تصویر-هدر-مهاجرت-استرالیا-طریق-کار

مهاجرت به استرالیا از طریق کار

مهاجرت به استرالیا از طریق کار، یکی از راه‌های گرفتن ویزای این کشور است. کشور استرالیا دارای وضعیت اقتصادی مناسب است، بازار کار در این کشور هر روز گسترده‌تر و پیشرفته‌تر می‌شود. وضعیت رفاه مردم در این کشور هر روز در حال بهبود است، مردم این کشور از آزادی‌های اجتماعی برخوردار هستند.

علاوه بر این موارد، کشور استرالیا از جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی برخوردار است. یکی از راه‌های بسیار سریع دریافت ویزا مهاجرت به استرالیا از طریق کار است. این نوع روش مهاجرتی از سوی دولت استرالیا حمایت شده و این کشور سیستمی را ایجاد کرده است تا بتواند نیروی متخصص و ماهر خود را از این روش پیدا کند.

معمولاً روش‌های مهاجرت به کشور استرالیا گوناگون است اما مهاجرت به استرالیا از طریق کار یکی از راه‌های راحت به شمار می‌رود.

ایالت‌های مختلف لیست مشاغل مورد نیاز خود را اعلام می‌کنند و افرادی که با این شرایط واجد کار هستند می‌توانند کار کردن با ویزای کار استرالیا را انتخاب کنند.

در این راستا کسب امتیاز ۶۰ برای همه افراد، روند اخذ ویزای اقامت استرالیا را سرعت می‌بخشد.

مهاجرت به استرالیا از طریق کار
مهاجرت به استرالیا از طریق کار

زمانی که برای گرفتن ویزای اقامت استرالیا صرف می‌شود بسته به شغل و مدرک زبان افراد تفاوت دارد. با توجه به نیاز این کشور به نیروی متخصص و ماهر این زمان از ۳ ماه شروع شده و نهایتاً تا ۱۶ ماه به اتمام می‌رسد.

مشاورین یونیک میگرشن

متقاضیان مهاجرت به استرالیا باید نسبت به اخذ ویزا اقدام کنند که هر فرد براساس شرایط خود یکی از انواع ویزاهای مهاجرت را انتخاب می‌کند.

ویزاها به بخش‌های مختلفی مانند ویزای کار و ویزای سرمایه‌گذاری و … را تقسیم می‌شوند که در ادامه به توضیح مفصل ویزای کار می‌پردازیم.

آشنایی با مهاجرت به استرالیا از طریق کار

یکی محبوب‌ترین مقاصد گردشگری و مهاجر پذیر در سراسر جهان، کشور زیبای استرالیا است. این کشور با برخورداری از شرایط مناسب زندگی مقصد بسیاری از گردشگران و مهاجران است. مهاجرت به استرالیا از طریق کار، یکی از راه‌های گرفتن ویزای این کشور است. کشور استرالیا دارای وضعیت اقتصادی مناسب است،

بازار کار در این کشور هر روز گسترده‌تر و پیشرفته‌تر می‌شود. وضعیت رفاه مردم در این کشور هر روز در حال بهبود است، مردم این کشور از آزادی‌های اجتماعی برخوردار هستند. علاوه بر این موارد، کشور استرالیا از جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی برخوردار است، همه این عوامل در کنار هم دست به دست هم می‌دهند و استرالیا را به یکی از بهترین مقاصد مهاجر پذیر تبدیل می‌کنند. در مقاله امروز به بررسی مهاجرت به استرالیا از طریق کار می‌پردازیم.

مهاجرت به استرالیا از طریق کار
مهاجرت به استرالیا از طریق کار

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق کار

استرالیا با برنامه ریزی در جهت رشد اقتصادی ایالت‌های مختلف خود، هر ساله به دنبال جذب نیروهای کار متخصص است. برنامه ریزی‌های این کشور همیشه به شکلی بوده است که باعث پر رونق شدن بازار کار می‌شود. استرالیا از جمله کشورهایی است که شهروندان آن بالاترین میزان درآمد را دارند.

اداره مهاجرت استرالیا هر سال در رشته‌های مختلف و مشاغل متفاوت خواهان جذب نیروی متخصص است، به همین دلیل لیست مشاغل مورد نیاز خود را اعلام می‌کند.

فهرست اعلام شده از سوی اداره مهاجرت دارای امتیاز بندی ویژه‌ای است، این امتیاز بندی برای بررسی کردن شرایط متقاضیان مورد استفاده قرار می گیرد. هر چه فرد متقاضی امتیاز بیش‌تری را دریافت کند، شانس او برای گرفتن ویزای کار استرالیا بیش‌تر می‌شود. ویزاهای کار کشور استرالیا تحت سه زیر کلاس ارائه می‌شوند.

شرایط متقاضیان برای دریافت ویزای کار

هر متقاضی باید چند فاکتور مهم را داشته باشد تا درخواست او مورد تایید قرار بگیرد. فرد متقاضی باید بر اساس جدول‌های امتیاز بندی مشاغل و ویزاهای مختلف، حداقل امتیاز که شصت امتیاز است را دریافت کند. برای دریافت ویزای کار استرالیا باید حداقل هجده سال و حداکثر چهل و نه سال سن داشته باشید. فرد متقاضی باید مدرک دانشگاهی داشته باشد، یا از مراکز فنی و حرفه‌ای مدرک معتبر داشته باشد.

شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق کار
شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق کار

برای هر یک از مهارت‌های چهارگانه زبان، نمره شش آیلتس را داشته باشد. متقاضی نباید سابقه کیفری داشته باشد، از سلامت روان و سلامت جسم برخوردار باشد. مدت زمانی که طول می‌شود تا شما این ویزا را دریافت کنید، به عوامل مختلف بستگی دارد. این عوامل شامل موارد زیر است: سطح زبان فرد متقاضی، زمینه شغلی، امتیاز هر فرد که در مقایسه با دیگر افراد دریافت کرده است. اغلب این زمان به مدت سه تا شانزده ماه طول می‌کشد.

در صورتی که صلاحیت شما برای دریافت ویزای کار تایید شود، و شما بتوانید از طریق مهارت و تخصص به این کشور مهاجرت کنید، شرایط کار و تحصیل و زندگی در این کشور برای شما فراهم می‌شود. هر زمان بتوانید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید، از خدمات شهروندی این کشور برخوردار خواهید شد.

انواع ویزای کار استرالیا

هر یک از متقاضیان با توجه به این که در چه شرایطی هستند، از طریق زیر کلاس‌های صد و نود، صد و هشتاد و نه و زیر کلاس چهارصد و هشتاد و نه، می‌توانند برای دریافت ویزای این کشور اقدام کنند. در نهایت افراد متقاضی می‌توانند از طریق این سه زیر کلاس برای اقامت دائم اقدام کنند.

در صورتی که شما خواهان دریافت ویزای کاری استرالیا هستید، می‌توانید شرایط خود و مشاغل اعلام شده از سوی اداره مهاجرت استرالیا را بررسی کنید. در صورت داشتن شرایط می‌توانید برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار اقدام کنید.

ویزای ۱۸۹ مهاجرت از طریق کار

شاید یکی از راحت‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا از طریق کار، اخذ ویزای ۱۸۹ باشد.

با گرفتن این ویزا افراد می‌توانند از بیمه درمانی و تحصیلی استفاده کنند. همچنین به دلخواه شهر مورد نظر خود را برای زندگی انتخاب می‌کنند. در نهایت می‌توانند اسپانسر تعدادی از اعضای خانواده خود شوند.

این ویزا به افرادی تعلق می‌گیرد که به صورت کامل بتوانند ۶۰ امتیاز لازم برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار را به دست آورند.

ویزای ۴۷۶ مهاجرت از طریق کار

از روش‌های مهاجرت به استرالیا از طریق کار برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور، اقدام از این طریق است. با این ویزا افراد می‌توانند شانس زندگی در استرالیا را داشته باشند.

فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی دانشگاه امیرکبیر و تهران با سنی کمتر از ۳۱ سال در این راستا شانس زیادی دارند. برای اخذ ویزای اقامت استرالیا از این طریق کسب نمره زبان ضروری بوده و تنها باید دو سال از زمان فارغ‌التحصیلی این افراد گذشته باشد.

با این شرایط افراد می‌توانند تا ۱۸ ماه ویزای اقامت در استرالیا را به دست آورند و کار کردن در استرالیا را تجربه کنند.

مهاجرت کاری با ویزای ۴۸۹ به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق کار با استفاده از ویزای ۴۸۹ منجر به اخذ ویزای موقت استرالیا در ۴ سال می‌شود. متقاضیان می‌بایست حداقل امتیاز ۵۰ را داشته باشند و با امتیاز مناطق خاص و یا اقوام نزدیک بتوانند به امتیاز نهایی ۶۰ برسند.

یکی از دلایلی که برخی از افراد این ویزا را مد نظر قرار می‌دهند این است که می‌توانند بعد از گذشت یک سال کار دائم در یکی از ایالات کشور استرالیا، درخواست اقامت دائم را در این کشور داشته باشند.

ویزای ۱۹۰ برای مهاجرت از طریق کار به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق کار
مهاجرت به استرالیا از طریق کار

آخرین روش مهاجرت به استرالیا از طریق کار و تخصص استفاده از ویزای ۱۹۰ این کشور است. امتیاز ۵۵ در این روش اهمیت دارد و می‌تواند با امتیاز ایالت‌های خاص به امتیاز ۶۰ رسید.

استفاده از این ویزا مزایایی همچون تحصیل در ایالت مختلف استرالیا، بیمه درمانی رایگان و مشغول به کار شدن را به همراه دارد.

هر کدام از ویزاهای نام برده شده برای تنها عده‌ای از افرادی که مهاجرت کاری به استرالیا را می‌پذیرند مناسب است و به امتیاز آن‌ها بستگی دارد.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن