حقایق جالب درباره استرالیا

استرالیا جزو مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا به علت بالا بودن استانداردهای سطح زندگی است.

به همین علت است که تعداد زیادی از افراد که به دنبال یک زندگی مرفه و خوب هستند برای مهاجرت به استرالیا اقدام می‌کنند و بقیه عمر خود را در این کشور و قاره‌ی جالب می‌گذرانند.

حقایق جالب درباره استرالیا و گونه‌های متنوع جانوری: منحصربه‌فرد بودن گونه‌های مختلف جانوری در استرالیا باعث شده که کشوری خاص از این نظر باشد.

بیش از ۴۰۰۰ گونه ماهی، ۳۸۰ گونه از پستانداران، ۱۴۰ نوع مار، ۸۳۰ گونه پرنده در این کشور دیده می‌شود. یکی از حقایق جالب درباره استرالیا این است که ۷۵ درصد از گونه‌های جانوری که در استرالیا وجود دارد برای انسان ناشناخته مانده است.

دلیل این امر می‌تواند جدا بودن این کشور از بقیه کشورها و عدم جابجایی این گونه‌ها و پرورش در کشورهای دیگر است.

درباره استرالیا
درباره استرالیا

استرالیا به‌عنوان کشور کانگورو شناخته شده است. جمعیت کانگوروهایی که در این کشور زندگی می‌کنند، بیشتر از مردم ساکن در استرالیا هستند. تعداد کانگوروهای موجود در کشور استرالیا حدود ۲۹ میلیون است.

یکی از حقایق جالب درباره استرالیا، صادرات شتر از این کشور به عربستان است. تعداد زیاد شتر در استرالیا باعث این امر شده است. می‌توان گفت تعداد کوآلاها که جز جانوران زیاد در این کشور هستند، ده برابر کمتر از تعداد شترهای موجود در استرالیا است.

تعداد این جانوران این‌قدر زیاد است که یک‌بار حدود شش هزار شتر به سمت رودخانه‌ی داکر هجوم آورده بودند.

درباره استرالیا
درباره استرالیا

رای دادن یکی از حقایق جالب درباره استرالیا

یکی از حقایق جالب درباره استرالیا این است که رای دادن در این کشور اجباری است و در زمان رای گیری اگر کسی سر صندوق رای حاضر نشود، مشمول پرداخت جریمه خواهد شد.

تعداد کم بومی‌های استرالیا از حقایق جالب درباره استرالیا

از حقایق جالب درباره استرالیا می‌توان این مسئله را عنوان کرد که استرالیا توسط انگلیسی‌ها برای اولین بار کشف شد. قبل از آن‌ها، بومیان استرالیایی از در ۵۰ هزار سال پیش در آنجا سکونت داشتند، به همین علت بیشتر شهروندان استرالیایی از مناطق دیگر مانند انگلیس و کشورهای دیگر اروپایی به این کشور مهاجرت و زندگی خود را شروع کرده‌اند و اصالتاً استرالیایی نیستند.

آب‌وهوای مطلوب و بالا بودن توان کشاورزی در این کشور باعث شد که مدت‌ها مستعمره‌ی کشور انگلیس باشد.

درباره استرالیا
درباره استرالیا

بهترین امکانات حقوقی و درآمدی در استرالیا

یکی از حقایق جالب درباره استرالیا، وجود حقوق و مزایای شهروندی مطلوب در این کشور است. در دوره‌هایی از زمان درآمد و حقوق پایه در کشور استرالیا توانسته رتبه اول را در سطح جهانی کسب کند.

همچنین اقتصاد استرالیا توانسته ثبات خوبی را حتی در زمان‌های بحران‌های مالی جهانی داشته باشد. مدیریت و برنامه‌ریزی خوب در این کشور باعث شده که به‌خوبی بتوان در استرالیا با امنیت مالی زندگی مرفه و با ثباتی را تجربه کرد.

همین امر باعث شده که مهاجرت به استرالیا سالانه به تعداد زیاد انجام گیرد و روزبه‌روز طرفداران زندگی در این کشور بیشتر شود.

حقایق جالب درباره استرالیا محدود به این چند مورد نمی‌شود و این کشور خاص و مدرن نکات جالبی برای ارائه به مردم مهاجر و گردشگران دارد.

درباره استرالیا
درباره استرالیا

درباره استرالیا

هر فرد متقاضی مهاجرت به استرالیا طبق امکانات موردنظر خود یکی از شهرها و یا ایالات کشور استرالیا را می‌تواند برای سکونت انتخاب نماید و در صورتی که مهاجرین شهر یا ایالت مطلوب خود را از لحاظ شغل و زندگی انتخاب کردند حال اگر قصد اقامت در این کشو را داشته باشند باید نسبت به اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کار و مهارت و … اقدام نماید

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن