پارک فورت بریزبن

پارک فورت در بریزبن استرالیا مرکز تنیس روی میز

پارک فورت (Frew Park) یک پارک بزرگ در شهر بریزبن ایالت کوئینزلند استرالیا است. این پارک به‌عنوان محل تولد انجمن تنیس روی میز کوئینزلند شناخته می‌شود. این مکان اولین بار در سال ۱۹۰۴ بازگشایی شد و از سال ۱۹۱۵ در دسترس عموم قرار گرفت و از همین سال مرکز تنیس میلتون را در درون خود داشت و در سال ۱۹۹۹ این انجمن بسته شد. بااین‌حال این مکان هرروز در حال پیشرفت است.

پارک فورت شهر بریزبن استرالیا
پارک فورت شهر بریزبن استرالیا

پارک فورت تا به امروز میزبان هشتمین مسابقات تنیس آزاد کشور استرالیا، سه فینال جام دیوید (در سال‌های ۱۹۵۸، ۱۹۶۲ و ۱۹۶۷) و محل برگزاری مسابقات و انواع کنسرت‌های هیجان‌انگیز در این مکان بوده است.

گوشه‌هایی از تاریخ Frew Park

شورای شهر بریزبن مرکز سمینار تنیس میلتون و سایت میلتون بول را به یک پارک شهری در منطقه‌ای ۳٫۵ هکتاری ارتقا داد. این پارک بین خیابان پارک و جاده میلتون قرار دارد. نقاطی که مسیر گذر افراد در پارک است، مجسمه‌هایی قرار داده‌شده که تاریخ پارک را به بیننده یادآور می‌شوند، از کودکان با راکت بازی تا تماشاگرانی که بستنی به دست منتظر تماشای بولینگ هستند.

تاریخ پارک فورت استرالیا
تاریخ پارک فورت استرالیا

به‌غیراز زمین‌های چمن فوق‌العاده و زمین‌های تنیس روی میز، قطعه‌ای بسیار آرام و بکر شامل لژهای طبقه بالا و کافه‌ها وجود دارد که می‌توان زمانی را جهت صرف قهوه و لذت بردن از آن شرایط صرف کرد.

پارک فورت به نام پدر تنیس کوئینزلند، رابرت دیکسون آلن فارو نام‌گذاری شده است. درحالی‌ که تعداد انگشت‌شماری از غرفه‌های پیک‌نیک زیبا به نام وندی ترن بول، ستاره این بازی متولد بریزبن نام‌گذاری شده است.

امکانات پارک فورت

مرکز تنیس روی میز امرسون هفت روز هفته بروی عموم باز است و انواع مختلفی از برنامه‌ها و خدمات مربوط به تنیس روی میز، شامل برنامه‌های مربیگری، تجهیزات اینترکلوب، کلینیک‌های تعطیلات، تنیس روی میز اجتماعی، کارت تنیس و عکس‌های داغ و همچنین یک مجموعه کامل فروشگاه اینترنتی با سرویس رایگان برای ورزشکاران و عموم را شامل می‌شود.

پارک فورت همچنین دارای یک مجتمع ورزشی تفریحی با یک کافی‌شاپ در بالای بلوک‌های مجتمع است. ازجمله امکانات وسیع این مجتمع ورزشی می‌توان به:

  • یک دیوار صخره‌نوردی بزرگ
  • سرسره بزرگ با ارتفاع سه متر
  • سطوح مختلف زاویه‌ای برای صعود
  • صندلی‌های مشبک برای تعامل اجتماعی
  • صعود از تورهای شبکه‌ای و یک قفس ۸ متری
  • سرسره بزرگ و پر پیچش با پنج‌متر ارتفاع

علاوه بر این راکتی غول‌پیکر در گوشه‌ای از Frew Park و در برابر دیدگان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار دارد. منظره و تصویری که می‌تواند برای علاقه‌مندان خاص خود جذاب باشد.

امکانات پارک فورت استرالیا
امکانات پارک فورت استرالیا

پارکینگ‌های رایگان و تعرفه‌ای این مجموعه در دسترس عموم است، پارک فورت با توجه به سابقه و گذشته خود در تنیس روی میز و تلاش برای حفظ ظاهر در دوران عصر جدید، توانسته است از قرن گذشته تا به امروز پذیرای میلیون‌ها علاقه‌مند باشد. این پارک با گذشته پربار خود و زیبایی‌ها و جذبه حال، توانسته در هر دوران پذیرای علاقه‌مندان به خود باشد.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن