تصویر بنر دولت استرالیا

قوانین شرایط مهاجرت به کشور استرالیا | دولت استرالیا

دولت استرالیا برای هر شخصی که در این کشور زندگی می‌کند قوانینی را وضع کرده‌اند و نسبت به رعایت این قوانین بسیار سختگیر است. همچنین برای تمام کسانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند سیاست‌های خاصی توسط دولت استرالیا وضع‌شده است.

در ادامه بخشی از این قوانین را بر اساس دانش و تجربه چندین ساله‌مان برایتان بازگو می‌کنیم. شاید امروزه قوانین مهاجرت به این کشور برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت سردرگم کننده و مبهم باشد.

به‌طورکلی مهاجرت به استرالیا از چند طریق امکان‌پذیر است، مهاجرت از طریق تحصیل و مهاجرت از طریق کار، مهاجرت از طریق خرید ملک و مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری انواع روش‌های مهاجرت به این کشور است.

قوانین وضع‌شده توسط دولت برای مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل

دولت استرالیا مهاجرت تحصیلی را برای دانشجویانی که قصد تحصیل در این کشور دارند فراهم نموده که یکی از ساده‌ترین شیوه‌های دریافت ویزا است؛ اما این نوع ویزا اجازه کار تمام‌وقت در این کشور را ندارد؛ اما از ویژگی‌های کشور استرالیا این است که امکان اشتغال برای دانشجویانی که در دانشگاه‌های آن فارغ‌التحصیل شده‌اند بسیار زیاد است.

 قوانین وضع‌شده توسط دولت برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار

موردنیاز بودن رشته‌ی تحصیلی، معتبر بودن دانشگاه قبلی، امتیازات علمی و پژوهشی، تعداد مقالات و نمره آیلتس و تافل، داشتن توصیه‌نامه، داشتن درخواست همکاری و غیره از شرایط مؤثر در اخذ ویزای کاری توسط دولت استرالیا است که مجموعه‌ی ما به‌طور کامل در زمینه آن مشاوره می‌دهد.

قوانین وضع‌شده توسط دولت برای مهاجرت به این کشور از طریق ازدواج

دولت استرالیا برای قوانین مهاجرت به این کشور از طریق ازدواج نیز شرایط خاصی در نظر گرفته است.

شرایطی مانند اینکه فرد ثابت کند خرج روزمره و اقامت را برای خود و همسرش می‌تواند فراهم کند. متقاضی حتماً باید خارج از خاک استرالیا حضورداشته باشد و برگه‌های به خصوصی را برای اقدام به اقامت از طریق ازدواج تکمیل کند.

قوانین وضع‌شده توسط دولت استرالیا برای مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری

طبق ضوابط دولت استرالیا ایجاد نوآوری، کسب‌وکاری جدید و مفید، کارآفرینی و اشتغال‌زایی به همراه ثبت شرکت امکان دریافت ویزای استرالیا را برای شما فراهم می‌کند. لازم است بدانید ویزای سرمایه‌گذاری چهارساله بوده و در این زمان متقاضی فرصت کافی داشته تا تجارت و کارآفرینی خود را راه‌اندازی کند.

بعد از شش سال کسب‌وکار و فعالیت مفید و مؤثر اقامت دائم استرالیا اعطاء می‌گردد و همچنین یکی دیگر از ضوابط در این زمینه گردش مالی پانصد هزار دلاری در دوره چهارساله باید است.

دولت استرالیا و شرایط تعیین‌شده برای دریافت مهاجرت توسط مجموعه یونیک

شرکت ما کلیه خدمات در زمینه‌ی اخذ اقامت استرالیا را مطابق با قوانین دولت استرالیا انجام می‌دهد و با توجه به نیاز و هزینه‌ی شما بهترین شیوه را پیشنهاد می‌دهد. اگر درزمینه مهاجرت به این کشور مردد هستید یا از کلیه ضوابط و قوانین اطلاعات ندارید نگران نباشید.

کارشناسان ما با سال‌ها تجربه و چند صد پروژه در این زمینه شمارا هدایت خواهند نمود.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن