تصویر-هدر-سیدنی داخلی

سیدنی داخلی

سیدنی داخلی را می‌توان شلوغ‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین قسمت این شهر به شمار آورد.

در این بخش از شهر سیدنی، محله‌های کوچک و بزرگ، تعداد زیادی پارک و فضای سبز، دانشگاه و دانشکده‌های تحقیقاتی، مراکز خرید متنوع، چند بندرگاه، تعداد زیادی بزرگراه زمینی، بیمارستان و اداره پست سیدنی قرار گرفته است.

اگر برنامه ریزی ویژه‌ای برای مهاجرت به استرالیا در نظر گرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم سیدنی داخلی را برای اقامت انتخاب کنید. زندگی و تحصیل در این بخش از استرالیا بسیار لذت بخش است.

کار و زندگی در سیدنی داخلی جذابیت‌هایی برای افراد مقیم سیدنی

کسب و کار و گذراندن زندگی روزمره در نواحی مختلف شهر سیدنی، به ویژه سیدنی داخلی از هیجان خاصی برخوردار است.

عبور و مرور اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها و سایر وسایل نقلیه عمومی درون خیابان‌های شهر، رفت و آمد مردم را به نقاط مختلف این شهر آسان می‌نماید. خیابان‌های اصلی سیدنی داخلی به یک ایستگاه مرکزی راه آهن منتهی می‌شوند که مردم به وسیله آن می‌توانند به موزه، مراکز خرید، تالار شهر، سالن اپرا و محله‌های دیگر سیدنی داخلی دسترسی داشته باشند.

پل بندر سیدنی
پل بندر سیدنی

یکی از جاذبه‌های گردشگری در سیدنی داخلی، پل بندر سیدنی است که مردم می‌توانند بر روی آن پیاده روی کنند و از مناظر آن لذت برند. موزه‌ها، مغازه‌های قدیمی، گالری‌های هنری و برخی از خیابان‌ها و محله‌های قدیمی این قسمت از شهر، از روزگاران کهن برجای مانده‌اند به طوری که قدمت تاریخی برخی از آن‌ها به قرن ۱۹ نسبت داده شده‌اند.

بندرگاه دارلینگ (Darling Harbour) جاذبه گردشگری بی نظیر در سیدنی داخلی

بندرگاه دارلینگ در قسمت مرکزی شهر سیدنی واقع شده است. با توجه به نقشه جغرافیایی این منطقه، آب‌های رودخانه پاراماتا در بخش‌هایی از خشکی‌های غرب سیدنی نفوذ کرده و موجب ایجاد نواحی ساحلی بسیار زیبا در این قسمت شده است.

بندرگاه دارلینگ نیز یکی از جاذبه‌های ساحلی این قسمت از شهر است که در آن وسایل تفریحی، مرکز حیات وحش، موزه دریایی استرالیا، آکواریوم سیدنی، کشتیرانی، قایقرانی و… برای استفاده مردم قرار دارد. از سمت خیابان‌های پیرمونت یا با استفاده از راه آهن شهری می‌توانید به راحتی به سمت این بندرگاه حرکت کنید.

بندر دارلینگ
بندر دارلینگ

باغ گیاه شناسی سلطنتی سیدنی مرکز علمی تحقیقاتی معتبر در منطقه سیدنی داخلی

قدیمی‌ترین موسسه تحقیقاتی علمی کشور استرالیا، باغ گیاه شناسی سلطنتی سیدنی نام دارد که در بخش مرکزی این شهر واقع شده است. این باغ یکی از مهم‌ترین مؤسسات گیاه شناسی تاریخی در جهان است.

باغ گیاه شناسی سلطنتی سیدنی از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بندر سیدنی، خانه اپرا و مراکز تجاری این شهر قرار گرفته است.

بسیاری از افرادی که برای مهاجرت به استرالیا اقدام می‌کنند، امیدوارند بتوانند در یکی از بخش‌های تحقیقاتی این موسسه معتبر، موقعیت شغلی مناسب پیدا کنند.

سیدنی داخلی
سیدنی داخلی

دانشگاه تکنولوژی سیدنی برترین دانشگاه فناوری استرالیا

دانشگاه تکنولوژی سیدنی (University of Technology Sydney) یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جهان در زمینه فناوری‌های پیشرفته می‌باشد.

ساختمان دانشگاه در سیدنی داخلی قرار دارد و هر ساله تعداد زیادی دانشجو از سراسر جهان در این مرکز علمی پذیرفته می‌شوند. رشته‌های طراحی، معماری، مهندسی و فناوری اطلاعات و ارتباطات، حقوق، علوم پایه، بهداشت روانی، علوم اجتماعی و تجارت در دانشکده‌های این دانشگاه تدریس می‌شوند.

اگر قصد تحصیل در استرالیا را دارید، دانشگاه تکنولوژی سیدنی می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

سیدنی داخلی
سیدنی داخلی

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن