مرکز خرید شهر باتورست

مرکز خرید شهر باتورست

یکی از مهم‌ترین اماکنی که موردتوجه افراد بومی و گردشگران قرار می‌گیرد، مراکز خرید موجود در آن شهر می‌باشد و کیفیت مرکز خرید هر شهر، نقش بسزایی را در بالا بردن درجه‌ی کیفی آن شهر ایفا می‌نماید.

مرکز خرید باتورست (Bathurst Chase Shopping Centre) نیز، یکی از مهم‌ترین اماکنی است که همواره موردتوجه افراد مختلف قرار می‌گیرد و بسیاری از نیازهای روزمره‌ی شهروندان و همچنین گردشگران را برآورده می‌نماید.

مرکز خرید باتورست که در خیابان ویلیام ۳۹ واقع‌شده است، در فضایی باز با پارکینگی بسیار بزرگ احداث‌شده است و با دارا بودن مغازه‌های مختلف و ارائه‌ی محصولات متنوع به افراد، از اهمیت و شهرت بسیار زیادی برخوردار هست.

مرکز خرید در شهر باتورست
مرکز خرید در شهر باتورست

بخش‌های مختلف موجود در مرکز خرید باتورست

مرکز خرید باتورست، دارای بخش‌های مختلفی می‌باشد که هر یک برای برطرف نمودن نیاز گروهی از مردم این ناحیه در نظر گرفته‌شده‌اند. لازم به ذکر است که باتورست دارای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت می‌باشد و این مرکز خرید به‌عنوان اصلی‌ترین مرکز خرید باتورست، نقش بسیار مهمی را برای مردم این شهر ایفا می‌نماید. از میان مهم‌ترین فروشگاه‌های موجود در این مرکز خرید مس توانیم، به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها که به ارائه انواع مواد غذایی می‌پردازند، لباس‌فروشی‌ها که انواع مختلف پوشاک از برندهای مختلف دنیا را عرضه می‌کنند و همچنین فروشگاه‌های ارائه‌دهنده‌ی مواد غذایی تازه و خام اشاره‌کنیم. همچنین فروشگاه‌هایی برای خرید بازی‌های کامپیوتری، موسیقی و فیلم، سالن‌های آرایشی و مراکز بینایی‌سنجی نیز از دیگر بخش‌های موجود در مرکز خرید باتورست می‌باشند که بسیار پرطرفدار بوده و همواره به ارائه‌ی خدمات مختلف به مردم این ناحیه می‌پردازند.

مرکز خرید در شهر باتورست
مرکز خرید در شهر باتورست

سوپرمارکت Coles در مرکز خرید باتورست

یکی از مهم‌ترین بخش‌های موجود در این مرکز خرید، سوپرمارکت coles است که سوپرمارکتی بسیار بزرگ با محصولات بسیار متنوع می‌باشد. این سوپرمارکت به ارائه مواد غذایی و محصولات متنوعی می‌پردازد و تقریباً تمامی نیازهای مراجعه‌کنندگان را برطرف می‌کند. سوپرمارکت coles به‌تنهایی، از مهم‌ترین جاذبه‌های مرکز خرید باتورست است و افراد زیادی را برای خریدهای روزانه، هفتگی و یا ماهیانه، به خود جلب می‌کند. بسیاری افراد پس از مهاجرت به استرالیا و اقامت در این ناحیه، با فروشگاه‌های مختلف شهر ناآشنا هستند و مرکز خرید باتورست گزینه‌ای ایده‌آل برای انجام خریدهای ضروری آن‌ها به شمار می‌آید.

مرکز خرید در شهر باتورست
مرکز خرید در شهر باتورست

مزایای خرید از مرکز خرید باتورست

همان‌طور که می‌دانید، زمان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌ها در عصر حاضر می‌باشد و افراد معمولاً با مشکل کمبود زمان در طول روز مواجه هستند. خرید کردن از مرکز خرید باتورست باعث می‌شود که افراد زمان بسیار کمی را صرف خرید کردن کرده و با مراجعه به این مرکز خرید و بازدید از فروشگاه‌های موجود در آن، در کم‌ترین زمان ممکن نیازهای خود را برآورده نمایند. مسئله‌ی دیگری که خرید کردن از مرکز خرید باتورست را در اولویت افراد قرار می‌دهد، بهره‌مندی از فضایی بسیار بزرگ به‌عنوان پارکینگ است. بسیاری از فروشگاه‌ها به دلیل نداشتن ظرفیت کافی برای پارک کردن اتومبیل مشتری‌های خود را از دست می‌دهند، درحالی‌که این مرکز از ظرفیت کافی برخوردار بوده و بیشترین سطح از امینت و رفاه را برای مشتریان خود فراهم می‌نماید.

مرکز خرید در شهر باتورست
مرکز خرید در شهر باتورست

با ما همراه باشید و به مطالعه‌ی مقالات آماده‌ شده در این سایت ادامه دهید تا با کسب اطلاعات کافی در خصوص شهرهای مختلف استرالیا، راحت‌تر سفر نموده و پس از مهاجرت به کشور استرالیا، هرگز دچار سردرگمی و گمراهی در این کشور نگردید.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

5 / 5. 1

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن