اسکله بندری بریزبن یک اسکله تجاری در استرالیا

اسکله بندری بریزبن (Portside Wharf) یک بندر تجاری بین‌المللی در بریزبن واقع در ایالت کوئینزلند در کشور استرالیا است. دارای چندین مجتمع مسکونی است.

علاوه بر آن چند خرده‌فروشی باکیفیت مانند رستوران‌ها، مغازه‌ها، فروشگاه‌های بزرگ ماهی، کافی‌شاپ، سوپرمارکت، مجتمع سینمای دندی و میدان عمومی است. این اسکله معمولاً توسط گردشگرانی که با کشتی می‌آیند، پر می‌شود.

اسکله بندری بریزبن استرالیا
اسکله بندری بریزبن استرالیا

اسکله بندری یک روستای بزرگ

اسکله یک روستای بزرگ شهر مانند است که افراد زیادی در آنجا زندگی می‌کنند. دارای طیف وسیعی از امکانات و خدمات بهداشتی و زیبایی و توزیع‌کنندگان وسایل آرایشی و بهداشتی هست. همچنین دارای بیش از ۳۵ خرده‌فروشی است، نمایش‌های دیدنی و جذابی ارائه می‌شود و فضای آرام و دوسی داشتنی دارد.

اسکله بندری استرالیا
اسکله بندری استرالیا

ناهار در اسکله بندری بریزبن

Portside Wharf یک منطقه عالی جهت صرف ناهار است. جهت رزرو میز نیاز به گرفتن بلیت از دستگاه‌های خودکار عرضه بلیت هست، بر روی این دستگاه‌ها دکمه‌ای برای مواقع ضروری قرار دارد و جهت صدازدن مسئول مربوطه استفاده می‌شود. البته این خدمات و پشتیبانی در اسکله نیاز به تقویت بیشتر دارد.

ناهار اسکله بندری استرالیا
ناهار اسکله بندری استرالیا

بهترین رستوران تایلندی!

در اسکله بندر بریزبن می‌توان بهترین رستوران تایلندی را جهت صرف غذا پیدا کرد. در این رستوران غذاهای عالی، قیمت مناسب و خدمات بسیار خوب عرضه می‌شود! در این رستوران تایلندی گزینه‌های بسیاری در منوی غذا وجود دارد و انتخاب‌های زیادی جهت صرف غذا پیش روی افراد قرار می‌دهند. کسانی که قصد سفر به بریزبن یا مهاجرت به استرالیا دارند پیشنهاد می‌شود از این رستوران زیبا دیدن کنند و تجربه صرف یک وعده غذایی لذیذ را امتحان کنند.

ضعف‌های اسکله بندر

اگر این مکان را جهت گذراندن شبی همانند شب ولنتاین، تولد یا جشن‌های خصوصی انتخاب کرده باشید، باید از قبل در نظر داشته باشید که انتخاب یک پارکینگ یا مکان پارک خودرو به‌سختی پیدا خواهد شد و ممکن است تأخیر زیاد جهت پارک خودرو موجب لغو میز و شام رزرو شده توسط رستوران گردد. گاهی افرادی مشاهده‌ شده‌اند که بیش از نیم ساعت در اطراف پارک‌ها و خیابان‌ها چرخیده‌اند ولی درنهایت موفق به پارک خودروی خود نشده‌اند.

تعداد زیاد رستوران‌ها در اسکله بندر بریزبن

اسکله مکان بسیار خوبی است و وجود تعداد زیادی رستوران، مغازه و سینما در اینجا گزینه‌های زیادی جهت انتخاب پیش روی افراد قرار می‌دهد. با توجه به ساخت‌وسازهای تجاری بسیار در این منطقه تنها مشکل موجود، ایجاد سروصدای بسیار زیاد در طول روز است که برای برخی افراد ناراحتی در پی خواهد داشت.

رستوران اسکله بندری استرالیا
رستوران اسکله بندری استرالیا

نزدیکی اسکله بندری بریزبن به بندر کروز

Portside Wharf نه‌ تنها در نزدیکی بندر کروز بریزبن است، بلکه یکی از مهم‌ترین مکان‌های زندگی در بریزبن است. محوطه پرجنب‌وجوش خرده‌فروشی خانه، برخی از محبوب‌ترین امکانات شهر، رستوران‌ها، خدمات و مدهای محلی در اینجا یافت می‌شود. در نزدیکی رودخانه بریزبن، واقع در پنج‌دقیقه‌ای از بریزبن، پایانه اسکله یکی از پرجنب‌وجوش ترین فعالیت‌های کوئینزلند است.

آسودگی خاطر در تعطیلات

همه می‌دانند که تعطیلات کروز یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و لذت‌بخش‌ترین جشن‌ها است و بدون هیچ زحمتی می‌توان در آن شرکت کرد و از آن استفاده کنید. وقتی در اسکله بندری زندگی کنید در مورد مسافرت برای شروع تعطیلات خود هیچ‌گونه نگرانی نخواهید داشت و به‌راحتی می‌توانید به بندر نزدیک خانه خود رانندگی کنید و کشتی کروز لوکس خود را در اختیار داشته باشید، قطعاً بسیار عالی و هیجان‌انگیز خواهد بود.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن