تصویر هدر سیدنی-جنوبی

سیدنی جنوبی

ناحیه جنوب شهر سیدنی که به نام “سیدنی جنوبی” نیز شناخته‌شده می‌باشد، مجموعه‌ای از محله‌ها، خیابان‌ها، مراکز تفریحی و ساختمان‌های تجاری است که در این منطقه وجود دارند؛ به عبارت دیگر، سیدنی جنوبی را می‌توان به نوعی، منطقه‌ای در نظر گرفت که در نزدیکی ایالت نیو ساوت ولز در استرالیا قرارگرفته است.

با توجه به جزئیات قسمت شرقی استرالیا، بخصوص مناطق سیدنی جنوبی در نقشه می‌توان به خوبی مشاهده کرد که این بخش از شهر از مناطق مرکزی سیدنی آغاز شده و تا نوار ساحلی ادامه می‌یابد و تا خلیج باتونی نیز کشیده می‌شود.

سواحل خلیج باتونی در سیدنی جنوبی قرار دارد و فرودگاهی نیز به همین نام در این مناطقه ساخته شده است که به واسطه آن، توریست‌ها و گردشگران می‌توانند به این ناحیه زیبا سفر کنند.

مهاجرت به استرالیا و اقامت در یکی از شهرهای آن نیازمند بررسی‌های دقیق و مطالعه در مورد فرهنگ، آداب و رسوم و قوانین ایالتی این کشور می‌باشد.

بسیاری افراد ممکن است به منظور کار، تحصیل و یا اخذ اقامت برای زندگی در استرالیا اقدام کنند، بدون آنکه اطلاعات کاملی در مورد شهرهای آن داشته باشند. مهاجرت به استرالیا بدون طرح و برنامه ریزی دقیق می‌تواند برنامه‌های سفر را با شکست رو به رو کند.

پارک ملی رویال نشنال (Royal National Pak)، یکی از جاذبه‌های گردشگری سیدنی جنوبی

پارک ملی رویال نشنال یکی از زیباترین طبیعت‌های سیدنی جنوبی را در خود جای داده است.

دو مسیر اصلی برای ورود به این پارک جذاب وجود دارد؛ مسیر اول در امتداد بزرگراه پرنسس قرار گرفته که پس از عبور از این بزرگراه باید به سمت خیابان فارنل تغییر مسیر داد و از آنجا به سمت خیابان مک کل حرکت کرد و به پارک رسید؛ مسیر دوم در قسمت شمالی پارک استَنوِل قرار گرفته که از مسیر بزرگراه پرنسس می‌توان به آن دسترسی داشت.

پارک ملی رویال نشنال در سیدنی جنوبی دارای اقامتگاه‌ها و هتل‌های ساحلی مجهز برای توریست‌ها و گردشگران است؛ رستوران‌ها و کافه‌های جذاب با غذاهای محلی و خوشمزه در این پارک قرار دارند که نظر هر گردشگری را به سمت خود جذب می‌کنند.

قایق‌رانی، گشت‌وگذار در جنگل و ساحل و شنا از تفریحات این منطقه از کشور استرالیا می‌باشند.

ساترلند (Sutherland)، منطقه‌ای در سیدنی جنوبی

منطقه ساترلند یکی از نواحی مسکونی حومه شهر سیدنی است. این شهر در واقع در ایالت نیو ساوت ولز قرارگرفته است اما به دلیل اینکه در فاصله ۳۰ کیلومتری از سیدنی قرار دارد، آن را یکی از مناطق سیدنی جنوبی به شمار می‌آورند.

فعالیت‌های اقتصادی در حوزه معدن زغال‌سنگ، کشاورزی، پرورش گوسفند و چوب کاری برای اولین بار در شهر ساترلند راه‌اندازی شدند و زمینه رونق اقتصادی و اجتماعی را برای مردم آن فراهم نمودند.

زمین گلف، رایج‌ترین تفریحگاه ورزشی در جنوب سیدنی

یکی از باشگاه‌های خصوصی ورزشی استرالیا در سیدنی جنوبی قرار دارد و بانام باشگاه گلف شناخته می‌شود؛ The Lakes Gulf Club، نام باشگاهی است که در آن تعداد زیادی از مسابقات قهرمانی ورزشی گلف در استرالیا در آنجا برگزار می‌شوند.

بازیکنان معروف ورزش گلف در این مجموعه گرد هم می‌آیند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. این منطقه یکی از بزرگ‌ترین نواحی سیدنی جنوبی است.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن