تصویر-هدر-سواحل-شرقی-استرالیا-

سواحل شرقی استرالیا

استرالیا، کشوری در قسمت شرقی زمین، کوچک‌ترین خشکی جهان به شمار می‌رود. استرالیا از لحاظ موقعیت جغرافیایی به مناطق مختلف تقسیم بندی شده است و از جنوب با آب‌های اقیانوس منجمد جنوبی، از شمال با دریای آرافورا، از غرب با اقیانوس هند و از شرق با آب‌های اقیانوس آرام احاطه شده است. سواحل شرقی استرالیا به طور مستقیم با اقیانوس آرام ارتباط دارد و آب و هوای این منطقه تحت تأثیر بادهای دریایی می‌باشد.

سواحل شرقی استرالیا
سواحل شرقی استرالیا

شهرهای کوئینزلندونیو ساوت ولز در شرق استرالیا قرار دارند و سواحل این دو شهر جزو سواحل شرقی استرالیا با مناظر بی بدیل و زیبا محسوب می‌شوند. سیدنی، بزرگ‌ترین شهر ایالت نیو ساوت ولز نیز در بخشی از سواحل شرقی استرالیا قرار دارد و هر ساله پذیرای تعداد زیادی از توریست‌ها و گردشگران جهان است. این مناطق در جذب افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند نیز نقش بسزایی داشته‌اند.

کوئینزلند شهری با تنوع آب و هوایی در سواحل شرقی استرالیا

کوئینزلند، شهری در بخش شرقی استرالیا است که وسعت و گستردگی آن تا قسمت‌های شمال شرقی نیز امتداد یافته است. شهر بریزین، پایتخت کوئینزلند، در سواحل شرقی استرالیا قرار گرفته است. امواج اقیانوس آرام به سمت این سواحل روانه می‌شوند و مناظر ساحل و آب و هوای بسیار مطبوعی را در این مناطق ایجاد می‌کنند.

سواحل شرقی استرالیا
سواحل شرقی استرالیا

علاوه بر سواحل شنی زیبا، آب و هوای مطبوع و صخره‌های ساحلی زیبا، سواحل شرقی استرالیا دارای تنوع پوشش‌های گیاهی، رودخانه‌ها، مناطق بیابانی و در برخی از قسمت‌ها، دارای زمین‌های خشک با آب و هوای نسبتاً گرم می‌باشد. پوشش گیاهی و شرایط آب و هوایی در سواحل شرقی کشور استرالیا واقع در کمربند ساحلی کوئینزلند، با قسمت‌های مرکزی این شهر بسیار متفاوت می‌باشد.

سواحل شرقی استرالیا
سواحل شرقی استرالیا

ایالت نیوساوت ولز شهر فانوس‌های دریایی

علاوه بر کوهستان‌های برفی، جنگل‌های سرسبز و پرباران، آب و هوای مطبوع، جاذبه‌های گردشگری بی شماری در ایالت نیوساوت ولز وجود دارند که نظر هر گردشگری را به سمت خود جذب می‌کنند. علاقه مندان به هنر موسیقی، تئاتر، عکاسی و نقاشی، همواره اصلی‌ترین علاقه مندان به طبیعت بکر این ایالت هستند.

به واسطه همجواری ایالت نیوساوت ولز با آب‌های اقیانوس آرام، سواحل شرقی استرالیا، شلوغ‌ترین سواحل استرالیا هستند و معمولاً کسانی که به ورزش و عکاسی علاقه دارند، بیشتر در این مکان‌ها دیده می‌شوند. خط ساحلی گسترده ایالت نیوساوت ولز، دارای تعداد زیادی فانوس دریایی است که راهنمای کشتی‌ها و قایق‌های تفریحی و مسافرتی در دریا می‌باشند.

شهر فانوس های دریایی
شهر فانوس های دریایی

هر کدام از فانوس‌های دریایی در ایالت نیوساوت ولز، نام مخصوص به خود را دارد و از قدمت تاریخی ارزشمندی برخوردار هستند؛ مناظر رؤیایی که این فانوس‌های دریایی ایجاد کرده‌اند باعث شدند، این ایالت با نام “شهر فانوس‌های دریایی” در جهان شناخته شود.

فانوس سواحل ایالت نیوساوت ولز
فانوس سواحل ایالت نیوساوت ولز

سیدنی پایتخت زیبایی‌های ایالت نیوساوت ولز در سواحل شرقی استرالیا

مهاجرت به استرالیا و سکونت در یکی از شهرهای این منطقه در حال حاضر متقاضیان زیادی دارد و آشنایی با شهرهای استرالیا می‌تواند به آن‌ها در این زمینه کمک شایانی نماید. شهر سیدنی با جذابیت‌های بی شمار، یکی از بزرگ‌ترین بندرهای سواحل شرقی استرالیا به شمار می‌رود. موزه‌ها، گالری‌های هنری، پارک‌های ملی، مراکز تفریحی و خرید کالا، آبشارهای زیبا و کوهستان‌های بلند و البته سواحل بسیار آرام و چشم نواز سیدنی، جاذبه‌هایی برای خلق یک خاطره به یادماندنی در سفر به ایالت نیوساوت ولز هستند.

سیدنی پایتخت زیبایی‌های ایالت نیوساوت
سیدنی پایتخت زیبایی‌های ایالت نیوساوت

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

5 / 5. 1

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن