مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

سود سرمایه گذاری در استرالیا

روش‌های مختلفی برای مهاجرت با سرمایه گذاری به استرالیا بیان می‌شود که هرکدام بسته به شرایط افراد نتایج متفاوتی خواهد داشت.

مهاجرت به استرالیا از طریق جذب سرمایه یکی از روش‌های سریع برای اخذ اقامت استرالیا بوده و به همین دلیل برخی از افراد به دنبال این کار هستند.

شرایطی که برای مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری بیان می‌شود بستگی کامل به نوع ویزا نیز دارد و مسلماً هزینه این روش از مهاجرت بیشتر از سایر روش‌ها خواهد بود.

میزان سود سرمایه گذاری در استرالیا

بی‌شک یکی از راحت‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری استفاده از ویزای کارآفرینی استرالیا است. این ویزا به اقامت موقت در چهار سال ختم می‌شود و بعد از آن شرایط برای گرفتن ویزای دائم فراهم می‌گردد.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری
سرمایه گذاری در استرالیا

گرفتن اسپانسرشیپ در استرالیا یکی از ملزومات اخذ ویزای استرالیا در این روش است که از یکی از ایالات این کشور خواهد بود. سن و مدرک زبان و مدرک تحصیلی نیز می‌توانند برای کسب امتیاز در این خصوص مؤثر باشند.

داشتن سنی کمتر از ۵۵ سال یکی از مهم‌ترین شرایط برای افرادی است که این روش را انتخاب می‌کنند و البته در برخی از ایالت‌ها این شرط وجود ندارد، این مهاجرت سود خوبی همراه دارد.

در ویزای کارآفرینی، گردش مالی و سابقه مدیریتی و سرمایه گذاری از ملزومات گرفتن این ویزا است که روی امتیاز افراد اثرگذار است. اکثر ایرانیان از این طریق برای اخذ ویزای استرالیا اقدام می‌کنند.

سرمایه گذاری در استرالیا با کدام ویزا؟

ویزای سرمایه گذاری از راه‌های مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری است. این شیوه دارای دو مسیر متفاوت است:

سرمایه گذاری معمولی

در اخذ ویزای سرمایه‌گذاری معمولی باید میزان سرمایه افراد بیش از ۲ میلیون دلار باشد و سابقه مدیریتی نیز در این کار داشته باشند.

در این شیوه بحث گردش مالی وجود ندارد و افراد دارای سرمایه زیاد می‌توانند از طریق تائید یکی از ایالت‌های استرالیا و تعهد برای سرمایه‌گذاری در این ایالت، موفق به اخذ آن شوند.

سرمایه گذاری بالا

این روش مهاجرتی نیاز به سرمایه بیش از ۵ میلیون دلار دارد. همچنین شرایط سرمایه‌گذاری این مقدار از پول در یکی از ایالات استرالیا برای ۴ سال اقامت ایجاد شود. در این روش سیستم امتیازبندی اثری نداشته و سرمایه اهمیت زیادی دارد که باید به تائید ایالت موردنظر برسد.

در دو روشی که بیان شد، ویزای موقت ۴ ساله اخذ می‌شود و پس از آن، شرایط برای گرفتن ویزای دائم فراهم خواهد شد.

شرط اساسی دوم برای مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری داشتن ترنور مالی (Financial turnover) فروش یا واریزی به‌حساب فرد متقاضی و یا شرکتی که فرد دارد به میزان سالانه حداقل مورد نیاز ویزای درخواستی است.

گزارش گردش مالی مربوط به دو سال آخر و یا سه سال از ۴ سال اخیر می بایستی از بانک و یا بانک‌هایی که فرد در آن‌ها حساب بانکی دارد اخذ گردد. گزارش مالی اخذشده از بانک بایستی دربرگیرنده این موارد باشد:

  • گردش مالی بستانکار (Credit)
  • گردش مالی بدهکار (Debit)
  • مانده (Balance)

ویزای دائم برای مهاجرت به روش سرمایه گذاری در استرالیا

در این شیوه قبل از ورود به استرالیا، افراد ویزای دائم استرالیا را دریافت خواهند کرد. شرایطی که در مهاجرت به استرالیا از این طریق وجود دارد می‌تواند برای سرمایه گذاری‌های کلان و مدیران شرکت‌های بزرگ مناسب باشد.

مسلماً گرفتن ویزای دائم استرالیا سبب می‌شود تا افراد از مزایا و خدمات این کشور بیشتر بهره‌مند شوند که از جمله آن می‌توان به تحصیل و درمان رایگان اشاره کرد.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری که در صورت انتخاب درست سود بسیای همراه دارد، اگرچه روشی سریع برای اخذ ویزای استرالیا است اما باید توجه نمود که دارایی زیادی نیاز خواهد داشت و افرادی که اقدام می‌کنند می‌بایست شرایط فراهم کردن این مقدارسرمایه را داشته باشند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن