شهر لوگان استرالیا

شهر لوگان در ایالت کوئینزلند کشور استرالیا

شهر لوگان (Logan city) یک منطقه دولتی محلی است که در جنوب منطقه کلان‌شهر بریزبن واقع در جنوب شرقی ایالت کوئینزلند استرالیا واقع‌شده است. این شهر بین شهر بریزبن به شمال و شهر ساحلی طلای جنوب واقع‌شده است و همچنین در منطقه زمین، شهر ایپسویچ و شهر لوگاس ردلند قرار دارد. لوگان به ۷۰ حومه و ۱۲ بخش تقسیم‌شده است که یک عضو شورا برای هر یک از آن‌ها انتخاب می‌شود.

شهر لوگان استرالیا
شهر لوگان استرالیا

لوگان گزینه‌های فعال زیادی ازجمله استخرهای شنا، استخرهای ورزشی، مسیرهای دوچرخه‌سواری، راه‌های پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری کوچک، مسیرهای تنیس، پارک‌های گلف، بسکتبال، والیبال، پارک اسکیت، مسیرهای BMX، گروه‌های پیاده‌روی را دارد.

این شهر به‌تازگی در حال‌ توسعه در مناطق جدید بیسترو در سراسر منطقه است. سینما، مجتمع‌های خرید و پارک‌ها پیشرفته زیادی را شامل می‌شود. این شهر همچنین دارای یک گالری هنر عمومی است و گروه بین‌المللی باغ‌وحش موفق استرالیایی که در لوگان ۲۵ میلیون آلبوم را به فروش رسانده است و همین‌طور جودی هنری، شناگر المپیک که دارای سه مدال طلا در سالن بازی‌های المپیک و رکورد جهانی سال ۲۰۰۴ است.

این شهر دارای تیم لیگ راگبی جادوگران جنوب که یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های لیگ راگبی موجود در کشور استرالیا است. همچنین لوگان کتابخانه عمومی و ایستگاه پلیس دارد. شورای شهر لوگان در کتابخانه مرکزی در خیابان ویلبر خیابان ۲۶ قرار دارد.

تاریخچه شهر لوگان

در تاریخ ۳۱ مه ۱۹۷۸، وزیر امور خارجه، رأس هینز، قانون اصلاح مرزها را معرفی کرد و در تاریخ ۸ ژوئن ۱۹۷۸ رسماً تأیید شد. سپس لوگان به‌عنوان یک شهر در تاریخ ۱ ژانویه ۱۹۸۱ اعلام شد و ساختمان اداری در جاده ومبلی در فوریه ۱۹۸۱ افتتاح شد.

تاریخچه شهر لوگان استرالیا
تاریخچه لوگان استرالیا

این شهر پس از کاپیتان پاتریک لوگان، یکی از بنیان‌گذاران حل‌وفصل محکومیت خلیج مورتون نام‌گذاری شد. لوگان با تغییرات عمده در دولت محلی در کوئینزلند که در انتخابات محلی ۱۵ مارس ۲۰۰۸ تأسیس شد، بیش از سه برابر در منطقه بوده و ۷۸،۴۰۰ نفر را به جمعیت خود اضافه کرده است.

جمعیت‌شناسی شهر لوگان

این شهر نرخ تنوع چند فرهنگی بیشتری نسبت به میانگین کوئینزلند دارد. حدود یک‌چهارم از ساکنان لوگان در خارج از کشور متولدشده‌اند. در سال ۲۰۱۶، نرخ بیکاری ۵٫۶۱٪، کمتر از میانگین کوئینزلند ۶٫۲٪ بود.

صنعت شهر لوگان

مناطق صنعتی و تجاری زیادی وجود دارد، بیشتر در شمال و شرق واتجریج و غرب اسپرینگ وود و دیزی هیل، در مثلث تشکیل‌شده و در امتداد کامپتون جاده وجود دارد. املاک صنعتی کرست مید که در بخش تولید طراحی‌شده است. کارخانه ماشین پوکر ایالت کوئینزلند با بیش از ۲،۱۲۸ ماشین در ۴۱ سایت ثبت‌شده است. قدیمی‌ترین مجتمع کارخانه رم کارخانه استرالیا در بینلیت واقع‌شده است. گردشگری به‌عنوان یک عامل مهم در اقتصاد محلی این شهر است.

صنعت لوگان استرالیا
صنعت لوگان استرالیا

دانشگاه‌ها و مدارس شهر لوگان

دانشکده دولتی براونز دیلن، دانشکده دولتی لوگان، مدرسه دولتی لوگان هلم، مدرسه دولتی مارتنز، مدرسه دولتی پارک رید، مدرسه دولتی شیلر پارک، مدرسه دولتی وود ریج، مدرسه دولتی شمالی ودریج، مدرسه دولتی یاربریلبا، دبیرستان دولتی لوگان لی، دبیرستان دولتی مرسدس، دبیرستان ایالت ویدریج، دبیرستان دولتی پارک رید، دبیرستان شیلر پارک ازجمله مدارس و دانشگاه‌های موجود در شهر لوگان هستند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

1 / 5. 1

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن