مدارک لازم برای ویزای تحصیلی استرالیا

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی استرالیا

مهم ترین مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی در کشور استرالیا چه مدارکی هستند؟

افراد متقاضی ویزای تحصیلی استرالیا باید مدارک زیر را داشته باشند:

  • یک پاسپورت معتبر که اداره مهاجرت استرالیا آن را تایید کند
  • سن شما شیش سال یا بیش تر از شیش سال باشد
  • متقاضی باید مدرک زبان داشته باشد
  • متقاضی و یا هر فردی از اعضای خانواده او را همراهی می کنند، باید از طریق یکی از شرکت‌های معتبر کشور استرالیا تحت پوشش بیمه تحصیلی قرار گیرند.
  • از لحاظ شخصیتی و سلامت جسم و روان دارای تاییدیه سلامت باشد
  • متقاضی دارای مدرکی تحت عنوان انگیزه نامه باشد

هم چنین متقاضی باید بودجه کافی جهت تامین زندگی خود در طول تحصیل را داشته باشد. البته افراد زیر هجده سال از تسهیلات رفاهی برخوردار می‌شوند. شما می‌توانید برای اطلاعات درمورد جزئیات بیش تر به مشاور مراجعه کنید یا مطالعه بیش تر داشته باشید.

ویزای تحصیلی استرالیا چیست

افراد زیادی هستند که ترجیح می‌‌دهند برای تحصیل به خارج از کشور خود مهاجرت کنند. استرالیا یکی از کشورهایی است که به دلیل داشتن شرایط مناسب تحصیل، هر سال مقصد بسیاری از افراد است که قصد دارند در این کشور تحصیل کنند. استرالیا به دلیل داشتن شرایط رفاهی و تحصیلی مناسب یکی از مقصدهای محبوب است. پروسه گرفتن ویزای تحصیلی استرالیا دارای شرایط ویژه‌ای است که در مطلب امروز به بررسی آن می‌پردازیم.

برای گرفتن ویزای تحصیلی استرالیا باید شرایطی را داشته باشید و مراحل مختلفی را طی کنید. برای انجام این کار بهتر است در کنار مطالعه این مطلب، با افراد با تجربه مشورت کنید.

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی استرالیا
مدارک لازم ویزای تحصیلی استرالیا

مزیت‌های استفاده از ویزای تحصیلی استرالیا

یکی از مزیت‌های استفاده از ویزای تحصیلی استرالیا این است که با استفاده این ویزا، شما قادر خواهید بود در مدت پنج سال در این کشور به تحصیل بپردازید. شما در هر موسسه‌ای از این کشور که برای ثبت نام اقدام کنید، به مدت این پنج سال ثبت نام شما معتبر خواهد بود. علاوه بر این مزیت ها موارد دیگری هم نیز وجود دارند: با استفاده از این ویزای تحصیلی در هر رشته‌ای که پذیرش دارید، می توانید در کشور استرالیا به تحصیل بپردازید.

با استفاده از اعتبار این ویزا، همسر و سایر اعضای خانواده‌تان قادر خواهند بود، که شما را در مهاجرت همراهی کنند. شما می‌توانید به طور آنلاین برای دریافت این ویزا  چه در کشور خود و چه در خارج از کشور درخواست کنید. در صورت تمایل شما می‌توانید به مدت بیست ساعت در هفته به کار مشغول باشید.

شرایط متقاضی برای درخواست و دریافت ویزای تحصیلی استرالیا

هر فرد متقاضی دریافت ویزای تحصیلی استرالیا، باید پرونده تشکیل دهد. اداره مهاجرت استرالیا علاوه بر این که شرایط فردی متقاضی را مورد بررسی قرار می‌دهد، با توجه به این که فرد از طریق چه نوع ویزایی برای مهاجرت اقدام می کند نیز، پرونده متقاضی را مورد بررسی قرار می‌دهد. شرایط زیر که در این مطلب ارائه می‌شوند، درواقع شرایط کلی دریافت ویزای تحصیلی در این کشور هستند. به هرحال اداره مهاجرت استرالیا برای دریافت این ویزا شرایط زیادی را مقرر کرده است، که در ادامه به بررسی یک مورد از آن ها می‌پردازیم.

شرایط مربوط به سن متقاضی ویزای تحصیلی: شما در هر سنی که هستید این امکان برای شما وجود دارد که دانشگاهی شما را پذیرش کند. اما برای این که بتوانید ویزای تحصیلی در کشور استرالیا را دریافت کنید، قطعا محدودیت‌هایی وجود دارد. به ویژه در مقاطع زیر دیپلم محدودیت‌های سنی نیز بیش تر می‌شوند، آموزش و پرورش استرالیا برای تحصیل در این مقاطع قوانین مشخص دارد. در مقاطع بالاتر نیز باید سن شما برای تحصیل در مقطع مورد نظر معقول باشد.

امتیاز به این مطلب:

4.8 / 5. 5

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن