نمایشگاه گاو و گوسفند باتورست

نمایشگاه گاو و گوسفند در شهر باتورست

نمایشگاه گاو و گوسفند باتورست (Bathurst Sheep and Cattle Show) در کشور استرالیا در شهر باتورست واقع شده است، نمایشگاه گاو و گوسفند باتورست ازجمله اماکنی است که خاطرات به‌یادماندنی را برای نسل‌های مختلف رقم‌زده است و هرساله توسط افراد زیادی مورد بازدید قرار می‌گیرد.  

خانواده‌های بسیاری در زمان‌های مختلف، همراه با فرزندان خود راهی نمایشگاه گاو و گوسفند باتورست شده و این امکان را برای فرزندان خود فراهم می‌کنند تا از نزدیک با حیوانات در تماس بوده و تجربیات سودمندی را به دست آورند. شما نیز پس از مهاجرت به استرالیا و یا سفر به این کشور می‌توانید، راهی این نمایشگاه شده و اوقات خوش و به‌یادماندنی را با این حیوانات زیبا و دوست‌داشتنی سپری کنید. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در خصوص نمایشگاه گاو و گوسفند باتورست به دست آورده و با فعالیت‌های جاری در آن آشنا شوید.

حیوانات موجود در نمایشگاه گاو و گوسفند باتورست

مهم‌ترین جاذبه‌ی نمایشگاه گاو و گوسفند باتورست، حیوانات موجود در آن می‌باشند که بسیار متنوع بوده و بعضاً از نژادهای بسیار کمیاب می‌باشند. با ورود به این نمایشگاه می‌توانید با انواع گاوها، گوسفندها، اسب‌ها و سگ‌ها آشنا شده و روند رشد و نگه‌داری آن‌ها را از نزدیک دنبال نمایید. بسیاری از افراد در اوقات فراغت و تعطیلات به این مزرعه آمده و خود را باکارهای جاری در این مزرعه سرگرم می‌نمایند. همچنین بسیاری از مدارس و دانشگاه‌ها نیز، با آوردن تورهای دسته‌جمعی به این مزرعه و حتی اقامت جند روزه در آن، تجربیات گران‌بهایی را به دست می‌آورند و لحظات خوشی را در کنار یکدیگر تجربه می‌کنند.

زمین مینی گلف موجود در جشنواره‌ی گاو و گوسفند باتورست

محوطه‌ای که به نمایشگاه گاو و گوسفند باتورست اختصاص داده‌شده است، بسیار وسیع و گسترده بوده و بخش‌های مختلفی را در خود جای‌ داده است. زمین مینی گلف موجود در این محوطه نیز، یکی از همین بخش‌ها است که همواره موردتوجه بازدیدکنندگان قرارگرفته و اوقات فراغت آن‌ها را به بهترین شکل ممکن پر می‌نماید. بدین ترتیب مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه گاو و گوسفند باتورست تنها محدود به بازدید از حیوانات موجود در این محوطه نمی‌شوند و به‌راحتی می‌توانند، اوقات خوش و خاطره‌انگیزی را در زمین مینی گلف این نمایشگاه تجربه نمایند.

انتخاب حیوانات برتر در نمایشگاه گاو و گوسفند باتورست

کافی است در مورد نمایشگاه گاو و گوسفند باتورست در سایت‌های مختلف جست‌وجو کنید و با تصاویر جالبی از گاوها و گوسفندهای مختلف روبه‌رو شوید. گاو و گوسفندهایی که شال‌های رنگی را بر گردن انداخته و با صاحبانشان عکس یادگاری گرفته‌اند! یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که در جریان نمایشگاه گاو و گوسفند باتورست صورت می‌گیرد، بررسی سلامتی و عملکرد حیوانات مختلف از نژادهای گوناگون می‌باشد. پس‌ازآن گاو و گوسفندی که دارای برتری نسبت به سیار حیوانات بوده‌اند به‌عنوان منتخبین این جشنواره انتخاب می‌شوند و هرساله در سایت‌های مختلف ثبت می‌گردند. این نمایشگاه علاوه بر جنبه‌های گردشگری و تفریحی، جنبه‌های اقتصادی نیز دارد و سالانه متصدیان این عرصه، فعالیت‌های مهمی را در جریان این نمایشگاه به سرانجام می‌رسانند و هرساله روابط جدیدی را کسب می‌نمایند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن