تصویر-هدر-جاذبه‌-گردشگری-آرمیدال

جاذبه‌های گردشگری آرمیدال

شهر آرمیدال به عنوان یکی از مناطق مسکونی در ایالت نیوساوت ولز استرالیا، دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است و افرادی که قصد مهاجرت به کشور استرالیا را دارند، برای دیدن این جاذبه‌ها ترغیب می‌شوند.

مکان‌های دیدنی بی شماری در شهر آرمیدال قرار دارد که برخی از آن‌ها برای توریست‌های خارجی شناخته شده نیستند؛ جاذبه‌های طبیعی، موزه‌ها، خیابان‌ها و محله‌های قدیمی، مراسم بومی و … را می‌توان جزو جذابیت‌های توریستی این شهر قلمداد کرد. در این مطلب قصد داریم جاذبه‌های گردشگری آرمیدال را به شما معرفی کنیم.

آبشار وُلومومبی جاذبه توریستی شهر آرمیدال

آبشار ولومومبی (Wollomombi Falls) جزو یکی از زیباترین جاذبه توریستی طبیعی در دل شهر آرمیدال است. این آبشار در پارک ملی اوکسلی، واقع در ۴۰ کیلومتری شهر آرمیدال واقع شده است. آبشار وُلومومبی از جریان آب‌های رودخانه ولومومبی تشکیل شده است. در نزدیکی آبشار ولومومبی، مکانی وجود دارد که کمپ‌های گردشگری زیبا و مجهزی در آن جا برپا شده است؛ توریست‌هایی که برای دیدن آبشار ولومومبی به شهر آرمیدال سفر می‌کنند می‌توانند در این کمپ‌ها اقامت کنند.

آبشار چاندلر (Chandler Falls) یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری آرمیدال است و در نزدیکی آبشار ولومومبی قرار گرفته است. ارتفاع این آبشار جذاب در حدود ۹۰۷ متر است که از رودخانه چاندلر جاری می‌شود.

جاذبه گردشگری آرمیدال
جاذبه گردشگری آرمیدال

پارک ملی رودخانه وحشی نمادی از تنوع گونه‌های حیات وحش شهر آرمیدال

پارک ملی اوکسلی یا پارک ملی رودخانه وحشی (Oxley Wild Rivers National Park) یکی از نادرترین مناظر طبیعی استرالیا است و جزو جاذبه‌های گردشگری آرمیدال محسوب می‌شود. پارک ملی اوکسلی در قسمت‌های شمالی ایالت نیو ساوت ولز قرار گرفته است و از لحاظ فاصله مکانی، در نزدیکی سیدنی واقع شده است.

پارک ملی اوکسلی در امتداد تپه‌های بزرگ و بین تالاب‌های شاملی و سواحل شرقی شهر آرمیدال قرار گرفته است. آبشارهای زیبا، بیابان‌های وسیع و جنگل‌های بارانی بی نظیر در دل این پارک ملی جای گرفته‌اند. رودخانه‌های زیادی در پارک ملی اوکسلی جریان دارند که برخی از آن‌ها، آبشارهای شگفت انگیزی را ایجاد کرده‌اند. رودخانه‌های چاندلر، ولومومبی، اوکری، تیا، مکلی، گارا و بروکل، جاذبه‌های گردشگری آرمیدال در پارک ملی رودخانه وحشی به شمار می‌روند.

جاذبه گردشگری آرمیدال
جاذبه گردشگری آرمیدال

کوهستان جنگلی مونت دووال طبیعت دست نخورده

کوهستان جنگلی مونت دووال (Mount Duval)، یک منطقه کوهستانی وسیع با پوشش جنگلی است که در ناحیه نیوانگلند قرار دارد و جزو جاذبه‌های گردشگری آرمیدال محسوب می‌شود. ارتفاع کوهستان‌های قسمت‌های شمال غربی کوهستان جنگلی مونت دووال، ۱۴۰۴ متر بالاتر از سطح دریا است. پس از مهاجرت به استرالیا و سکونت در ایالت نیو ساوت ولز، بازدید از مناظر زیبای مونت دووال را فراموش نکنید.

جاذبه گردشگری آرمیدال
جاذبه گردشگری آرمیدال

موزه راه آهن نمادی از تاریخ حمل و نقل شهر آرمیدال

یکی از جاذبه‌های گردشگری آرمیدال، موزه راه آهن (Armidale Bicentennial Railway Museum) است. این موزه یادآور نقش حیاتی این راه آهن در تاریخ اجتماعی و اقتصادی شهر آرمیدال است. آثاری که در این موزه به نمایش گذاشته شده است، وضعیت کارگران راه آهن، قطارها، ریل‌های حمل و نقل، وسایل نقلیه مدرن و تغییرات روش‌های حمل و نقل را در طول زمان‌های مختلف نشان می‌دهد. اگر به تاریخ و باستان شناسی علاقه مند هستید، در سفر توریستی خود به شهر آرمیدال می‌توانید از این موزه زیبا دیدن کنید.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن