شهر بالارات ایالت ویکتوریا

شهر بالارات ایالت ویکتوریا کشور استرالیا

شهر بالارات در ایالت ویکتوریا استرالیا قرار دارد. این شهر که پایین‌تر از جلگه غربی رشته‌کوه‌های هایلندز شرقی واقع‌شده است. حدود ۴۳۵ متر ارتفاع و حدود ۳۴۳/۶ کیلومترمربع مساحت دارد.

این شهر که آب‌وهوای حاصلخیزی دارد همواره در مسیر بادهای جنوب شرقی استرالیا قرار می‌گیرد. شهر بالارات که در هم‌جواری شهر ملبورن قرار دارد به علت آب‌وهوای معتدلی که دارد همواره رطوبت آن حدود ۹۰ درجه هست که همین امر باعث شده این شهر به یکی از قطب‌های کشاورزی کشور استرالیا تبدیل شود.

شهر بالارات استرالیا
شهر بالارات استرالیا

این شهر که در ایالت ویکتوریا و در ۱۰۵ کیلومتری شمال غربی ملبورن قرار دارد با جمعیتی حدود ۹۴۰۰۰ نفر بیستمین شهر پرجمعیت استرالیاست. شهر بالارات که مردمی آرام دارد در بین دیگر شهرهای استرالیا لقب‌هایی مانند شهر طلا و آتن استرالیا دارد. این شهر به‌رغم جمعیت اندک خود در تاریخ و اقتصاد استرالیا جایگاه ویژه‌ای دارد.

اقتصاد شهر بالارات

شهر بالارات استرالیا به دلیل جایگاه اقتصادی که در این منطقه دارد یکی از مهم‌ترین شهرهای ایالت ویکتوریاست. شرایط اقتصادی این شهر در دو بخش مهم خلاصه می‌شود که می‌توان به معادن طلا و صنایعی مانند شعبه کارخانه تولید شکلات مارس، کارخانه صنایع غذایی مکین، کارخانه تولید ریل آهن بالارات نورث، مجموعه صنایع پوشاک ورک شاپز، مجموعه کارخانه‌ها محلی تولیدات نساجی، کارخانه کاشی و سرامیک‌های لیزری و غیره نام برد.

ویژگی‌های ایالت ویکتوریا و شهر بالارات

کشور استرالیا کشوری توسعه‌یافته و مدرن است؛ که در جهان به‌عنوان یکی از متنوع‌ترین کشورها شناخته می‌شود. استرالیا علاوه بر شرایط خوب آب و هوایی طبیعت بکر و زیبا از شرایط اجتماعی و اقتصادی خوبی نیز بهره می‌برد.

این دلایل باعث شده که متقاضیان زیادی برای مهاجرت به استرالیا پیش‌قدم شوند. به همین دلیل تمام شهرهای استرالیا از این شرایط برخوردار هستند که شهر بالارات هم به دلیل جایگاه اقتصادی که دارد همواره موردتوجه گردشگران و مهاجرین قرار می‌گیرد.

ایالت ویکتوریا که بالارات استرالیا زیرمجموعه آن است در جنوب شرقی کشور استرالیا واقع‌شده است. ویکتوریا پرتراکم‌ترین ایالت از ایالات کشور استرالیاست؛ و دومین ایالت ازنظر جمعیت است جمعیت ویکتوریا بیشتر در نواحی مجاور خلیج پورت زندگی می‌کنند.

شهر بالارات در ایالت ویکتوریا استرالیا
شهر بالارات در ایالت ویکتوریا استرالیا

به همین دلیل شهر بالارت که در ایالت ویکتوریا قرار دارد به یکی از کوچک‌ترین شهرهای استرالیا برای زندگی تبدیل‌شده است. شهر بالارت کشور استرالیا در هم‌جواری شهرهای ملبورن، بندیگو، لاتروب و بنالا قرار دارد.

تحصیل در دانشگاه بالارات

دانشگاه بالارات تنها دانشگاه منطقه‌ای چندبخشی استرالیا هست. دانشگاه بالارات کشور استرالیا که یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور استرالیاست ازنظر قدمت سومین دانشگاه استرالیا محسوب می‌شود. این دانشگاه که دارای سیستم آموزشی مجهز و متنوعی است. ازنظر ارائه‌دهنده دوره‌های مختلف آموزشی حرف اول را میزند.

دانشگاه بالارات کشور استرالیا شش پردیس دانشگاهی دارد که مهم‌ترین آن‌ها هلن، هورشام و استاول هستند. این دانشگاه که با مؤسسات مختلفی در سراسر دنیا همکاری دارد حدود ۰۰۰/۲۵ دانشجوی بین‌المللی و داخلی دارد. هدف این دانشگاه کمک به پیشرفت هرچه بیشتر ایالت ویکتوریا و جوامع ملی و بین‌المللی است. این دانشگاه با بیش از ۱۳۷ سال سابقه با ارائه‌دهنده‌ترین و باکیفیت‌ترین خدمات آموزشی را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد.

شهر بالارات کشور استرالیا علاوه بر دانشگاه معتبری که دارد یکسری دانشکده متنوع نیز دارد مانند دانشکده بازرگانی، آموزش و هنر، صنایع غذایی، علوم بهداشتی، خدمات انسانی، تولید و ساخت و دانشکده علم، فناوری اطلاعات و مهندسی از این دست هستند.

افرادی که قصد مهاجرت به این کشور و یا شهر را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در این شهر اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن