مرکز هنرهای نمایشی آرارات ایالت ویکتوریا استرالیا

مرکز هنرهای نمایشی آرارات (Ararat performing arts centre) استرالیا، این مرکز سالانه برنامه‌های هنری پویا را قالب‌های مختلف هنری ارائه می‌دهد که در مرکز تاریخی شهر آرارات واقع‌شده است و این مرکز برای رویدادهای مهم شهری و اجرای گروه‌های محلی و شرکت‌های هنری، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مرکز هنرهای نمایشی آرارات
مرکز هنرهای نمایشی آرارات

مرکز هنرهای نمایشی آرارات در تالار عظیم شهر آرارات قرار دارد. این مرکز هرساله یک برنامه هیجان‌انگیز را برگزار می‌کند. این مرکز یک گالری هنری عمومی در خیابان وینسنت شهر آرارات ایالت ویکتوریا است که محل برگزاری هنرهای نمایشی (در فاصله ۲۰۰ کیلومتری ازبهر ملبورن واقع‌شده) و به‌راحتی از طریق جاده و راه‌آهن قابل‌دسترسی است. این گالری مرکز فرهنگی منطقه است.

Ararat performing arts centre رویدادها را در یک تقویم غنی ثبت می‌کند، امروزه این مرکز مکان خوبی برای بهره‌برداری است، طیف وسیعی از اجراها و رویدادها و فرصت برای شرکت در هنرهای نمایشی را ارائه می‌دهد.

مرکز هنرهای آرارات رشد فعالیت، نوآوری، فضاهای برجسته و هنر را به جامعه و مردم ارائه می‌دهد و محل برگزاری نمایشگاه‌های هنری است و در طول سال تحصیلی، برنامه آموزشی گسترده‌ای از هنرهای نمایشی را ارائه می‌دهد.

در این مکان کنسرت‌های زیادی در هرماه برگزار می‌شود و جشنوارهٔ One Act Play هرسال در ماه اوت در این مرکز برگزار می‌شود. هنرهای نمایشی در استرالیا جزء مهمی از هنر در فرهنگ استرالیا است.

هنرهای نمایشی آرارات استرالیا
هنرهای نمایشی آرارات استرالیا

مرکز هنرهای آموزشی آرارات عضو انجمن گالری عمومی ویکتوریا است که برای جمع‌آوری، حفظ و تفسیر (سیرک، رقص، موسیقی، اپرا و میراث تئاتر) استرالیا اختصاص داده‌شده است. جمع‌آوری در اواخر دهه ۱۹۷۰ آغاز شد و دو بار زدایی اولیه از آن، بایگانی تئاتر ج. سی. ویلیام سون و مجموعه Dame Nellie Melba بود. این مرکز یک کانون مدرن برای فعالیت‌های هنری و نمایشگاه‌های منطقه است.

برنامه‌های متنوع مرکز هنرهای نمایشی آرارات

برنامه‌های متنوع این مرکز شامل جشنواره بازی، ملودی صبحگاهی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های تعطیلات مدرسه، کمدی، درام، کمدی موسیقی، تنوع، کنسرت‌های راک و پاپ و سازهای سودمند است.

امکانات مرکز هنرهای نمایشی آرارات

این مرکز دارای محل برگزاری چندمنظوره با ظرفیت ۲۴۳ صندلی در ردیف پایین، ۵۵۰ صندلی در ردیف‌های بالایی، دارای جعبه سیاه، ۲ اتاق رخت‌شویی، فضای بزرگ، اتاق شام و اتاق سبز و امکانات آشپزخانه کامل است.

همچنین دارای گالری‌های مختلف و فضاهای چندمنظوره (فضای نمایشگاهی و ورودی جدید) است. ظرفیت این مرکز پاسخگوی برپایی نمایشگاه‌ها و میزبانی مسافران و توریست‌ها است.

امکانات مرکز نمایشی آرارات
امکانات مرکز نمایشی آرارات

این مرکز دارای یک نقشه فرهنگی برای منطقه است که رشد اقتصادی و گردشگری را در اختیار خواهد داشت و دوستداران هنر را از سرتاسر کشور استرالیا به خود جذب می‌کند.

کارهای هنری که در مرکز هنرهای آموزشی انجام می‌گیرد
رقص محلی، آواز بومی، پاپ، موسیقی کلاسیک، تئاتر و… در مرکز هنرهای نمایشی آرارات انجام می‌شود.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن