گالری هندرسون بریزبن استرالیا گالری هنری رابرت هندرسون

گالری هندرسون بریزبن (The Henderson Gallery) یک گالری جدید هنری است که در بریزبن واقع در ایالت کوئینزلند استرالیا قرار دارد. این گالری که توسط رابرت هندرسون شگفت‌انگیز اداره می‌شود، فضای نمایشگاهی فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد، یک کافی‌شاپ عالی در قسمت جلوی ساختمان و همچنین فضاهای آموزشی مختلف که در ساختمان وجود دارند.

گالری هندرسون استرالیا
گالری هندرسون استرالیا

هدف گالری هندرسون

تمرکز اصلی گالری هندرسون این است که فرصت حمایت، ترویج، مدیریت، نمایش، توسعه، آموزش و تدریس از هنرمندان بومی و مخاطبانی که به دلایل مختلف و شرایط متفاوت این امکان برای آن‌ها فراهم نشده است، ایجاد کند. آن‌ها به‌طور خاص به کار با هنرمندان مختلف، هنرمندانی که اولین و آخرین غرفه داران هستند، در سطح محلی، ایالتی و بین‌المللی متمرکزشده‌اند و کار آن‌ها عشق و تلاش برای آن‌ها که موفقیت می‌خواهند.

اصول و افکار رابرت هندرسون

این گالری قصد دارد مجموعه‌ای از آثار هنری مختلف را با نمایشگاه‌های به‌طور مرتب تغییر دهد. طرح این است که در ابتدا از کارهای جوانان و زندانیان و همچنین کارهای رابرت هندرسون انجام شود. رابرت معتقد است هنر یک‌راه برای مردم است که نظراتشان را بیان کنند. کار او با زندانیان از این ایده که هنرمندان با اشتباهات خود یاد می‌گیرند الهام می‌گیرند.

اصول و افکار رابرت هندرسون استرالیا
اصول و افکار رابرت هندرسون استرالیا

درحالی‌که زندانیان مجازات می‌شوند، این فرصت برای آن‌ها نیز وجود دارد که از اشتباهات دیگران یاد بگیرند. به همین دلیل است که هنر مناسب زندانیان است. برای جوانان به‌طورکلی، هنر راهی مثبت برای بیان خود و همچنین یادگیری فراهم می‌کند.

کافه و رستوران‌های گالری هندرسون

گالری هنری دارای یک فروشگاه قهوه فوق‌العاده از جلو است. نام، Birrang، یک کلمه بومی به معنای سفر به مکان دیگری است. مأموریت آن‌ها ایجاد مکان برای خوشامدگویی و ایجاد حس تعلق‌خاطر است. کافه‌ها صبح‌ها برای افرادی که برای صبحانه یا صرف قهوه آماده می‌شوند باز است. همچنین این گالری در هر زمان از شبانه‌روز برای صرف قهوه و میان وعده، مکان بسیار دنج و عالی خواهد بود.

بخش‌های آموزشی گالری هندرسون

همراه با گالری و کافه، همچنین فضاهای آموزشی متعددی در ساختمان وجود دارد. در ابتدا این گالری برای افرادی که به‌تازگی از زندان بیرون آمده‌اند و همچنین جوانان محروم شده از حقوق اجتماعی، برنامه‌های آموزشی را اجرا می‌کنند. باگذشت زمان برنامه‌های یادگیری اضافی و گسترده‌تر توسعه می‌یابد. The Henderson Gallery تبدیل به مرکز سرگرمی برای یک جامعه درحال‌توسعه هنرمندان خواهد شد.

بخش آموزشی گالری هندرسون استرالیا
بخش آموزشی گالری هندرسون استرالیا

اهداف و برنامه‌های رابرت هندرسون

رابرت هندرسون اهل نیو ساوت ولز است و دارای سابقه طولانی در کار با جوانان و خانواده‌های بی‌گناه در بریزبن است. در ۱۰ سال گذشته، هنرهای تجسمی را به خود اختصاص داده است. به‌عنوان یک هنرمند موفق و یک مشاور حرفه‌ای، او منافع خود را برای استفاده از هنر به‌عنوان وسیله‌ای برای توانمند ساختن مردم برای شناخت بیشتر خود و بیان نظرات خود، ترکیب کرده است.

تغییر مکان برای رضایت و کشف بیشتر

گالری هندرسون مکان ویژه‌ای است، لازم نیست حتماً افراد به هنر علاقه‌مند شوند تا به گالری بروند. من فکر می‌کنم بسیاری از مردم برای قهوه و کیک می‌آیند و برای مرور هنر و شناخت و تماشای هنر می‌مانند. در حال حاضر انتظار می‌رود که مکان این نمایشگاه‌ها یک‌بار در ماه تغییر کند و این فرصت را به جوانان مختلف در مناطق گوناگون بدهد که با شناخت بیشتر هنر استعدادهای خود را نیز بشناسند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در کشور استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن