تصویر-هدر-پارک-هکتور

پارک هکتور

پارک هکتور (Hector Park) یکی از پارک‌های محلی ایالت نیو ساوت ولز استرالیا است که در شهر باتورست در منطقه غربی واقع شده است.

ناحیه باتورست غربی دقیقاً در نیمه شمالی منطقه گورمن هیل قرار دارد که بسیاری از مراکز آموزشی و تفریحی و ساختمان‌های اداری باتورست در این مکان ساخته شده‌اند. از طریق بزرگراه میشل در جنوب و خیابان راکت در شمال می‌توان به محل پارک هکتور دسترسی پیدا کرد.

اگر قصد مهاجرت به کشور استرالیا و اقامت در شهر باتورست را دارید، تفریح و گردش در پارک هکتور می‌تواند برای شما لذت بخش باشد. تعدادی هتل، اقامتگاه و مجتمع‌های مسکونی در فاصله کمی از این پارک قرار دارند. توریست‌هایی که برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری باتورست به این منطقه سفر می‌کنند، پیاده‌روی در فضای پارک هکتور را در برنامه روزانه خود قرار می‌دهند. تمام امکانات رفاهی، تفریحی، ورزشی و وسایل بازی برای کودکان در محوطه پارک فرآهم شده‌اند.

پارک هکتور استرالیا
پارک هکتور استرالیا

پارک هکتور، زمین وسیع و سرسبز در منطقه باتورست

پس از عبور از خیابان راکت به سمت شمال، به زمین‌هایی می‌رسیم که خانه‌ها و منازل مسکونی زیادی در آن جا ساخته شده است. پارک هکتور، مساحت گسترده‌ای را در این منطقه به خود اختصاص داده است و از چمن‌های سرسبز، بوته‌های کوتاه و در برخی مناطق، درختان بلند جلوه خاصی به منظره محوطه پارک بخشیده‌اند. نهر جردن از میان زمین‌های پارک هکتور عبور می‌کند؛ کناره‌های این نهر، مکان بسیار مناسبی برای تفریح و گردشهای آخر هفته می‌باشند. اگر برای مهاجرت به استرالیا اقدام کرده‌اید، نیو ساوت ولز و بخصوص، باتورست، منطقه خوش آب و هوایی برای آغاز یک زندگی آرام می‌باشد.

پارک هکتور استرالیا
پارک هکتور استرالیا

در یک قسمت از این پارک، محلی برای راهنمای توریست‌ها و گردشگران وجود دارد. در قسمت غربی زمین‌های وسیع این پارک، یک استادیوم ورزشی سرپوشیده قرار دارد که به استادیوم باتورست (Bathurst Indoor Sports Stadium) معروف است. ورزش‌های والیبال، بدمینتون و بسکتبال در قالب مسابقات ورزشی و تمرینات هفتگی در محل استادیوم انجام می‌شوند.

زندگی و کار در باتورست استرالیا در اطراف پارک هکتور

سرتاسر منطقه باتورست غربی را خیابان‌های متعدد و چند بزرگراه فرا گرفته است. پارک هکتور به عنوان یک فضای سبز وسیع در این ناحیه از ایالت نیو ساوت ولز، این مکان را برای سکونت مهاجران خارجی مناسب کرده است. محوطه پارک تقریباً از شلوغی مرکز شهر دور است و برای استراحت روزانه و تفریح آخر هفته مناسب می‌باشد. خانه‌های شهر باتورست به ویژه در اطراف محوطه پارک نسبت به سایر مناطق شهری، مساحت بیشتری دارند.

پارک هکتور استرالیا
پارک هکتور استرالیا

توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید خانه در این منطقه را دارید، از قبل برنامه ریزی دقیقی برای بررسی موقعیت و وضعیت این ناحیه داشته باشید.
در مسافتی دورتر از پارک هکتور، در قسمت شمال شرقی، ساختمان بیمارستان باتورست قرار دارد و یک مرکز بازپروری نیز در قسمت جنوبی محوطه پارک، دقیقاً بعد از بزرگراه میشل واقع شده است. ساختمان زندان از نظر موقعیت توریستی، هیچ مزاحمتی برای توریست‌ها و گردشگران ایجاد نمی‌کند.
خیابان‌های فرعی منتهی به پارک هکتور شامل خیابان وِنِس، ویب، مک گرات، راکت و هِدِرسون می‌باشند. ساختمان‌های مسکونی کوچک و بزرگ در این خیابان‌ها ساخته شده‌اند و مکان مناسبی برای زندگی و کار هستند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن