تصویر بنر سیدنی استرالیا

سیدنی در استرالیا

بزرگ‌ترین شهر در کشور استرالیا و قلب ایالت نیو ساوت ولز سیدنی می‌باشد که با جمعیتی بالغ‌بر ۵ میلیون نفر توانسته است، عنوان مهاجرپذیرترین شهر استرالیا را کسب کند.

سیدنی در استرالیا جزو دو بندر مهم بوده و یکی از قطب‌های اقتصادی این کشور می‌باشد. اغلب کسانی که قصد مهاجرت به استرالیا رادارند، این شهر را به‌عنوان اولین مقصد خود در نظر می‌گیرند. ازاین‌رو اکثر مهاجران که همگی متعلق به یک کشور خاص هستند، در یک محله در سیدنی گرد هم جمع آمده‌اند.

مهاجرانی که ساکن سیدنی در استرالیا هستند، رسماً به زبان انگلیسی صحبت کنند؛ اما طی تحقیقات زبان شناسان مشخص‌شده است که بیش از ۲۵۰ زبان مختلف، در این شهر مورداستفاده قرار می‌گیرد.

جاذبه‌های گردشگری سیدنی در استرالیا

سیدنی در استرالیا قدیمی‌ترین شهر این کشور و معروف‌ترین آن در تمام دنیا است. سالیانه توریست‌های بسیاری برای دیدن جاذبه‌های توریستی سیدنی به این شهر سفر می‌کنند. ازجمله جاذبه‌های توریستی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ساختمان اپرای سیدنی. این بنای باشکوه و زیبا، درواقع نماد سیدنی در استرالیا می‌باشد. این ساختمان از ۵ سالن ساخته‌شده است که شامل رستوران، استودیو، سالن نمایش، سالن کنسرت و سینما می‌باشد.
  2. پل واقع‌شده در بندرگاه سیدنی. این پل فلزی، یکی از زیباترین جاذبه‌های سیدنی در استرالیا بوده که برای گردشگران از جاذبه‌های بسیاری برخوردار است. این پل دو بندرگاه شمالی و جنوبی را به یکدیگر وصل می‌نماید و بزرگ‌ترین قوس فلزی دنیا است. ارتفاع این پل ۱۳۴ متر بیش از سطح دریا بوده که گردشگران می‌توانند از طریق تورهای که هرروزه به بالای پل می‌روند، به بلندترین نقطه این پل صعود کنند.
    توریست‌ها می‌توانند تاریخ ساخت و نحوه ساخت آن را نیز در موزه‌ای که در جنوب شرقی پل واقع‌شده است، مشاهده نمایند. پل واقع‌شده در بندرگاه سیدنی، بعد از تالار اپرا، بزرگ‌ترین و معروف‌ترین سازه موجود در سیدنی استرالیا می‌باشد.
  3. محله راک که بر روی دماغه بندر سیدنی در استرالیا واقع‌شده است. این محله قدیمی‌ترین منطقه در سیدنی استرالیا است.
    محله راک که نامش برگرفته از صخره‌های سنگی غرب سیدنی می‌باشد، قبلاً سکونت‌گاه مهاجران اولیه کشور استرالیا بوده و شما می‌توانید با گشت‌وگذار در خیابان‌های این محله، شاهد گذر تاریخ و تلفیق آن با مدرنیته باشید. اگر شما از دسته گردشگرانی هستید که به مکان‌های تاریخی علاقه‌مند می‌باشید، دیدن موزه‌های واقع‌شده در این محله می‌تواند شمارا به وجد بیاورد.
  4. بندر دارلینگ به‌عنوان یکی از مراکز گردشگری این شهر محسوب می‌شود. این بندر یکی از زیبایی‌های سیدنی در استرالیا می‌باشد. اکثر گردشگرانی که به پیاده‌روی در ساحل، خرید و. علاقه دارند، می‌توانند از دیدن بندر دارلینگ لذت ببرند.
    در اطراف این بندر همچنین یکی از بی‌نظیرترین باغ‌وحش‌ها و یکی از کامل‌ترین آکواریوم‌های موجودات دریایی واقع‌شده است.
  5. وجود ساختمان ملکه ویکتوریا. این ساختمان باشکوه در بالای مرکز خرید واقع‌شده و بازدید از آن برای عموم آزاد است. در اطراف این کاخ زیبا حدود ۲۰۰ مرکز خرید واقع‌شده که یکی از توریستی‌ترین مناطق برای گردشگران محسوب می‌شود.
  6. برج سیدنی به‌عنوان بلندترین ساختمان موجود در شهر به گردشگران و توریست‌ها این امکان را می‌دهد که بتوانند تمام مناطق شهر را از بالای برج دیدن نمایند. این برج همچنین، به‌عنوان یک مرکز تفریحی بوده و اغلب توریست‌ها می‌توانند از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های آن استفاده نمایند.

بهترین فصل دیدن سیدنی در استرالیا

یکی از اولین اقدامات برای مهاجرت به استرالیا، دیدن این کشور از طریق ویزای توریستی است. با دیدن و گردشگری در شهرهایی همچون سیدنی در استرالیا، بهتر می‌توان تصمیم به مهاجرت گرفت.

بیشتر کسانی که قصد سفر به استرالیا رادارند، در جست‌وجوی بهترین زمان برای دریافت ویزا می‌باشند. باید به‌تمامی گردشگران این اطمینان را داد که استرالیا و سیدنی در تمام فصل‌های سال زیبا و قابلیت گردشگری را دارد؛ زیرا که این کشور ازلحاظ جغرافیایی در منطقه‌ای واقع‌شده است که تغییرات آب و هوایی زیادی بین فصول مختلف آن نبوده و هر زمان می‌تواند حجم عظیمی از گردشگران را در خود بپذیرد.

سیدنی در استرالیا به‌عنوان توریستی‌ترین شهر این کشور، می‌تواند اولین مکان برای دیدن گردشگران باشد.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن