سیدنی، نهمین شهر گران جهان

سیدنی بزرگ ترین بندر استرالیا در قسمت جنوب شرقی این کشور قرار دارد و یکی از پر رفت و آمدترین بندرهای جهان محسوب می شود. شهر سیدنی در ایالت نیو ساوت ولز قرار گرفته و با آب های آرام و درخشان اقیانوس آرام همجوار است.

زیبایی و جذابیت های سیدنی از یک طرف و آب و هوای مطبوع و دلنشین آن از سویی دیگر موجب شده است افراد بسیاری از کشورهای مختلف جهان برای مهاجرت به استرالیا و اقامت در سیدنی اقدام کنند.

مهاجرت به استرالیا راه و روش خود را دارد اما در این میان باید توجه داشت که برای زندگی شهر مهمی مانند سیدنی، تمام جوانب کار اهمیت پیدا می کند.

اکثر افراد معمولاً برای کار و تحصیل به سیدنی مهاجرت می کنند لذا آگاهی در مورد هزینه های زندگی در استرالیا و مخصوصاً سیدنی بخش ضروری و اصلی سفر خواهد بود.

سیدنی نهمین شهر گران جهان
سیدنی نهمین شهر گران جهان

هزینه های زندگی و کار در سیدنی نهمین شهر گران جهان

هزینه های زندگی، کار و تحصیل در سیدنی شامل موارد بسیاری است و این هزینه ها تقریباً به هزینه هایی که هر فرد در کشور خود با آن ها رو به رو است، بسیار نزدیک می باشد.

اصلی ترین هزینه های زندگی یا کار در سیدنی را هزینه های خوراک و مسکن در بر می گیرند. انواع غذاها، نوشیدنی ها، تنقلات، میوه، میوه، سبزی، گوشت و … همه تقریباً برای یک نفر نسبتاً گران هستند.

در سیدنی، نهمین شهر گران جهان هزینه های مسکن، چه به صورت اجاره ای باشد و چه به شکل خرید مسکن، هزینه زیادی را به فرد تحمیل می کند. گذشته از اجاره خانه، هزینه های آب و برق، تلفن، گاز و خدمات متفرقه نیز به این مبلغ اضافه می شود.

سایر هزینه های زندگی در سیدنی شامل هزینه پوشاک، بیمه و خدمات درمانی، تفریحات و حمل و نقل هستند و البته اگر مجموعاً بخواهیم حساب کنیم، بسیار گران قیمت می باشند. به همین دلیل است که می گویند سیدنی، نهمین شهر گران جهان است.

سیدنی نهمین شهر گران جهان
سیدنی نهمین شهر گران جهان

دانشگاه وسترن سیتی مرکز تحقیقاتی در سیدنی نهمین شهر گران جهان

این بخش از مطلب به دانشجویان اختصاص دارد. افرادی که متقاضی تحصیل در دانشگاه سیدنی، نهمین شهر گران جهان هستند، حتماً باید قبل از اخذ ویزا، اقامت یا پذیرش از دانشگاه وسترن سیتی سیدنی، تما هزینه های خود را برآورد کرده و هرگز بدون تأمین مالی برای این کار اقدام ننمایند.

سیدنی نهمین شهر گران جهان
سیدنی نهمین شهر گران جهان

انتقال پول از سایر بانک های خارجی به بانک های سیدنی، نهمین شهر گران جهان به گذشت زمان زیادی نیاز دارد و چنانچه دانشجویان در هفته اول اقامت خود نتوانند از عهده مخارج خود برآیند به شدت با مشکل موجه خواهند شد.

هزینه هایی نظیر اجاره خانه یا پانسیون، غذا، حمل و نقل، تهیه وسایل تحصیلی، لوازم التحریر و …، پوشاک مناسب و بسیاری موارد دیگر حتماً نیاز به برنامه ریزی مالی قوی دارند.

با بررسی اجمالی در مورد گران ترین شهرهای جهان می توان دریافت که پس از شهرهای نیویورک، پاریس، ژنو، زوریخ، مسکو و …، سیدنی، نهمین شهر گران جهان است.

علی رغم هزینه های زیاد در شهر سیدنی، برنامه ریزی برای سفرهای تفریحی به این منطقه از کشور استرالیا می تواند جذاب و لذت بخش باشند.

سیدنی نهمین شهر گران جهان
سیدنی نهمین شهر گران جهان

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن