باغ نریما کشور استرالیا

باغ‌های نریما شهر ایپسویچ ایالت کوئینزلند کشور استرالیا

باغ‌های نریما (Nerima Gardens) در باغ‌وحش زیبا و تاریخی در شهر ایپسویچ، ایالت کوئینزلند، کشور استرالیا قرارگرفته‌اند. این باغ‌ها دارای مجموعه‌ای از مسیرهای پیچ‌درپیچ از طریق درختان صنوبر و گیاهان بومی استرالیا هستند که بعضی از آن‌ها بومی ایپسویچ هستند.

در باغ‌ها دریاچه‌های زینتی و آب آشامیدنی وجود دارد. نریما یک استخر خوش‌آمد گویی و آرامش‌بخش دارد که با زمین‌بازی کودکان پارک کوئینز، مرکز طبیعت ایپسویچ، پارک کویینز کافه و مرکز آموزش زیست‌محیطی همراه است.

باغ‌های نریما استرالیا
باغ‌های نریما استرالیا

همان‌طور که نریما یک مکان گردشگری است و تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را جذب می‌کند، استفاده از این مکان برای رویدادهایی ازجمله مراسم عروسی مجاز نیست که در این باغ‌ها برگزار شود که این به خاطر ماهیت محدودکننده مسیرها، باغ‌های ظریف و مناطق محدود برای گروه‌های بزرگ مردم است.

تاریخچه باغ‌های نریما

مرحله اول باغ‌ها در تاریخ ۱۷ مه ۲۰۰۱ توسط شهردار سابق ایپسویچ جان ناگنت نریما افتتاح شد. نریما در مشارکت با شهر نیریمه شهر ایپسویچ طراحی‌شده است. فلسفه باغ، ایجاد یک مکان صلح و جایی برای دیدار با طبیعت و آرامش روح است. نریما به دنبال جذب عناصر یک باغ به سبک ژاپنی است درحالی‌که هویت مجزا ایپسویچ را از طریق استفاده از گیاهان محلی ازجمله گونه‌های نادر و در معرض خطر حفظ می‌کند.

تاریخچه باغ‌های نریما شهر ایپسویچ استرالیا
تاریخچه باغ‌های نریما شهر ایپسویچ استرالیا

باغ تصویری از محیط محلی است. اولین قسمت از باغ، اقیانوس را به نمایش می‌گذارد که بیشتر برای معرفی منطقه ایپسویچ، رودخانه‌های آن، قله‌های کوهستانی و پوشش گیاهی آن است که با ترکیبی از گیاهان ژاپنی و محلی به‌تناسب محدودیت‌های مختلف اقلیمی و مکرر خشک‌سالی در کوئینزلند است. باغ‌های نریما نام خود را از شهر خواهران ایپسویچ نریما، یک شهر در حومه شمال غرب توکیو، گرفته است.

چند درخت کاج کاشته شده در باغ وجود دارد که نشان‌دهنده قدرت و صبر و شکیبایی است. کاج سیاه در جوامع ساحلی ژاپن رایج است و به‌شدت در هنر بونسای نقش دارد. باغ‌های ژاپنی ایپسویچ برای خنک شدن با مسیرهای پیچشی از سایه‌های بسیاری از درختان بلند و پایدار و جوی‌های آب استفاده می‌کنند.

دروازه ژاپنی در باغ‌های نریما

باغ‌های زین در ژاپن به‌طورمعمول توسط دیواره‌های جامد به دلایل عملی و همچنین نمادین بسته می‌شوند. دیوار و دروازه‌های تعریف‌شده به‌عنوان نقاط ورود، یک جریان خوشایند به باغ را حفظ می‌کنند و نماد صلح و امنیت فضای حصار شده می‌شوند. دروازه ژاپنی به نام «مون» نامیده می‌شود و به‌عنوان یک مرز بین دو منطقه عمل می‌کند.

دروازه ژاپنی نریما استرالیا
دروازه ژاپنی نریما استرالیا

بازدید از باغ‌های نریما

Nerima Gardens در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات عمومی از ۹ صبح تا ۵٫۴۵ بعدازظهر باز هستند. در طول هفته از روز سه‌شنبه تا جمعه، ساعت ۹ صبح تا ساعت ۳٫۴۵ صبح باز است و روز دوشنبه بسته هستند. دسترسی به باغ رایگان است و پارکینگ، امکانات پیک‌نیک و دستشویی در پارک کوئینز در خارج از باغ ژاپنی قرار دارد.

استفاده از درخت بامبو در باغ‌های نریما

بامبو در باغ‌های نریما به‌عنوان گیاه و یک مصالح ساختمانی، برای ساخت نرده‌ها برای بستن یک مسیر بدون اینکه مانع نمایش شود استفاده می‌شود. یکی از ویژگی باغ‌ها این است که آب از یک لوله توخالی بامبو به یک گلدان خالی پنهان‌شده در زمین زیر یک کوره و لایه‌ای از سنگ‌ها می‌افتد.
افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن