مزرعه جاکروو رنچ باتورست

مزرعه جاکروو رنچ شهر باتورست استرالیا

مزرعه جاکروو رنچ Jackeroo Ranch ، یکی از جاذبه های گردشگری شهر باتورست می‌باشد، این مکان به عنوان طبیعت در استرالیا و یک کمپ اسب‌سواری برای کودکان ۶ سال تا ۱۷ سال است و انواع مهارت‌های اسب‌سواری را آموزش می‌دهد.

این کمپ جدیداً به دره‌ی تورون در نیوسات ولز منتقل‌شده است. مزرعه جاکروو رنچ (حدود ۵۰ سال) اسب‌های مشهور خود را در تعطیلات زمستانی استفاده می‌کند. کمپ و اردو در این کمپ حدود یک هفته طول می‌کشد و اگر کمپ به‌طور کامل رزرو نشده باشند، گرفتن اقامت کوتاه‌تر نیز امکان‌پذیر است.

مزرعه جاکروو رنچ
مزرعه جاکروو رنچ

مزرعه جاکروو رنچ دارای منظره‌ای شگفت‌انگیز و نفس‌گیر است. اگر به‌تازگی مهاجرت به استرالیا را تجربه کرده‌اید و به دنبال یک تجربه‌ی واقعی در استرالیا هستید، بودن در مزرعه جاکروو رنچ یک ماجراجویی واقعی برای شما است. در این مزرعه شما می‌توانید احساس افراد قدیمی را تجربه کنید که ساعت‌ها در مزرعه اسب‌سواری می‌کردند، به دنبال رد پا بودند و در نهایت یک شب رمانتیک و رؤیایی را در بیابان‌ها سپری می‌کردند.

فعالیت‌هایی که در مزرعه جاکروو رنچ انجام می‌شود

در این کمپ یک‌هفته‌ای پنج تا شش ساعت در روز به فعالیت‌های مرتبط با اسب اختصاص داده می‌شود، ازجمله یک ساعت درس و سه ساعت اسب‌سواری در دره‌ی زیبای تورون. کمک هزینه تحصیلی نیز داده می‌شود. به همین ترتیب، در اردوگاه‌ها آموزش تیمار کردن اسب، زین کردن، افسار کردن، گرفتن اسب، جنبه‌های ایمنی و بسیاری از جنبه‌های دیگر اسب‌سواری تدریس می‌شود. تجربه قبلی برای حضور در این کمپ لازم نیست به‌عنوان مبتدی نیز می‌توانید در این کمپ شرکت کنید مهارت مزرعه جاکروو رنچ در آموزش سوارکاران عصبی و ایجاد اعتمادبه‌نفس در آن‌ها است.

مزرعه جاکروو رنچ
مزرعه جاکروو رنچ

فعالیت‌های دیگری که در مزرعه جاکروو رنچ آموزش داده می‌شوند شامل ردیابی طلا، تغذیه و چک کردن گاو، جمع‌آوری گله‌ی گاو، روشن کردن آتش در اردوگاه و کشف کردن حیات‌وحش بومی، چگونگی رسیدگی به گوسفندان، تراکتور سواری، کالسکه سواری و نحوه‌ی درست کردن چای بیلی می‌باشد. از ویژگی‌های مزرعه جاکروو رنچ وجود کانگورو، کانگوروهای قرمز، جانوری کیسه‌دار و پستاندار شبیه خرس و پرنده فوق‌العاده و همچنین دیدن گوساله‌هایی است که تازه متولدشده‌اند.

در این مزرعه فرزندان برای مدتی از تبلت و آی پد خود فاصله می‌گیرند و فعالیت‌های سالم‌تر و یک زندگی روستایی را تجربه می‌کنند و از مکان‌های آموزش اسب‌سواری هم بسیار ارزان‌تر است. این کمپ تجربه‌ای فوق‌العاده را برای فرزندان به وجود می‌آورد و برای مدتی از غذاهای سالم و ارگانیک استفاده می‌کنند. پس از مهاجرت به استرالیا می‌توانید فرزندان خود را به این کمپ بفرستید تا تجربه‌ای فوق‌العاده به دست آورند و آموزش اسب‌سواری نیز ببینند و نکته‌ی قابل‌توجه آن این است که برای اقامت در کمپ و تجربه‌های شگفت‌انگیز آن تنها می‌توانید ۸۹۵ دلار پرداخت کنید و در بعضی تعطیلات این مقدار پول متغیر است و می‌تواند ارزان‌تر شود.

مزرعه جاکروو رنچ
مزرعه جاکروو رنچ
  • ویژگی منفی کمپ : نکته‌ی منفی در مورد مزرعه جاکروو رنچ این است که غذا و تخت‌های آن زیاد باکیفیت نیستند؛ بنابراین اقامت ۴ روز در کمپ کافی به نظر می‌رسد.
  • Jackeroo که بود؟
    Jackaroo یک مرد جوان بود که بر روی گوسفند یا گاو، برای کسب تجربه عملی در مهارت‌های موردنیاز برای تبدیل‌شدن به یک مدیر و سرمایه‌دار موفق کار می‌کرد، بر این نام این مزرعه را مزرعه جاکروو رنچ نهادند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن