ساحل بلوکوک استرالیا یکی از زیباترین سواحل شهر کالوندرا

ساحل بلوکوک (Bulcock Beach) یکی از چند ساحل زیبای شهر کالوندرا در ایالت بزرگ کوئینزلند کشور استرالیا است. در سال ۱۹۱۷، Bulcock Jr Robert که عضو شورای شهر لستبورو بود، بخشی از زمین‌های کالوندرا را به ۴۰۴ قطعه تقسیم کرد. این منطقه امروزه به‌عنوان ساحل Bulcock شناخته می‌شود.

ساحل شهر کالوندرا استرالیا
ساحل شهر کالوندرا استرالیا

اهمیت تاریخی ساحل بلوکوک

در طول جنگ جهانی دوم، این ساحل به دلیل مکان سوق‌الجیشی و موقعیت استراتژیکی که داشت و به خاطر موقعیت‌های دفاعی به منطقه دفاعی استرالیا تبدیل شد. ایستگاه‌های رادار و ماشین‌آلات تفنگی در ساحل نصب‌شده بودند و نیروهای مسلح استرالیا در کنار نیروهای ارتش آمریکا به منطقه وارد شدند. از سال‌های اولیه دهه ۱۹۵۰، کالوندرا رشد و توسعه و افزایش جمعیت را تجربه کرد و تا سال ۱۹۶۸، آنجا به‌طور کامل به تسخیر شایر لستبورو درآمد.

ساحلی جهت برگزاری جشن‌های خاص

ساحل بلوکوک برای برگزاری مراسم عروسی بسیار محبوب است و زوج‌های بسیاری مراسم عروسی خود را در این ساحل برگزار می‌کنند. قطعاً شروع زندگی در میان زیبایی‌های این ساحل، شروعی خاطره‌انگیز را رقم خواهد زد. Boardwalk (یک مکان تفریحی در کنار ساحل که جهت پیاده‌روی) بیشترین خط ساحلی را دارد.

محیط ورزشی ساحل بلوکوک

بلوکوک برای قدم زدن، دوچرخه‌سواری و اسکوتر بسیار مناسب است، برای ورزش‌های فوق مسیرها و راه‌های طولانی نیاز است و در این ساحل این شرایط محیا شده است. علاقه‌مندان به ماهیگیری که به ساحل می‌روند بسیار خوش‌شانس هستند.

محیط ورزشی ساحل کالوندرا
محیط ورزشی ساحل کالوندرا

زیرا جزایر ملایم، آب‌های کم‌عمق و انواع مختلفی از شرایط متفاوت در آنجا وجود دارد و همچنین مکان‌های زیبایی برای پخت‌وپز دریکی از باربکیوهای کنار ساحل وجود دارد. همچنین شنا در مکان‌های مشخص و آماده‌شده جهت این منظور، بسیار توصیه می‌شود.

کسانی که قصد مهاجرت به استرالیا یا سفر به شهر کالوندرا دارند توصیه می‌کنیم ساحل بلوکوک و زیبایی‌های طبیعی و امکانات آن را از دست ندهند.

هتل‌های سواحل بلوکوک

مجموعه‌ای از سواحل و مغازه‌های Bulcock Beach و بسیاری از آپارتمان‌ها و هتل‌های بلند مانند Rumba Beach Resort و Breakfree Grand Pacific آپارتمان‌ها و سراچه‌های کوچکی ارائه می‌کنند که به جزیره دریایی و جزیره بریبی مشرف است. مناظر زیبا و بکر آن منطقه قطعاً چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود خواهد کرد.

مناسبت‌ها در ساحل بلوکوک

رویدادهای سالانه شامل عکاسی Retro Car Downunder Beachfest که در ماه ژوئن برگزار می‌شود و جشنواره موسیقی کالوندرا که روزهای پایانی هفته آخر ماه سپتامبر برگزار می‌شود، ازجمله مناسبت‌ها و جشن‌های برگزارشده در این ساحل است.

ساحل بلوکوک محیطی عالی برای خانواده‌ها

افراد زیادی این ساحل را دوست دارند چون معمولاً برای بچه‌ها آرام است. گشت‌وگذار در این ساحل و امنیت خاطر ناشی از حضور نگهبانان عالی هستند. بهترین بازی در Bulcock Beach سوارشدن بر جزر و مد و بالا یا پایین رفتن میان آب است. امنیت این ساحل باعث آسودگی خاطر خانواده‌ها شده و سالانه خانواده‌های بسیاری به این ساحل می‌آیند.

ساحل شهر کالوندرا استرالیا
ساحل بلوکوک کالوندرا

ساحل کوچک و بزرگ

ساحل بلوکوک که یک ساحل بسیار مهیج است در نزدیکی ساحل کوچکی است که مخصوص بچه‌های ۲ و ۳ ساله است و خانواده‌های دارای فرزند کوچک با خیال راحت به این ساحل می‌آیند؛ چراکه آن‌ها می‌توانند در لبه آب‌بازی کنند بدون اینکه نگرانی در مورد امواج داشته باشند. به تماشای جریان آب در طی تغییرات جزر و مدی و عمق به‌سرعت در حال افزایش آن می‌نشینند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

2 / 5. 1

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن