وجود مسیرهای مختلف در اطراف این منطقه، سکونت و کار در شهر باتورست آسان است. عبور از خیابان‌های مجاور این پارک، به یک گردش روزانه شباهت دارد که بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانید از آن لذت ببرید.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن