تصویر-هدر-جنگل-کاج-آرمیدال

جنگل کاج آرمیدال

جنگل کاج آرمیدال (Armidale Pine Forest) یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری شهر آرمیدال، واقع در قسمت شمال شرقی ایالت نیو ساوت ولز در کشور استرالیا قرار گرفته است. این جاذبه تفریحی و گردشگری آرمیدال برای بسیاری از علاقه مندان به گردش، پیاده روی و دوچرخه سواری گزینه بسیار مناسبی است.

نه تنها افراد بومی و محلی که در این قسمت از شهر زندگی می‌کنند، بلکه متقاضیان مهاجرت به استرالیا نیز برای دیدن جاذبه‌های توریستی شهر، نظیر این جنگل در استرالیا اشتیاق دارند.

جنگل کاج آرمیدال (Armidale Pine Forest) در مجاورت جاده جنگل کاج قرار دارد. زمین‌های این جنگل زیبا محدوده وسیعی از این قسمت از شهر را فرا گرفته است. مناظر جنگل‌های کاج شهر آرمیدال، مانند جنگل‌های انبوه و سرسبز بارانی نیستند اما در واقع از نظر نوع پوشش گیاهی، در نوع خود بی نظیر می‌باشد.

جنگل کاج آرمیدال
جاذبه گردشگری آرمیدال

تالاب‌های تیلبوستر (Tilbuster Ponds)، جاذبه‌های طبیعی دیدنی در میان جنگل کاج آرمیدال

در میان مناظر جنگل کاج آرمیدال و درختان انبوه، دریاچه‌های کوچک و حوضچه‌های زیادی وجود دارند که تنوع زیستی را در این منطقه به وجود آورده‌اند. بزرگ‌ترین پدیده آبی که در جنگل کاج آرمیدال قرار دارد با نام تالاب‌های تیلبوستر شناخته می‌شود. مسیر این تلاب ها در امتداد جهت شمالی – جنوبی ادامه دارد. دو شاخه اصلی از آب‌های این تالاب به سمت شرقی این جنگل‌ها ادامه پیدا می‌کند. با توجه به نقشه دقیق جاده کاج آرمیدال می‌توان به این موضوع پی برد.
طول تالاب‌های تیلبوستر در جنگل کاج آرمیدال، حدود ۲۸ کیلومتر است. در نواحی ساحلی این تالاب‌ها، گونه‌های جانوری، گیاهی و پرندگان جالبی زندگی می‌کنند. مهاجرت به استرالیا، سکونت در ایالت نیو ساوت ولز و بازدید از مناظر بی نظیر و هیجان انگیز جنگل کاج آرمیدال می‌تواند یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به استرالیا باشد.

جنگل کاج آرمیدال
جاذبه گردشگری آرمیدال

دونالد کریک (Donald Creek)، مکانی برای تفریح، سرگرمی و گردش

در جنگل کاج آرمیدال، مسیر پیوسته‌ای قرار گرفته است که با عنوان دونالد کریک شناخته می‌شود. دونالد کریک، شاخه‌های تقسیم شده آب‌های تالاب‌های تیلبوستر است که به سمت شرق و شمال شرقی جریان پیدا کرده‌اند. باریکه‌های آبی دونالد کریک، حجم آب زیادی ندارند اما همین مقدار کم باعث به وجود آمدن مناظر زیبایی در اطراف این محل شده است.
جنگل کاج آرمیدال، بخش بزرگی از جذب توریست و گردشگر به این منطقه از شهر آرمیدال را مدیون مناظر سرسبزی است که به واسطه جریان‌های آبی دونالد کریک و تالاب‌های تیلبوستر در این ناحیه به وجود آمده‌اند. اگر قصد یک مسافرت کوتاه به شرق نیو ساوت ولز را دارید و یا اینکه می‌خواهید تعطیلات آخر هفته خود را در یک کمپ گردشگری سپری کنید، جنگل کاج آرمیدال برای شما بهترین گزینه است.

جنگل کاج آرمیدال
جاذبه گردشگری آرمیدال

اطراف باریکه‌های آبی دونالد کریک، تعداد زیادی مکان‌های اقامتی، تور گردش در جنگل کاج آرمیدال، غذاخوری‌ها و سایر امکانات رفاهی قرار دارند که آماده ارائه خدمات توریستی و تفریحی به افرادی هستند که قصد دارند مدتی را در این مکان اقامت کنند. مناظر بکر و طبیعی و همچنین درختان بلند کاج در این جنگل زیبا، ارزش سفر کردن به این منطقه از استرالیا را دارد. اگر قصد دارید استرالیا را برای مقصد گردشگری خود انتخاب کنید، نیو ساوت ولز شهر زیبایی است.

افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند می‌توانند از طریق اخذ یکی از انواع ویزاها مانند ویزای سرمایه‌گذاری، کاری و… نسبت به اقامت در استرالیا و یا یکی از ایالات کشور استرالیا اقدام کنند.

امتیاز به این مطلب:

0 / 5. 0

مقالات مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن