تصویر-هدر-بنا-یادبود-جنگ-هیل

بنای یادبود جنگ هیل

جنگ همیشه نشان‌دهنده‌ی روزهایی سخت است که یک کشور پشت سر گذاشته است؛ اما گاهی پیروزی و فداکاری‌های دلاورانی که در جنگ شرکت کرده‌اند و باعث افتخار یک کشورند، باعث می‌شود که مردم از آن جنگ همیشه یاد کنند.

بنای یادبود جنگ هیل مربوط به جنگ جهانی اول در کشور استرالیا یکی از بناهایی است که برای یادآوری این فداکاری‌ها بنا شده است. اگر شما هم قصد مهاجرت به استرالیا را دارید باید جاهای دیدنی استرالیا را بهتر بشناسید.

بنای یادبود جنگ هیل استرالیا
بنای یادبود جنگ هیل استرالیا

محل بنای یادبود جنگ هیل

بنای یادبود جنگ هیل در فریمنتل در قسمت غربی کشور استرالیا واقع شده است. فریمنتل یک بندر غربی در استرالیا است که در کنار رودخانه سوان قرار دارد.

این بنا در سال ۲۰۰۱ ثبت ملی شد و بازدیدکنندگان زیادی از اقصی نقاط استرالیا و کشورهای دیگر به این مکان می‌آیند. در سال ۱۹۲۸ این بنا کامل شد و مردم آن را به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری باارزش مورد احترام قرار دادند.

بنای یادبود جنگ هیل استرالیا
بنای یادبود جنگ هیل استرالیا

مشخصاتی که باعث شده گردشگران از بنای یادبود جنگ هیل دیدن کنند

  • بنای یادبود جنگ هیل به گونه ای خاص و زیبا طراحی شده است. این بنا بر روی یک تپه بناشده است و هر چه به سمت بالا برویم می‌توان چشم‌انداز بهتری از منطقه و شهر زیرپایتان ببینید. در کنار بنای یادبود جنگ هیل می‌توانید بهترین دید را داشته باشید. شهر آلبوری و تپه‌های اطراف آن را می‌توانید با نمایی زیبا در بالای تپه ببینید.
  • بنا مانند برجی بلند و زیبا ساخته شده است. معماری خاصی که برای آن در نظر گرفته شده است هر کسی را می‌تواند شگفت‌زده کند.
  • یکی از روزهای مهم که در بنای یادبود جنگ هیل مردم دور هم جمع می‌شوند، Anzac Day است. این روز یک روز ملی یادبود در بین مردم استرالیا و نیوزلند است. در اصل Anzac Day روز ۲۵ آپریل است. این روز به این مردم یادآوری می‌کند که عملیات حفظ صلح در تمام جنگ‌ها و درگیری‌ها به بشر خدمت کرده است. در این روز مردمی که به بنای یادبود جنگ هیل رفته‌اند سعی می‌کنند این شعار را مدنظر خود داشته باشند.
  • خاطرات و نمادهایی از دریانوردان و سربازانی که در این جنگ جان خود را از دست دادند و فداکاری کردند نیز نقل می‌شود. یادبودهایی نیز از آن‌ها در این مکان می‌بینید.
  • طراحی چهار ستونه بزرگ این نما و قسمت بالایی که به صورت یک برج بزرگ روی آن بناشده است. استحکام این بنا با این معماری بسیار بهتر می‌باشد و می‌تواند تا سال‌های سال پابرجا بماند.
بنای یادبود جنگ هیل استرالیا
بنای یادبود جنگ هیل استرالیا

علاوه بر مردم استرالیا بسیاری از تاریخ‌دانان و گردشگران برای دیدن بنای یادبود جنگ هیل به این مکان سفر می‌کنند.

امکانات رفاهی مناسبی نیز در اطراف بنای یادبود هیل، مانند رستوران‌ها، انواع کافه و کافی‌شاپ، پارک و فضای سبز، فضاهایی برای استراحت و اقامت و … طراحی شده است.

هر کسی که سعی می‌کند مهاجرت به استرالیا و زندگی در شهرهایی مانند آلبوری را تجربه کند بهتر است برای یک‌بار هم که شده از این بنای یادبود جنگ هیل که یکی از مناطق گردشگری در استرالیا است دیدن کند تا خاطره‌ای شگفت‌انگیز را برای خود رقم بزند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن