پارک جهان استرالیا بزرگ‌ترین پارک در استرالیا

پارک جهان (Aussie World) بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پارک در ساحل آفتابی کشور استرالیا است که در شمال بریزبن مرکز ایالت کوئینزلند استرالیا  و در شهر کالوندرا قرار دارد.  این پارک بزرگ که مساحت آن بیش از ۱۵ هکتار است و بیش از ۳۰ وسیله سواری تفریحی و جذاب دارد، بازدیدکنندگان زیادی را به‌سوی خود جذب می‌کند و در کنار درب این پارک قصر مشهور منحصربه‌فرد خرید است.

پارک جهان استرالیا
پارک جهان استرالیا

تصویری از پارک جهان

پارک جهان در بزرگراه بروس در Palmview واقع‌شده است. این پارک بخشی از یک محوطه بزرگ‌تر گردشگری است که شامل نشریه Ettamogah سابق است که در حال حاضر تنها میخانه در جهان استرالیا و روستای خرده‌فروشی جهان در استرالیا است.
گردشگران از سراسر قاره استرالیا و سراسر جهان دوست دارند بخشی از تعطیلات خود را در World Aussie صرف کنند. افرادی هم که قصد اقامت در این کشور را داشته باشند می‌توانند نسبت به دریافت یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و … اقدام کنند در غیر این‌صورت به عنوان گردشگر می‌توانند از این پارک در استرالیا بازدید کنند.
تورهای ساحلی آفتاب اغلب شامل بازدید از نشانه Ethemogah Pub واقع در بزرگراه بروس است.

امکانات و بازدید از پارک جهان

نرخ بلیت ورودی به پارک  ۲۹ دلار آمریکا است که این بلیت شامل سواری و استفاده از وسایل پارک و یا نمایش است. غذا، کالا، جلسات عکس، بازی‌های ویدئویی، نمایش اسلاید و جنگ آب در قیمت ورودی موجود نیست.

بازدید پارک جهان استرالیا
بازدید پارک بزرگ جهان استرالیا

کودکان در تمام سنین و بیشتر بزرگ‌سالان وسیله سرگرمی در Aussie World پیدا خواهند کرد. همچنین برای کسانی که قصد مهاجرت به استرالیا دارند فروشگاه بزرگ سوغات نیز در این پارک وجود دارد و برای هرکسی که می‌خواهد با خاطرات منحصربه‌فرد استرالیایی به خانه برگردد، این امکان فراهم‌شده است. پیشنهاد Aussie World تفریح و لذت است.

یکی از پارک‌های موردعلاقه استرالیا را تجربه کنید!

این پارک بزرگ با بسیاری از وسایل سواری هیجان‌انگیز و جاذبه‌های ارائه‌شده در ساحل آفتابی استرالیا، یک روز خاطره‌انگیز برای کل خانواده به یادگار خواهد داشت. اگر شما به دنبال هیجان هستید، همه‌چیز را در آنجا خواهید یافت! وسایل بازی وجود دارد که شمارا خیس می‌کنند، باعث سبز شدن و سرگیجه می‌شوند، شبیه‌سازها و اسلایدها، ضربه‌ها و بسترها وجود دارد! وسایل و امکانات پارک برای همه سنین تفریحات و سرگرمی ارائه می‌کنند.

وسایل بازی و هیجان در پارک جهان

سواری در World Aussie انواع مختلفی دارد و وستیل بازی این پارک سطوح مختلفی از هیجان و افزایش آدرنالین را ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان شرایط انتخاب متفاوتی جهت سواری‌های خفیف، متوسط و پرهیجان پیش رو دارند. فعالیت‌هایی نیز برای کسانی که به سواری اهمیتی نمی‌دهند در دسترس است.

بازی پارک جهان کالوندرا
بازی پارک جهان کالوندرا

هات‌داگ پا، همبرگر، ساندویچ تازه و ماهی و چیپس همیشه برای غذا و فست فود آماده هستند. پناه‌جویانی که عاشق سواری‌های سریع و خشمگین هستند خوشحال خواهند شد. سواری خفیف‌تر برای کسانی که ناراحتی قلب دارند نیز وجود دارد. سرگرمی بچه‌های جوان با سواری‌هایی مانند سواری Tea Party Tin Lid و Troleck Tyke قابل تنظیم است.

تغییرات و بازسازی پارک جهان

در سال ۲۰۰۵، پارک جهان وسایل سواری موجود خود را، ازجمله ماوس وحشی Roller Coaster، Octopus و Rock ‘n’ Roll The Rebel Dark Ride، بازسازی کرد. بازسازی‌های بیشتر در سال ۲۰۰۷ انجام شد و ورودی جلو به‌طور کامل ارتقا یافت. دو قطر ۱۵٫۵ متری (۵۱ فوت)، سلول‌های رنگارنگ زیبا نصب‌شده و یک سایه آبی و زرد دوطرفه در داخل ورودی ساخته شد.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

1 / 5. 1

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن