تصویر-هدر-جاذبه‌-گردشگری-آلبوری

جاذبه‌های گردشگری آلبوری

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند معمولاً برنامه‌ی روزهای اولیه خود را قبل از اینکه به استرالیا وارد شوند مشخص می‌کنند.

این افراد دوست دارند جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف استرالیا را بشناسند تا در آن زمان بهتر بتوانند وقت خود را با شادی بگذرانند. یکی از شهرهای زیبای استرالیا، آلبوری است.

آلبوری در ایالت نیوساوت ولز استرالیا

آلبوری یک شهر بزرگ در ایالت نیوساوت ولز کشور استرالیا است. این شهر زیبا و مدرن در کنار بزرگراه یوم و در شمال رودخانه موری قرار دارد. شهر دوقلوی آلبوری، شهر ونگونا در ایالت ویکتوریا است که توسط رودخانه موری از همدیگر جداشده‌اند.

شهر آلبوری دارای جمعیتی حدود ۵۱ هزار نفر است. جاذبه‌های گردشگری آلبوری سالانه تعداد زیادی توریست را به این شهر می‌کشاند.

آلبوری استرالیا
آلبوری استرالیا

جاذبه‌های گردشگری آلبوری

جاذبه‌های گردشگری آلبوری در دو نوع جاذبه‌های طبیعی و مصنوعی را می‌توانید در این شهر مدرن ببینید و از آن‌ها لذت ببرید.

جاذبه‌های گردشگری آلبوری طبیعی

دریاچه یوم

این دریاچه توسط یک سد و در ۱۰ کیلومتری بالای شهر آلبوری بر روی دریاچه موری به وجود آمده است. این سد در سال ۱۹۳۶ تکمیل شد.

تماشای سرریز سد می‌تواند هیجان خوبی را به شما بدهد. حتی می‌توانید روی دیوار سد دوچرخه‌سواری کنید. این مکان جز جاذبه‌های گردشگری آلبوری است.

تالاب‌های دنباله‌دار

این تالاب‌ها با درختانی که از درون آن‌ها سر برآورده‌اند. سالانه بسیاری از گردشگران را به سمت خود می‌کشاند. این تالاب‌ها شگفت‌انگیزند.

گونه‌های مختلف از پلیکان‌ها، لاک‌پشت و انواع پرنده‌های مختلف را می‌توانید در این مکان ببینید. در اصل مجموعه‌ای از تالاب‌ها را می‌توانید در این ناحیه ببینید.

باغ باغبانی آلبوری

این باغ زیبا و پیاده‌روی در آن می‌تواند روحیه شما را تا مدت‌ها عالی نگه دارد. در این باغ انواع درختان را می‌توانید ببینید.

همچنین فضایی را به‌عنوان پارک برای کودکان در این باغ بزرگ تدارک دیده‌اند. میتوانید فضایی سبز و طبیعتی عالی را می‌توانید در این منطقه ببینید.

مسیرهای دسترسی به این باغ نیز راحت و ساده است. این باغ به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری آلبوری شناخته می‌شود.

جاذبه‌های گردشگری آلبوری مصنوعی

تعدادی از جاذبه‌های گردشگری آلبوری به‌صورت مصنوعی و ساخته دست انسان‌اند.

بنای یادبود جنگ هیل

این بنا و خرابه‌های آن یادبودی از جنگ جهانی اول است. بسیاری از گردشگران به این منطقه می‌روند. افرادی که به آثار باستانی و قدیمی علاقه دارند می‌توانند اوقات خوشی را در این ناحیه داشته باشند.

آلبوری استرالیا
آلبوری استرالیا

موزه هنر موری

به‌اختصار به این موزه MAMA موزه هنر است که در آلبوری استرالیا قرارگرفته است. برای هنردوستان این موزه می‌تواند بسیار جذاب باشد.

موزه هنری موری به قسمت‌های مختلفی تقسیم شده است که هر کدام کاربری خاصی دارد. در این موزه نمایشگاه‌های برجسته و متنوعی در طول سال برگزار می‌شود که گاهی مسابقاتی هنری نیز در این موزه می‌بینید. برای دیدن کار هنرمندان معاصر و صاحب‌نام می‌توانید به این موزه بروید.

آثار هنرمندانی مانند جاناتان جونز، نیکلو فروزوه، لوین کانلی نورتهی، بروکل اندرو و… در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود و توریست‌های هنردوست زیادی را به سمت خود می‌کشاند. این موزه یکی از جاذبه‌های گردشگری آلبوری است که گردشگران زیادی به آن علاقه‌مند هستند.

جاذبه‌های گردشگری زیادی مانند زمین‌های گلف، پارک‌های مختلفی به نام پارک آلبوری، پارک تونل و … نیز در این شهر زیبای استرالیا وجود دارد.

کسانی که برای مهاجرت به استرالیا اقدام کرده‌اند می‌توانند جاذبه‌های گردشگری آلبوری را بشناسند و در برنامه تفریحات خود قرار دهند.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن