تصویر بنر آشنایی رستوران‌های استرالیا

رستوران های استرالیا

کشور استرالیا که به‌عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا شناخته می‌شود، از امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری برخوردار است. رستوران‌های استرالیا، ازجمله اماکنی هستند که توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کنند و نقش بسیار مهمی را در پیشرفت صنعت گردشگری این کشور ایفا می‌نمایند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کیفیت رستوران‌های استرالیا و نوع غذاهایی که در این رستوران‌ها سرو می‌شود نیز، بر روی دیدگاه افراد در مهاجرت به استرالیا تأثیر می‌گذارد و اشتیاق آن‌ها به زندگی در این کشور را چند برابر می‌نماید. در این بخش به معرفی بهترین رستوران‌های استرالیا خواهیم پرداخت و شمارا با ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر یک از آن‌ها آشنا خواهیم نمود.

رستوران پریم (Prime Steak Restaurant)

رستوران پریم که به‌عنوان یکی از مشهورترین رستوران‌های استرالیا شناخته می‌شود، در شهر سیدنی واقع‌شده است و به ارائه‌ی غذاهای محبوب فرانسوی، انواع استیک‌ها و انواع غذاهای دریایی به مشتریان می‌پردازد. سطح کیفی غذاهای عرضه‌شده در این رستوران ایدئال است و خوردن غذا در آن به‌تمامی افراد توصیه می‌شود. ‍

رستوران پریم
رستوران پریم

رستوران ماما (Mamak Restaurant)

رستوران ماما، ازجمله رستوران‌های استرالیا است که به سرو انواع غذاهای مالایی می‌پردازد و طرفداران خاص خود را دارد. طعم و کیفیت غذاهای سرو شده در این رستوران بی‌نظیر است و امتحان کردن آن حداقل برای یک‌ بار توصیه می‌شود.

رستوران ماما
رستوران ماما

رستوران اِست (Est)

رستوران اِست نیز از دیگر رستوران‌های استرالیایی است که در شهر سیدنی واقع‌شده است و به تهیه و ارائه‌ی انواع غذاهای استرالیایی می‌پردازد. البته باید بدانید که قیمت وعده‌های غذایی در این رستوران کمی گران‌تر از حد معمول است و گردشگران نمی‌توانند تمامی وعده‌های غذایی خود را در این رستوران میل نمایند؛ اما کیفیت خارق‌العاده‌ی غذاهای تهیه‌شده در این رستوران باعث می‌شود تا افراد حتی برای یک‌بار هم که شده راهی آن شده و به خوردن غذا در این رستوران بپردازند.

رستوران اِست
رستوران اِست

رستوران فانوس (Donovans)

رستوران فانوس که در شهر ملبورن کشور استرالیا واقع‌شده است، از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین رستوران‌های استرالیا است و افراد بسیاری پس از مهاجرت به استرالیا راهی این رستوران شده و به خوردن غذا در فضای دنج و آرام آن می‌پردازند. طراحی داخلی این رستوران بسیار مدرن و درعین‌حال آرامش‌بخش است و کیفیت غذاهای آن در سطح ایده آل هست. لازم به ذکر است که هزینه‌ی غذاهای سرو شده در این رستوران کمی گران است و افراد بهتر است تا با داشتن آگاهی قبلی وارد آن شوند.

رستوران فانوس
رستوران فانوس

رستوران لیک هاوس (Lake House)

رستوران لیک هاوس که یکی از مدرن ترین رستوران‌های استرالیا است، دارای چشم‌اندازی رو به دریاچه‌ی شیشه‌ای “Daylesford” است و احساسی خارق‌العاده را در افراد پدید می‌آورد. غذاهای ارائه‌شده در این رستوران، هر یک شبیه به اثری هنری و بسیار زیبا می‌باشند و از طعم و مزه‌ی خارق‌العاده‌ای نیز برخوردارند. این رستوران دارای منوهای مختلفی در فصول مختلف سال هست و شواهد نشان می‌دهد که منوی پاییزی آن از شهرت و محبوبیت بیشتری در نزد مشتریان برخوردار است. اگر شما نیز به ملبورن سفرکرده‌اید و به دنبال رستورانی باکیفیت عالی هستید، حتماً به این رستوران رفته و اوقات خوشی را تجربه نمایید.

رستوران لیک هاوس
رستوران لیک هاوس

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن